PDA

Näytä koko versio : Hyvä convertteri Windowsille

Tonski
07.01.2006, 22:06
Eli jos joillakin on ongelmia saada videoita PSP:lle niin tässä on hyvä sivusto, mistä saa ladattua oikein hyvä ohjelman tähän hommaan. ;)

www.pspvideo9.com (http://www.pspvideo9.com)

Jos tulee ongelmia niin ottakaa yhteyttä luomalla uusi topic aiheesta/ongelmasta, tai kirjoittakaa ongelmanne suoraan tähän topiciin.

Tonzar
07.01.2006, 22:19
Itse converttasin tuolla jo valmiiksi musavideoita ennen kuin olin edes ostanut koko laitetta. Laadun olin tosin asettanut aika minimiin... ei 32 megan muistikortilla kelpaa pröystäillä. :(

Mutta mitä ohjelmaan tulee niin mielestäni ihan nopeasti ja yksinkertaisesti tekee hommansa. Eikä maksakaan, toisin kuin se "Movies On PSP" tai mikä lie. Ohjelma ei toisaalta ole kertaakaan vielä tähän asti tunnistanut PSP:täni automaattisesti.

Tonski
08.01.2006, 14:19
Äläs huoli, sillä itselläni oli alussa sama ongelma. Jotenkin se korjaantui itsestään. Kai sinun täytyy odottaa että koneesi tottuu PSP:hen.

Tonzar
08.01.2006, 14:21
No Windows kyllä tunnistaa PSP:n heti kun liitän sen USB-johdolla koneeseen ja pystyn ihan huoletta siirtään tiedostoja mutta tuo ohjelma ei vain tunnista sitä.

Jazka15
09.01.2006, 17:17
No Windows kyllä tunnistaa PSP:n heti kun liitän sen USB-johdolla koneeseen ja pystyn ihan huoletta siirtään tiedostoja mutta tuo ohjelma ei vain tunnista sitä.

Ei minullakaan tahdo tuo PSPVideo9 löytää PSP:tä, mutta onnneksi tietokone edes löytää sen :D

Eeroperkele
09.01.2006, 17:57
PSP:ssä pitää olla kokoajan USB-moodi (tai jotain sinnepäin) päällä jotta se toimii. Vai oliko se itsestäänselvyys?

Tonzar
09.01.2006, 20:23
Taisihan se olla. Ärsyttää (suoraansanoen vituttaa) muuten kun eilen yritin kääntää Star Wars Episode III leffaa DIVX (tietokone-)muotoon Gordian Knotilla jotta saisin sen myöhemmin käännettyä PSP-muotoon (kun saisin sen suuremman muistarin). Kone käänsi leffaa kuusi ja puoli tuntia muistaakseni ja mikä olikaan lopputulos: äänet tulivat leffassa aina myöhässä ja olin kaikenlisäksi valinnut leffaan kommenttiraidan tekstitykset!! Prkl. Siinä päivän saarnaus.

samismiley
21.01.2006, 01:10
Onko toi PSP Video 9 niin hyvä, kun sanotaan? Itse käytän PSP Movie Creator:ia. Kokeilkaa sitä, on muuten sairaan hyvä

Tonzar
21.01.2006, 10:47
Minulla ei oikein onnaa tuo MP4 muotoon AVI tiedoston tallentaminen tekstityksineen vaikka on DirectVobSub asennettuna. Kuvake ilmestyy tuonne kellon viereen mutta tekstitykset eivät tule mukaan?

samismiley
21.01.2006, 13:07
Katso asetuksista, ettei ole (Hide subtitles) päällä

ilpoilari
20.02.2006, 16:42
Kertokaas, jos ootte kokeillu että minkä kokoiseksi kannattaa videot muuttaa, jotta laatu pysyy hyvänä mutta vie mahdollisimman vähän tilaa.

Aki
04.04.2006, 21:48
Minä käytän psp movie creatoria.

Tonzar
27.06.2006, 00:57
Haa, löysinpäs PSPVideo9:lle kovan kilpailijan: Cucusoftin yhdistelmän joka osaa sekä konvertoida videotiedostot PSP-muotoon että siirtää DVD:n PSP:lle (http://www.cucusoft.com/dvd-to-psp-Video-Converter-suite.asp). En ole tuota vielä ehtinyt testata ja näyttää olevan shaware, mutta ainakin ulkoasu näyttää simppeliltä. Usein ohjelmissa on kuitenkin panostettu liikaa pelkkään ulkoasuun...

Conker
27.06.2006, 01:44
Haa, löysinpäs PSPVideo9:lle kovan kilpailijan: Cucusoftin yhdistelmän joka osaa sekä konvertoida videotiedostot PSP-muotoon että siirtää DVD:n PSP:lle (http://www.cucusoft.com/dvd-to-psp-Video-Converter-suite.asp). En ole tuota vielä ehtinyt testata ja näyttää olevan shaware, mutta ainakin ulkoasu näyttää simppeliltä. Usein ohjelmissa on kuitenkin panostettu liikaa pelkkään ulkoasuun...

Itse olen kyllä ostamassa, jos DVD:n saa suoraa siirrettyä PSP:lle (tekstityksineen?).

Henkru
01.07.2006, 11:40
Mulla kyllä tunnisti PSPVideo9 mun PSP:en

Kyllä toi ohjelma pitää ostaa niin ei tarvi noita UMD leffoja ostaa.

Tonzar
01.07.2006, 12:44
UMD-leffat on ollut kyllä aikamoinen turhuus kaupoissa. Laatuhan on tietty ihan "sairaan hyvää" niin pienelle laitteelle, mutta kysyntä on niin olemattoman vähäistä. Ketä kiinnostaa maksaa paljon yhdestä leffasta jota voi käyttää vain yhdellä laitteella? Jotta Sony voisi jotenkin hyödyntää UMD-levyjänsä ja pistää niillä rahoiksi niin sen tulisi kyllä pistää polttavat UMD-laitteet markkinoille.

Gobirin
31.01.2007, 21:22
Oletteko kokeilleet Slysoftin CloneDVD mobilea. Mielestäni erittäin hyvä. Muuttaa DVD:ltä suoraan mpeg4 muotoon tai vastaavaan. Valitset tekstityksen ääniraidan ja laadun ja Zadam! n. Tunnissa sinulla on elokuva valmiina PSP:tä varten. PSP käyttäjät ovat vain yksi ryhmä jolle tämä ohjelma on tarkoitettu. Se tukee kymmenien eri laitteiden videoformaattia. esim. iPod ja 3G kännykät. Softa on osittain ilmainen ja se kiertää kopiosuojaukset yms.
Ohjelman sää myös suomenkielelle :)

Tonzar
01.02.2007, 18:50
Kokeiltu on, mutta siinä versiossa jota ite olen kokeillut ei muistaakseni vielä ollut tuollaista suoraa mahdollisuutta siirtää videota PSP:lle. Pitää kokeilla uudestaan, hyvä kun huomautit...

E: Jaaa siis mobile... luulin että normi CloneDVD...

Toniu_
22.03.2007, 22:37
Toistaako psp aac muodossa olevia tiedostoja ja jos ei niin onko jotain ohjelmaa millä noita biisei vois koodaa uusiks?

Yok
20.06.2007, 20:24
Mitäköhän teen väärin ku käytän tota PSP video 9 ohjelmaa.
Elikkä eka konvertoin ja siirrän tiedoston PSPlle. Sitte se näkyy siel memory stickin video osiossa. Aukasen tiedoston, sitte se aukee, mut sit ruutu pimenee ja alhaalle vasemmalle tulee valkone neliö elikkä ilmeisesti "pysäytetty" merkki.