PDA

Näytä koko versio : Mitä ohjelmia/pelejä sinulla on PSP:ssäsi?

Tonzar
07.01.2006, 02:39
Mitä homebrew ohjelmia & pelejä sinä olet PeeÄsPeehesi pistänyt? Itselläni on toistaiseksi vain yksi ohjelma Snes9x, eli varmaankin luotettavin SNES emulaattori PSP:lle. SNES:lle minulle on tällä hetkellä vain yksi romi, mutta se riittää :) Chrono Trigger nimittäin. Ja vieläpä suomenkielisenä. Aivan mahtava peli, sanoisin jopa että paras koskaan pelaamani RPG. Olen tällä hetkellä pelissä siinä luolassa jota seuraamalla pitäisi päästä Magusin luokse. Niin ja suomenkielisen päivityksenhän voi ladata täältä: http://bisqwit.iki.fi/ctfin/

Mitä teillä sitten on? Nyt ei ole siis kyse esim. UMD-peleistä.

Tonski
07.01.2006, 19:13
No tuo sama snes-emulaattori kuin sinulla (Minultahan sen sait) ;) ja GBA-emulaattori molemmille joitakin pelejä. UMD-emulaattori ja sille NFS:Rivals sekä THUG 2:ReMix. Siinähän noita onkin.

Eeroperkele
09.01.2006, 01:57
Medievil tuli mukana kun Huuto.netistä ostin. Wipeout Puren tai/ja GTA:n ostan jonain kauniina päivänä. Emulaattoreita tietysti hommaan kunhan Eboot loader tai downgrader tehdään uudemmille firmwareille.

RedBlack
09.01.2006, 02:27
Minullakin on snes9x. Hyvä emulaattori. Romini ovat Final Fantasy IV-VI, Zelda III, Seiken Densetsu 3 ja Chrono Trigger. (Chronossa olen Mt. Woella jos jotakin kiinnostaa.) PSPGenesiskin löytyy, sille Streets of Rage 3. Pitäisi hankkia isompi memorystick pian, kun tila loppuu kesken. Kannattaisikohan ostaa nyt 1 gb vai odotella että 2gb tai isompi tulee joskus?

Tonzar
09.01.2006, 20:07
2 gb muistikortit ovat (tietääkseni) olleet jo pitkään myynnissä. Tosin hinta on siinä 140 e luokkaa eli tuplasti kalliimpi kuin 1 gb:n muistari, 4 gb ja 8 gb muistikortitkin ovat tekemässä tuloaan mutta hinnasta odotetaan kovaa jos nuo aina tuplaantuvat kapasiteetin mukaan. Esim. 1 gb = 70e, 2 gb = 140e, 4 gb = 280e ja 8 gb = 560e. Eihän kukaan täysjärkinen suostu pienestä vähän päälle sentti kertaa sentti muovisesta palasta mitään yli viittä sataa maksamaan. Joten luulen että Sony/Sandisk alentaa aika reilusti noita hintoja.

EDIT: 2 gigan muistikortit maksoivat noin 400 dollaria silloin kun tulivat...

Tonski
10.01.2006, 16:58
Noilla on hintaa ihan järjettömästi. Itsekkin ostin 1 gb muistikortin Markantalosta Joensuusta, ja maksoi 100 ?. (Paikan päältä ostettuna)

Tonzar
10.01.2006, 21:39
Ärh.. yritin tänään myydä osan PS2-peleistäni (6 kpl) Tampereella, kävin yhteensä 5 eri kaupassa kysymässä tätä, yhdessä divarissa oltaisiin voitu ostaa näitä pelejä, mutta siellä oltaisiin tarjottu vain 20 euroa niistä kaikista yhteensä! Tilt-pelikaupassa puolestaan oltaisiin vaadittu 2 PS2-peliä ja 5 euroa välistä vanhaan käytettyyn PSP-peliin. Jo on kovat hinnat. Niin ja rahaa olisin tietty kerännyt 1 Gb muistikorttiin... noh, täytyy kokeilla myydä Huuto.netin kautta.

Zipit
16.01.2006, 20:45
Ärh.. yritin tänään myydä osan PS2-peleistäni (6 kpl) Tampereella, kävin yhteensä 5 eri kaupassa kysymässä tätä, yhdessä divarissa oltaisiin voitu ostaa näitä pelejä, mutta siellä oltaisiin tarjottu vain 20 euroa niistä kaikista yhteensä! Tilt-pelikaupassa puolestaan oltaisiin vaadittu 2 PS2-peliä ja 5 euroa välistä vanhaan käytettyyn PSP-peliin. Jo on kovat hinnat. Niin ja rahaa olisin tietty kerännyt 1 Gb muistikorttiin... noh, täytyy kokeilla myydä Huuto.netin kautta.

joo ei noi divarit yleensä hyvitä paljoakaan noista käytetyistä ps2 peleistä, mutta jos halpaa 1GB muistikorttia haet niin halvin on varmaankin tässä.

http://www.data-systems.fi/?sivu=muut&sivu_id=6

EDIT: oho joku kerkesi ensin tuolla toisella topicilla :)

Tonzar
16.01.2006, 21:40
Juu, sieltä meinaan tilata. Itse jätin tuon linkin AD:n foorumeille toisella nimimerkillä.

Tonzar
17.01.2006, 20:00
Jahuu, tästä piti tehdä ihan uusi viesti! Nyt on 1 Gb muistikortin tilaus lähetetty ja aika nopeasti sen pitäisi varmaankin saapua postitoimipaikkaan.

PS. Tuossa sivun ylälaidassa nyt näkyy (toivottavasti vain-) vähän aikaa mainoksia Urli.netin väärinkäsityksestä. Eiköhän ne siitä vielä tänään lähde.

samismiley
21.01.2006, 00:46
Minulla on NES:in emulaattori + UMD emulaattori + 2 Romia: SMB ja SMB3

Tonzar
21.01.2006, 10:45
Minulla on toistaiseksi "VAIN" UMD-Emulator sekä 2 peliä sille: SSX On Tour & Burnout Legends/Spiderman 2.

samismiley
24.01.2006, 18:10
Nyt minulla on SNES + NES Emulaattorit ja kummallekin 2 peliä + PSPersonalize + PSP Remote. Toi PSP Remote toimii hyvin PS2 ohjaimena!

Tonzar
25.01.2006, 16:58
PSP Remote? Enpä oo aiemmin kuullut. Jaa siis että tuo toimii ikäänkuin PS2:n ohjaimena? Miten se siis käytännössä toimii? Miten PS2 voi vastaanottaa ne sen painallukset?

EDIT: Tätäkö tarkoitat? (http://dl.qj.net/PSP-Remote-Control-v0.02-Gaming-Consoles-PSP-Homebrew-Applications/pg/12/fid/411/catid/189)

samismiley
25.01.2006, 22:27
Juuri tuo

Aki
24.04.2006, 17:54
UMD Emulator ja siihen noin parikymmentä peliä. Tietenkään kaikki ei ole muistikortilla yhtäaikaa. :)

EDIT: Ja tietysti Fired Up selain löytyy.

Aki
04.06.2006, 11:37
Tällä hetkellä on PspRadio, Links2 Browser ja Umd Emulator.

samismiley
04.06.2006, 15:17
Mitäs pelejä sinulta Aki löytyy, siis ISO PSP pelit?

Aki
04.06.2006, 17:37
Kaiken näköistä. Burnouttia, Daxteria, Megamania... Nyt olen Need for Speed Most Wantedia pelaillu.

skit-lasse
03.08.2006, 08:53
Kokeillakseni psp:tä istutin sinne luonnollisesti Nethackin, Sega Master System ja C-64 -emulaattorit. Tosin pelejä emulaattoreille en vielä kerinnyt hankkia kuin aivan käsinkosketeltavan määrän. Mutta ehkäpä tänään voisin istuttaa laitteeseen jotain hienoa, kun vain tietäisi mitä.

Jani-
03.08.2006, 09:24
Laita ihmeessä snes emulaattori ja siihen chrono tigger 8) Oppaan sen snes emulaattorin laittoon löytääkin tuolta psp oppaat kohdasta.

skit-lasse
03.08.2006, 09:43
Juu tarkoitus olikin että kokeilen snes-emulaattoria seuraavaksi, mutta nyt se ei käy päissään, sillä olen systeemin rattaissa pahasti jumissa. Palataan asiaan illalla.

Tonzar
03.08.2006, 12:14
Ei SNES emulaattorin laittoon tartte mitään erikoistaitoja jos osaa valmiiksi laittaa PSP:lle pelejä ja ohjelmia. Tuota emulaattoria onkin uudistettu taas viimeaikoina, itelläni oli joku vanha versio mutta nykyisessä on todella graafinen valikko, koodit, jne...