Näytä koko versio : Grand Theft Auto - Liberty City Stories
Eli: Ostin Grand Theft Auto - Liberty City Storiesin itselleni joulu lahjaksi ;) ja maksoin siitä noin 64 ?. Tiedän, ostin sen ehkä ylihintaan, ja kallista oli, mutta peli on loistava. Eli kertokaa jotkut muutkin jos omistatte tuon pelin että mihin hintaan ostitte sen ja onko peli miten hyvä? Arvosanoja 1-10 olisi hyvä saada.
En ole vielä ostanut yhtä ainutta peliä PSP:lle (yhyy) joten olen joutunut tyytymään vain UMD-demodiscin katseluun. Nykyään en voi edes katsella sitä kun olen downgradennut PSP:ni 1.5 versioon. Tuon jos jonkun aion silti ostaa, arvostelut ovat sen verran hyviä kyllä olleet ja kun tuo muutenkin vaatii sen AVC koodekin joten ei pysty 1.5 firmwarella pelaamaan UMD-Emulatoria käyttäen. Eli pakkohankinta toisinsanoen.
RedBlack
09.01.2006, 02:06
Itse hankin kyseisen pelin ja 60? jouduin siitä maksamaan. Hyvä peli, mutta se vaan ärsytti, kun joutuin upgradeamaan 1.50 firmwareni 2.00:si. Nyt on ärsyttävää kun en voi käyttää GBA-emuja PSP:lläni. Toivottavasti seuraava eboot loader (1.0) tukee edes jotain GBA- emua. Peli on niinkuin GTA 3 ja GTA Vice Cityn sekoitus, harmi vaan kun siinä ei ole San Andreaksen uudistuksia. No, arvosanaksi sille antaisin 8,5. Suosittelen.
On aivan mahtava peli olen pelaillut joku kaks viikkoo ja vieläkin jaksaa pelata(yleensä kyllästyn n. viikossa)...
Tietääkö kukaan mitään nettisivua missä voisi katsoa minkälaisen kyydin kukin henkilö haluaa siinä Autonmyymis hommassa?!?!
RedBlack
11.01.2006, 01:47
http://db.gamefaqs.com/portable/psp/file/grand_theft_auto_lcs_side_missions.txt
Tuolta löytyy ohjeet autonmyyntitehtävään.
Tuo linkki täytynee sitten kopioida osoiteriville, muuten se valittaa että se on suoralinkitetty jollain toisella sivulla eikä sitä pääse katsomaan. GTA LCS kannattaa muuten ostaa Play.comista, siellä kun on ilmainen kotiinkuljetus ja tällä hetkellä helvetin suuri ale!
Mun mielestä LCS on kyl loistava peli. Oon menny sitä läpi kylläkin vasta 39%vaikka sain sen jo jouluna :D
arvosana: 9
Onko mitään ohjelmaa tai jotain muuta kikkaa nähdä missä on puuttuva hidden package, tai nähdä edes missä kaupungissa se on?! Olin kerännyt niiitä joku 5 tuntia ja huomasin, että yksi puuttuu enkä löydä sitä mistään kun en vaan muista missä olen unohtanut käydä!
Eiköhän se jonkin läpipeluuoppaan avulla selviä että missä se on. Lyhyt Googletus hakusanoilla "liberty city stories walkthrough" tuotti tulosta, tästä linkistä pitäisi löytyä kaikki Hidden Packit: http://db.gamefaqs.com/portable/psp/file/grand_theft_auto_lcs_g.txt
Mutta eikös peli-into lopahda siihen? :)
Nyt et oikein tajunnut pointtia. Siis minulla on kartta ja vielä kuva jokaisesta hidden packagesta, mutta olen mielestäni käynyt kaikki läpi. Uskon että olen käynyt hakemassa jonkun niistä ja olen unohtanut tallettaa. Olen tässä joku pari tuntii ettiny sitä yhtä prkl:EEEEN!!! hidden packagea joten tarvitsisin jotain sen tyylistä ohjelmaa joka vaikka näyttäisi psp:llä mikä puuttuu... ;)
Enpä usko että sellaista on olemassa, ei taida meinaan mikään kovin yleinen ongelma olla. Ehkäpä olet tallentanut jossain välissä pelit, ettinyt yhden hidden packin, sulkenut PSP:n, ladannut sen tallennuksen ja sitten se yksi niistä puuttuukin. Koneet harvoin erehtyy. Saattaa olla bugi.
Niin voi olla juuri noin :( mutta ei kai se muukaan auta kuin vain ettiä se.
Uskon sen kuitenkin olevan Portlandissa, mutta sekään ei ole varmaa :(
DDDDAAAAAAAAMMMMMMMMNNNNN!!!!!!!!
Jeee wuhuuu!!! Nyt on joulu pelastettu!!! Löysin viimesen hidden packagen ja ei menny ku joku 3 tuntii siihen!!!(siis yhteen packageen!)
nisse_psp
28.01.2006, 12:06
ostin ite gigantista ja oli hinnakas oliko se 64?. oon pelannu jonnekkin 30% läpi :lol: .. eipä oo oikeen nyt innostanu pelata sitä :D .. mut oon pelannu jo moninpelissä 3 psp kanssa sitä ja on kyllä hyvä !... suosittelen kokeilemista !..
Onko kukaan päässyt tuolla Callahan Pointissa sijaitsevaa unique jumppia? Se missä täytyy ajaa sinne tunneliin ja ottaa sieltä vauhtia, Olen kerran päässyt Avengerilla niin, että takarengas juuri hipaisi sitä reunaa sen jälkeen en ole kertaakaan päässyt yli puolivälin...
Olen päässyt tuon stuntin. Otat tarpeeksi pitkältä vauhtia, tosi nopealla autolla, (Stinger esim, tai moottoripyörällä) ja koetat tarpeeksi monta kertaa.
Olen päässyt tuon stuntin. Otat tarpeeksi pitkältä vauhtia, tosi nopealla autolla, (Stinger esim, tai moottoripyörällä) ja koetat tarpeeksi monta kertaa.
Juu, mutta ajoitko sieltä tunnelista vai autotieltä?!
samismiley
09.02.2006, 20:34
Onko Portlandissa enemmän tallennus paikkoja kuin se yksi?
Jokaisessa kaupungissa on 1 tallennuspaikka.
Pääsin tuon unique jumpin jokunen päivä sitten läpi ja se oli aivan pirun helppo heti kun kaverini vain keksi sen kikan. Siis hypyssähän täytyy tuota nappulaa painaa vain hieman eteenpäin, että kuski käy kyyryyn eikä aivan nouse seisomaan...
samismiley
11.02.2006, 17:42
Mitä ovat Avening Angel Mission:it ja mistä niitä löytää?
Otat sen Avening Angel-puvun tallennuspaikasta, ja menet ensimmäisessä maailmassa sinne Chinatownin lähellä olevalle junapysäkille niin siellä pitäisi se tehtävä alkaa joko itsestään tai sitten siellä on se keltainen rinkula jonka sisään mennä. Kakkossaarella se paikka mistä tehtävän saa on se paikka mistä aloitat Carmageddon-tehtävän. (Paloautolla muiden autojen ja jalankulkijoiden liiskaaminen)
Kakksosaarella eli tuolla Stantonissa Avengin Angelit löytä kylläkin sieltä puistosta ja ne tehtävät saa silleen kun menee jonkin Avengin Angelin lähelle ja painaa ylöspäin ^^...
Edit: Typoja korjattu.
Niimpä taisikin olla... Sori, ei ole johonkin aikaan tullut pelattua kun on ollut firmis 1.5 käytössä. ^_^ Pitäisi ladata 1.5 -> 2.0 tiedostot netistä.
samismiley
13.02.2006, 18:16
Tonski saat ladata minun palvelimeltani ne tiedostot. EI ole vääriä. Olen kokeillut www.danpat.fi/~samismiley/ (http://www.danpat.fi/~samismiley/)
@Samismiley
Tiedän kyllä sitten ketä bannia jos menee PSP brickiksi noiden tiedostojen takia. =)
Edit: Ymmärsit nyt väärin. Pitää saada ne tiedostot millä korotetaan PSP:n firmis 2.00:n. Ei 2.00 -> 1.50.
@Samismiley
Tiedän kyllä sitten ketä bannia jos menee PSP brickiksi noiden tiedostojen takia. =)
Edit: Ymmärsit nyt väärin. Pitää saada ne tiedostot millä korotetaan PSP:n firmis 2.00:n. Ei 2.00 -> 1.50.
No etkös voi hakea nuo tuolta -> http://www.yourpsp.com/psp/locale.html ?!
samismiley
14.02.2006, 17:03
Tuolla on vain 2.6 päivtys ei 2.0 Jazka15. Jos sinulla Tonski on demolevy siinä pitäisi olla 2.0 päivitys tai GTA LCS on päivitys myös!
@Samismiley
http://www.psp-plaza.urli.net/index.php ... d88142459a (http://www.psp-plaza.urli.net/index.php?sid=3dbc255d8b8c79a2f15fe8d88142459a)
Ei oikein ole noista GTA - LCS ja Demolevystä hyötyä... =)
Siis eikös tuolta PSPUpdates.qj.netin (anteeksi, piilomainontaa) download-osiosta saa ladattua noita eri eboot(eli päivitys-)tiedostoja? On muuten kyllä melko off-topikiksi mennyt tää.
Mitä tota miten peli jatkuu, kun on menty 43% läpi.
Ei näy tehtäväpaikkoja, ei tuu puhelinsoittoo eikä mitään.
Mitä tota miten peli jatkuu, kun on menty 43% läpi.
Ei näy tehtäväpaikkoja, ei tuu puhelinsoittoo eikä mitään.
No sun täytyy tehä niitä kaikkii minitehtäviä kuten kilpa-ajoja, rampageita,kerätä hidden packkeja ja en oo varmaa pitääkö ne kaikki stuntitkin tehä.
No eikö tuon jälkeen enään tule "normaaleja" tehtäviä vai?
Harmi jos ei.
Yoda of the Swamp
20.05.2006, 00:05
Tuota, tässä kun olen psp:n ostoa miettinyt, niin kannattaako se psp paketti ostaa liberty city stories:n kanssa, kun kerta siitä on se ps2 käännöskin jo kesäkuussa tulossa. Kovasti olen harkinnut psp:n ostoa ja tämä olisi ehkäpä juuri se peli jolla haluaisin päästä psp-peluun tuntuun. Onko peli niin hyvä, että sen kannattaisi ostaa vain sen takia,että saisi ensimmäisen huippupelin käsikonsoliinsa.
Pannut vaan mietityttämään, kun se tulossa oleva käännöskin on platinum hintainen.
Tässä ku kysellään miten peli jatkuu 43%:n jälkeen niin sanompa tän:
Viimeinen tehtävä on se, missä pitää ajella paljon sen Salvatoren kanssa, ja lopussa tuhota helikopteri majakan luona. Tehtävästä saa 500 000$ ja se on pelin viimeinen tarinapohjainen tehtävä.
Eli yksinkertainen kysymys mistä lyötää dodon
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.