Näytä koko versio : Paljonko maksoit PSP:stäsi ja mistä ostit sen?
Elikkäs, paljonko olet maksanut PSP:stäsi aikoinaan, kumman värisen ja kumman pakkauksen (value/giga) olet ostanut aikoinaan ja ennen kaikkea mistä.
Itse ostin PSP Value Packini Gigantista hintaan 249 e. Musta konsoli. Harmittaa ehkä näin jälkeenpäin, koska PSP:n ainoita huonoja puolia (joita olen tähän mennessä huomannut) on se, että sormenjäljet erottuvat ärsyttävästi mustasta pinnasta. Mutta eihän Suomessa toisaalta tietääkseni edes ole vielä valkoisia myynnissä enkä viitsinyt Lik-Sangista tai muusta vastaavasta tilata.
Entäs te?
Btw, ensimmäinen topikki koskaan PSP-Plazassa, toivottavasti tämä nyt jotenkin lähtis liikkeelle...
Moderaattorina. Hyvä homma. No tuota, ostin PSP:ni Hobby Hallista, ja hinta oli 289?. Siis Value Packin ostin. Sitten alkoi 32 mb muistikortti käymään pieneksi - ostin 1 gb. Nykyään saa PSP:n hintaan 249 ? ainakin Gigantista. Markantalossa oli kai joskus 200 ?, mikä aiheutti aika paljon kohua mm. AfterDawnin sivuilla.
Eeroperkele
09.01.2006, 01:04
Giga packin ostin Huutonetistä 290?. Mukana Medievil ja Kill Bill 2 lehva. Paketti saapuu huomenna tai ylihuomenna ja pelottaa tietysti vähän jos näyttö on naarmuilla ja sormenjäljissä yms.
Niin tai jos tulee ollenkaan. Onhan tuolla Huuto.netissäkin ollut muutamia eh.. tapauksia. Toivottavasti paketti kuitenkin tulee perille ja olet tyytyväinen ostokseesi!
samismiley
10.01.2006, 22:19
Itse ostin PSP Huuto.net:istä ja maksoi 160e ja sitten kävin ostamassa 512 MemoryStick PRO DUO:n Itäkeskuksen Mustasta pörssistä maksoi 45e
Minulla oli hyvä tuuri, kun sain nämä niin halvalla.
Ostin PSP 160e Huuto.netistä
Tuliko mitään jännää mukana ja mikä oli firmware?
Mä ostin PSP G1GApackin keskiseltä, 320€. Firmware oli 2.01. En tiedä, olisiko kuulunut, mutta rannehihnaa ei ollut paketissa.
PSP Giga Packin mukana ei kuuluisikaan tulla rannehihnaa. Onpa köyhää :( Itse ainakin valitsisin mieluummin rannehihnan kuin "telineen". Toisaalta ei se rannehihnakaan mitään parasta laatua ole ja sellainen nahasta tehty tuntui ainakin aluksi epämiellyttävältä kädessä.
Oma käytetty PSP-paketti tuli maksamaan yhteensä ~210e postikuluineen.
PSP Value Pack (kuin uusi ja takuuta jäljellä reilusti)
Ridge Racer -peli
Joytech-varustepaketti
Lisäksi ostin uuden 1GB-muistikortin (~70e postikuluineen).
Ohoh, 70e postikuluineen? Nettori.orgista sen saa 73e + postikulut siihen vielä päälle ja suunnilleen samaan hintaan Multitronicista? Mistäs tilasit?
EDIT: Jaa... tuo oli ~70e, et ole turhan pikkutarkka
Data-Systems Oy - http://www.data-systems.fi/
Sandisk Memory Stick PRO Duo Gaming 1GB - 62,90e (+ pk:t 4,90e)
Tarjoustuote ja ainakin tarjous on toistaiseksi voimassa!
MAHTAVAA! Kiitokset linkistä!
Tilasin kuin tilasinkin tuolta eilen oman muistarini (1 gb) ja tänään tuli sähköpostiin viesti että tilaus on hyväksytty. Odottelen tuota nyt sitten huomikseksi tai ylihuomiseksi... tuskin menee pitempään?
Ostin value packin tampereen citymarketin yhteydessä olleesta Pelikone kaupasta hinta oli n.260?. En olisi sitä muuten hankkinu tolla hintaa mutta kun se oli fw1.52 ja kaikki tietävät että noita alle 2.0 firmiksiä on enää vaikea löytää niin oli vaikea vastustaa
Vaikea löytää? Itse kysäisin Gigantissa että saisko kattoo paketin taakse (sieltä löytyvän kirjaimen avulla saa selville fw:n), myyjä kysy että miks, firmwaren takiako? Siellä kaikki olivat alle 2.0:n versioita.
jaa... varmaan jossain Nuorgamin gigantissa :lol:
Ihan vaan Tampereen Lielahdessa :) Muistakin kaupoista muistaakseni kyselin.
nisse_psp
28.01.2006, 11:11
minä ostin gigantista sen 249? value packin ..
Kanadasta tilasin muistaakseni heinäkuussa. En malttanut odottoo syyskuun alkuun :D Hintaa tuli kaikkine kuluineen ihan pikkasen vajaat 250?. Value Pack oli/on siis kyseessä.
Lappeenrannan Teknisilta ostin 299e ja gigapack.
Huuto.netistä 140 euroo. Value pack, Medievil peli ja Spiderman2 leffa.
Nyt olis gigantis psp value pack 199 euroo ja gigapack 319 euroo.
Ei helvetti ne hinnat sitte halpenee kokoaika! Eihän nykyään uskalla enään mitään elektroniikkaa / ATK-tuotteita ostaa ku huomenna naapurit ostaa ne neljäsosalla siitä sun hinnastas.
Nyt tekis melkein mieli lähettää Gigalle palautetta että nostelis vähän hintojaan :)
ZeRoPLaYeR
21.03.2006, 17:46
En ole vielä ostanut mutta ostamassa olen.
Gigantissa olisi Value Pack 199e.
Ehkä sen ostan.
Olisi kiva tietää onko se fw 1.52?
Ostin Gigantista, Joensuusta ja maksoin siitä 219 ?. Tyytyväinen olen ollut (Value pack) ja firmwarena tottakai 2.00 mutta downgradesin sen heti 1.5:seen ongelmitta. Muutama pelihän tässä on tullu jo waretettua :?
Muutama pelihän tässä on tullu jo waretettua :?
Käsittääkseni tällä sivustolla on "waretuksesta" puhuminen kiellettyä. Mitä sanoo Tonza? Internetissä on muita sivustoja missä voi puhua verrannaisverkosta ja sen ominaisuuksista.
Ps. Sana waretus on kun punainen vaate. ;)
Jep, waretus = ruma sana. En halua joutua mihinkään hankaluuksiin sen takia että foorumilla puhuttaisiin laittomien kopioiden latailusta. En silti pysty urkkimaan yksityisviesteihinne.
Value pack + 1 peli. 249? Pelimies liikkeestä ostin. Annoin sen avuttoman ds:än vaihdossa. :D
Ostin Kokkolan Teknisiltä, Giga Packistä maksoin 300? tinkimällä.
Yoda of the Swamp
20.05.2006, 20:41
Nysse on sitten tehty.
Verkkokauppa.com sivuilta tilasin hintaan. 204+ ? (postikuluineen) Tämä on siis se value pack. Vielä pitäs eri kaupasta tilata tuo 1 gigan muistikortti. Tulee sen verran halvemmaks...nääs.
Ja pitää varmaan ettii halvin mahdollinen ostopaikka tolle GTA LCS:lle.
Tiedättekös paljonko psp value (ja miksei GIGAkin?) pack maksaa teknisillä nykyään, kun sitä ei tuolta teknisen sivuiltakaan näy?
Ainakin Gigantissa näkyi olevan 300e. Luulisin että sitä luokkaa muuallakin.
Itse ostin PSP Value Packin 120e, 2-Pelin kanssa Keltaisesta Pörssistä.
Pelit olivat:
World Tour Soccer: Challenge Edition
F1 Grand Prix
Konsoli ja pelit olivat avaamattomissa paketeissa, mutta kuittia ei tullut mukana.
Eikyhän se maksanu 290 ainaskin sinne päin (Joululahja)
EBgame:stä 250? viime vuoden syyskuussa. Vein vaihtoon 8 surkeaa xbox peliä niin jouduin maksamaan vain 170?.
OT: tietääkö muuten kukaan voiko ds liteäkin saada halvemmalla, jos vie joitakin vanhoja xbox pelejä?
Teinkö hyvät kaupat ku ostin PSP Value Packin 199? ja FW on 1.52?
Ihan perus hinta nykyään value packista.
Kyllähän toi hinta on sit laskenu.
179? maksoi Prismassa value pack noin viikko sitten.
Henkka360
19.07.2006, 22:42
Missäs prismassa noin halpa on? Ei ainakaan rovanimen prismassa :S itse maksoin psp value packistä 254 + peli :D
Ilmeisesti se on vaan täällä susirajan alapuolella tarjouksessa :wink:
Paikallisessa, eli Keravan Prismassa.
Henkka360
20.07.2006, 13:32
Aijjaa :D ei täällä ollu mitään alennuksia. Katsoin Prismasta että, oli giga pack 339 e + ridce reiseri :D
Anteeksi offtopicci mutta en viitsinyt uutta topiccia tämän takia tehdä :D Eli Tietääkö kukaan paljon Markantalossa maksaa Value pack nykyään? (Giga packinkin hinnan saa kertoo :D)
skit-lasse
07.08.2006, 16:42
Maksoin 180 euroa omasta psp:stäni johon kuului 512 ja 32 mt muistikortit sekä kuulokkeet ja laturit. Kaverilta ostin, kun hänellä oli tarvetta uuteen kameraan.
Maksoin omasta PSP:stäni 85?, jossa oli mukana kaikki alkupeäinen ja GoSudoku peli.
Ihan hävettää kun nykyään saa jo tuollaisia pakkauksia noin halvalla :(
Se olikin luultavasti käytetty.
Nyt kannattaa ostaa psp verkkokauppa.comista jos ei vielä omista.
Sony PSP Value Pack käsikonsoli. 100 kpl erä tähän hintaan. Myynti alkaa ma 14.8. klo 9.00 alkaen. 50 kpl erä Pirkkalassa, 25 kpl Helsingissä ja 25 kpl web-myynnissä. 1 kpl/asiakas. Ei ennakkotilauksia. Huom! Tuotetta ei tule riittämään kaikille halukkaille tähän hintaan.
Hinta siis 98.90 ? eli halvempi jopa ku käytettynä.
Kannattaa olla koneen ääressä tuolloin heti klo. 9 kun nuo varmaan menee aika nopeesti.
Ohhoh! Kiitos santtu linkkivinkistä. Pitäiskö oikeen ilmottaa asiasta tuossa ylhäällä? Tällähän voi tehdä bisnestäkin: ostaa tuollaisen ja rekkautuu yourpsp.fi sivustolle jolloin saa Spiderman UMD:n ja myy nämä yhteishintaan 150e :) Nopeesti tulee ostajia.
Riippuhan se toki aikalailla firmwaresta, mutta jos niissä on vaikka 2.00-2.60 niin senhän voi sitten downgradettaa ja äkkiäkös ostajia löytyy.
Sonyn peliura olis kyllä sitten mennyttä mainetta...
Huuto.netistä nyt ainakin löytyy ostajia jos myy antaen vähän tietoja laitteen teknisistä ominaisuuksista (huippuluokkaa), isosta näytöstä, kertoo että se on valmiiksi 1.5 (jos on downgradennut) ja että mukana tulee 2 UMD:tä. Sitten tietty mainitsee vielä sellaisen loistavan PSP-aiheisen foorumin jolta löytyy paljon vinkkejä ja oppaita laitteen omistaville ;)
Sony PSP Value Pack,verkkokauppa.com:ista 98.90 ?
Maanantaina pirkkalan uuden myymälän avajaisista.myynnissä oli 50kpl.
itsellä oli firmware 1.52
nyt ollaan uuden psp:n onnellinen omistaja..tai siis poikani on.. :oops:
Junttura
19.08.2006, 12:56
Ostin helmikuussa PSP:n 200 euron tarjouksella. Siis Value Packin. Sain sen mukana Sahara-elokuvan. Olisi pitänyt saada joku rallipelikin, mutta ne oli loppu, ja jouduin maksamaan siitä etä ostin WipeOut Pure-pelin, vaikka se olisi voinut olla korvike sille toiselle pelille! Törkeetä! >:(
Itse ostin omani 250e ilman minkäänlaisia pelejä/leffoja siinä mukana. Joten sulla oli vielä suht. hyvät kaupat :)
Matias13
19.08.2006, 19:30
Ostin helmikuussa PSP:n 200 euron tarjouksella. Siis Value Packin. Sain sen mukana Sahara-elokuvan. Olisi pitänyt saada joku rallipelikin, mutta ne oli loppu, ja jouduin maksamaan siitä etä ostin WipeOut Pure-pelin, vaikka se olisi voinut olla korvike sille toiselle pelille! Törkeetä! >
Minäkin ostin tuon saman ja sain sahara leffan ja wrc ralli pelin.
Verkkokaupasta 98,90?! Vain nopeat elävät. No okei oli kyllä hyvä tuurikin!
Ne oli vissiin kaikki sitä 1.52 fw:tä. Nyt mulla 1.50 ja DevHook 0.46.
Pojallehan minäkin tuon "oikeastaan" ostin...
Vähän ehkä OT mutta pakko sanoa. :D Oli nääs tänään aika kummallinen näky Prismassa: PSP Value Pack = 289e, PSP Value Pack + Ridge Racer = 269e. En ole varma ovatko nuo hinnat juuri oikein mutta kuitenkin laite pelin kera oli halvempi kuin pelkkä laite. :D
Aika kallista jossain kaupoissa tuo psp anttilassakin jotain lähelle 300 euroo vieläkin. Itse sain psp:n 180 eurolla gigantista ehkä pari kuukautta sitten.
Verkkokaupasta saa psp value pack + popcorn kone + sahara leffa 228e
Ajattelin joskus ostaa sen ja 2gb muisti kortin sittenkuin saan rahaa jouluna.
Mä ostin Psp:ni huuto.netistä, mukana tuli:
-Travel packx16 joku tollai
-Burnout Legends
-Gta - Liberty City Stories
-Psp value pack
Hyvä kuntoinen ei jälkiä näytössä
~Ja hintana 170e postikuluineen~
Mulla kävi hyvä tuuri =)
Value Pack 269e. mukaan tuli WipeOut Pure peli ja Danny The Dog leffa. Ostin Hobby Hallista :D Samalla ostin myös gigan muistikortin.
Joo en vielä ole ostanut mutta varannut yheltä äijältä siis PSP 2.0 Ridge racer, Star Wars: Battlefront 2, Dark water ja spiderman leffa, valuepack kamat ja usbi kaapeli 160e + postikulut. 8)
Gigapacki käytettynä + 2 peliä noin 200 eur. posteineen.
Hyvin on tullu hinta alaspäin. En nyt muista missä näin oli gigapack halvempi mitä mun valuepack maksoi silloin jouluna.
Verkkokauppa.comista ostin Value packin 229.90 ? + 2 gt muistari 82 ? :roll:
tietääks joku mistä sais mahdollisen halvan psp:een ei haittaa vaikka ois käyetetty
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26858
http://huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=sony+psp&cat=%25&lcat=X&start=0&num=50&order=B
Citymarketista hintaan 289?
Tornion Music Centeristä, 289e Value Pack (musta)
Viimejouluna lahjaksi, eli normi valuepack + ~100e 1g kortti.
n000rbert
22.11.2006, 20:23
joops tuli omasta PSP maksettuu 270?... ja oisin kyl saanu Gigantista 180? :lol: tyhmäst päästä kärsii kokoruumis ja myös kukkaro.. :o
psp 149e + gigane muistikortti 32e..
Prismasta psp basepack 149? + Data-systems:ltä SanDisk MemoryStick PRO Duo Gaming 2GB 61?..
En oo viel ostanu mut ostan Base packin jostai paikast 149,90? ja 2Gb muistari data-systemsist 61?
Huuto.netistä ostin 165 eurolla (value pack). Mukaan tuli Spiderman ja Alien leffat sekä Toca Race Driver 2 ja Lumines pelit.
200e 3kk vanha value pack ja gigan muistikortti 1.5 fw:llä. Taisin maksaa hieman ylihintaa. :roll:
dudecriple
01.12.2006, 18:18
ostin psp mikä oli musta 149 euroo.
2.71 firmware valmiina.
Varmaan tarkoitat 2.71. Oletko tutustunu näihi "homebrew# peleihin ja muuhun sisältöön.
dudecriple
01.12.2006, 18:51
juu niin tarkotin.
SieniKeku
16.12.2006, 23:01
0? maksoin 8) Voitin pepsin joulu kilpailusta
PSP (pukin kontissa toistaiseksi, joten en tiedä mikä firmis tai kiintolevy :F) + 2GB kortti + Killzone + Tekken + joku laukkusysteemi + vuoden takuu 250e :wink:
Maksoin tästä 150e minimanista :)
Ostin 200? huuto.netistä vuosi sitten, kaksi ihan uutta peliä ja ihan uusi konsoli.. Tosi hyvä ostos.. Kaupoissa Value Pack oli vielä 249?
ite ostin netanttilasta giga packin vaan 199e
Ostin VPD:stä 149?. Tänään pitää vaa mennä hakemaan paketti postista. 8)
ostin sen 31.8.2005 eli päivää ennen virallista euroopan julkaisua ja maksoin siitä 279e, ennakkotilaajan etu että sai kympin halvemmalla, koska suositus hinta oli 289e. Expertiltä ostin.
Kun joululahjaksi sain hinta oli: 219 ?
*PSP Base pack 149 ?
*Lexar Premium Memoristick pro duo 70 ?
Ei mielestäni kovin kallis.
Ite ostin omani paikallisesta marketista value packin hintaan 99? (oli valmiiks 1.5 firmware) + netistä 2gb sandiskin kortti 67? postikuluineen. Sit vielä investoin 12? kovaan koteloon, mukavampi heittää laukkuun mukaan ku siinä mukana tullessa "sukassa".
Tosin taisi hieman olla hinnoittelu virhe tuolla, ku viikon päästä hinta oli jo 159? (tosin ei sekään paha hinta valuepacista?) Kaks niitä ehtisin sieltä hakemaan :D
-=PSP=-
Hinta: 199?
Paikka: Vaihtopelit.net verkkokauppa
Malli: Value pack + Spiderman leffa
Ikä: n. 1v.
-------
-=Memory Card=-
Hinta: 70?
Paikka: eBay
Malli: Kingston 2Gb
Ikä: vajaa vuosi
Ite ostin omani paikallisesta marketista value packin hintaan 99? (oli valmiiks 1.5 firmware) + netistä 2gb sandiskin kortti 67? postikuluineen.
Wtf!? Valmiina 1.5 firmis? Minä luulin että suomeen ei ole tullut ollenkaan koneita 1.5 firmiksellä. :roll:
taitaa olla niitä japanista tai usasta tuotuja koneita :wink:
Ite ostin omani paikallisesta marketista value packin hintaan 99? (oli valmiiks 1.5 firmware) + netistä 2gb sandiskin kortti 67? postikuluineen.
Wtf!? Valmiina 1.5 firmis? Minä luulin että suomeen ei ole tullut ollenkaan koneita 1.5 firmiksellä. :roll:
Juu juu muuten, siin oli 1.51 eikä 1.5...Mut oli kuitenki varmaa niitä ekoja suomeen tulleita eriä, ku ei oo oikee sellanen kauppa mis noi kaupaks pahemmin menee ja oli varmaan sentin kerros pölyä päällä ku se sen sieltä hyllyltä mulle anto :D
Joulu, 2006, NetAnttila, GigaPack, 199€ ja FW 2.01(muistaakseni).
topias mäki
04.01.2007, 21:55
Mä ostan huomenna mun PSP:n ! Mä en jaksa odottaa. Mä myin mun pleikkarin, et mä saisin sen. Ja mä kävin jo tänää ostaas Everybodys Golfin. Kokemuksia pelistä?
P.S. Tääl ollaan paljon ystävällisempiä, ku Afterdawnis..
Liittyen ei-mihinkään kattelin että Stokkalla oli 10e hintaero value ja giga -packeilla. Sääli sitä joka menee valuen ostaan :D
Ostin marraskuussa 2005 Value Packin Gigantista hintaan 249e :)
Danuu---
19.02.2007, 10:10
ostin base packin + kotelon 149 e
289? ja ostin citymarketista. Nyt se maksaa siel 250? :?
tuolla hinnalla sais jo Wiin :)
Itse sain ilmatteeksi psp:n :P Voittin kilpailusta, ainut mihin meni rahaa on 2Gb muistikortti! 59? :(
Base Pack:in 150? prismasta. Muikkari maksoi 50?, mutta se sponsoroitiin mulle. :D
PSP Value pack:
Pirkkalan verkkokaupan avajaisista. Hintaa tais olla 98,70? tai jotain sinne päin (viimesen nappasin hyllystä). Sain samalla PSP repun kaupanpäälle :). Jouduin sitten äänestykseenkin laittamaan 100-200 kun ei ollut tuota vaihtoehtoa.
Porin pelipisteestä torinlaidalta
Value Pack 199?
sai 2 vapaa valintaista UMD leffaa ja yhden vapaa valintaisen Pelin
itse otin
Raid, Hostage ja peliksi Killzone Liberation
KoRtSuMuRsU
20.02.2007, 08:53
ite ostin giga packin anttilasta makso vaan 200e :D
Psp Prismasta. jotaki 250e ja daxter kaupan päälle :) [/u]
value pack .mukana pes6, pursuit force, sm2 ja 512mb muistari + kaikki hilut. 135e
xjanitorx
02.03.2007, 15:35
ois anttilassa giga packii 199 hintaan...aattelin ehkä hakee sellasen ton 2.80 PSP:n kaveriks!!! ;)
bad-pappa
02.03.2007, 18:35
Itse ostin syyslomalla sellon anttilasta giga packin 299?.
Ostin viime vuoden syyskuun lopulla gigantista tasan 200 euroo.
Viime kesänä tallinnasta value pack 150? Mukana tuli myös WRC
149 e basepack prismasta ja siihen 1 gigan Micro SD kortti jonka mukana Duo adapteri ja joku MMC 2 adapteri 49 e
Ostin value packin + pelin prismasta 200 eurolla.
PESJesse
21.03.2007, 13:18
Ostin käytettynä Huuto.netistä Value Packin, 4 peliä ja elokuvan. 2x 32Mb muistikortit ja muuta roinaa kuten USB-johto.
1e gigantista kun otti samalla soneran 2megasen tai nopeamman laajakaistan. Tosin itse laitetta ei vielä ole, mutta kai se sieltä tulee joku kaunis päivä.
Itse kanssa gigantista tarjouksen perässä eurolla. Nyt jännityksellä odottelen että mikä fw laitteesta löytyy. Toivottavasti ei tarvi alkaa metsästää sitä gta:ta.
Jep eli ittekkin ton 1e koneen hain... lupasivat katsoa mitä versioita löytyy varastosta silloin kun menen hakemaan ja saan sitten itse valita. Tulostin ton opas osiosta löytyvän "taulukon" ja sen kanssa menin kyselee.
E:2.50 se oli ja löytyipä GTA:LCS matkaan ja voi kyllä just se "parempi" versio! :twisted:
itekki hain ton 1e PSP.n gigantista.
Mistäs Gigantista PSP.nne kävitte hakemasta?
Itse kävin Lommilasta ja sieltä tuli mukaan 2.81 fw.llä :/ kysyin siltä että pääsiskö ite valkkaamaan niin sanoi vaan että on tullu tommonen iso satsi niitä että ei niissä varmaa mitää eroa ole.
PsP-erkki
30.03.2007, 14:18
Itse sain todella halvalla, markantalosta. PSP value pack 149?..avajaistarjous
Ite löysin huuto.netist psp+1gb+32mb+ridge racer+fifa 06+virtua tennis+syphon filter+gta:lcs(päivittämätön)+suojakotelo+usb-johto ja viel muu value backin sisältö 150e ;P
Voin sanoo et hyvää tuuriiki kävi :)
Edit: FW oli viel 2.71 josta pääsin helposti dg ja sit 3.10 OE-A´ ;P
Saanko kysyä mikä ihmeen 1e psp? :D
Ilmeisesti kun gigantista hommaa laajakaistaliittymän niin saa psp:n eurolla.
1. Prisma. 150e (Pelkkä PSP) FW. 2.71 (TA-082)
2. Prisma. 200e (Giga Pack) FW. 2.50
3. Euromarket. 150e (Pelkkä PSP) FW. 2.01
4. Gigantti. 170e(?) (Value Pack) FW. 2.00
169.90 ? on PSP Value Packistä maksettu ja ostopaikkana Gigantti.
Mää ostin kokkolan anttilasta 199? ja se oli gigapack. :P
120 eur giga pack käytettynä (3kk vanha). sanoisin että oli hyvä kauppa :P tingin nimittäin 50 eur hinnasta pois. mukaan tuli tietty pari peliä, ja leffaa.
viime perjantaina ostin PSP Value Pack Ceramic White
VPD:stä 270e
Base pack taisi olla 150 e verkkokauppa.comista
Bulletproof
18.04.2007, 20:38
369€?... Anttilasta Giga Packi ja tuli viel WRC peli mukaan.
Rammstein
22.04.2007, 15:46
mulla makso tasan 200€, ja siihen tuli mukaan 500MB muistari sekä umd leffa... ja tietty mitä siihen normi pakettiin kuuluu... osto taphtui savepointissa.
Tarkotitko 512 MB:n muistikorttia?
PESJesse
23.04.2007, 15:03
Älä nyt n*ssi pilkkua. Enhän minäkään käytä 1 gt muistikortista 1024 mb nimitystä.
slaughter_91
25.04.2007, 21:59
maksoin 80e giga packista xD!!!! ostin tutulta :lol: :twisted:
Tossa eilen ostin, Base pack 149€
Ostin oman Psp:ni Dubaista ja on pelittänyt loistavasti. Ostin vain psp:n ja erikseen muistikortin.
Ostin sen ulkomailta koska se oli siel paljon halvempi ja voi luottaa että Dubaissa myydään aitoa tavaraa koska se on siellä rikollista toimintaa ja niill on pahat seuraukset siit eli suosittelen ostaa sieltä psp:n jos käytte ja eikä ole viellä.
Älä nyt n*ssi pilkkua. Enhän minäkään käytä 1 gt muistikortista 1024 mb nimitystä.
Yleensäkkun puhutaan muistikorteista niin jos on alle 1gt se koko niin silloi puhutaan tuosta tarkasta määrästä. Eli juuri tuo 512 mb, mutta oli tuo Zeron kysymys vähän turha, koska eiköhän se nyt ole selvä, että se on 512 mb.
niin mutta yleensä ei puhuta ollenkaan 512mb korteista^^ paitsi ehkä tietokone-asioissa jos vaik joku kysyy paljo sul o ramii konees, silloin ainakin minä vastaan 512(jos minulla olisi 512mb)
T-Man: Tämä Offtopic voisi loppua tähän.
Sain psp:ni joululahjaksi. Gigapäkki maksoi muistaakseni jonku 280 €.
Punkbuster
02.05.2007, 13:25
joo ostin basepackin huuto.netistä 120€ ja 10 tuli postikuluja ja siihen päälle 4 Gb muistari 52€
Ihan hyvät kaupat tein.
diipadaapa
06.05.2007, 00:06
99e value pack, lue viikonlopun iltasanomat ja iltalehti :) tarjoustalo,tokmanni,robinhood,maxi kodintukku, maxi makasiini :)
1€ sain gigantista kylkiäisenä kun otin soneralta nettiliittymän, ihan kiva lisä ku netti piti avata enivei... :D
alle 40€ maksoin 2gigasesta kortista jostain ihme nettikaupasta... (muistaakseni...) että yhteensä 41€ :)
99e value pack, lue viikonlopun iltasanomat ja iltalehti :) tarjoustalo,tokmanni,robinhood,maxi kodintukku, maxi makasiini :)
Siis voitko selventää tuota tarjousta vähän? Onko myös pääkaupunkiseudulla?
PESJesse
06.05.2007, 09:39
Mun mielestä toi on yhtä ja samaa kauppaketjua. Robinhood on täälläpäin. On pääkaupunkiseudulla oltava joku noista.
diipadaapa
06.05.2007, 11:30
tarjoustalo helsingissä!
PESJesse
06.05.2007, 11:49
99 euroa value packista on kyllä halpa... :P
Ostakaa vielä, kun kaupasta saa fw 3.03 tai alemman.
diipadaapa
06.05.2007, 12:31
Tammiston tarjoustalossa ainakin on kuulemma vielä vaikka kuia paljon jäljellä koneita :)
Moni tarjoustalo ei ole edes tänään auki joten kyllä huomenna saa koneita vielä kai :)
Mikä tarjoustalo hesassa on tarkalleen missä myyään noin halvalla?
diipadaapa
07.05.2007, 21:04
Kavereitten kans haettiin tammistosta, mut vaik lehdessä ei sanottu mitään ni sielä oli lappu et 99e vain tänään??. MAHTAVA vekotin
Mikä tarjoustalo hesassa on tarkalleen missä myyään noin halvalla?
Mielestäni kaikki myyvät, Malmilta oli loppu. Ainakin Tammisto ja Itäkeskuksesta itse ostin.
Chilitikka
11.05.2007, 14:44
Ostin PSP:ni viime maanantaina 7.5 renkomäen tarjoustalosta(Lahti) value packin 99euroo.
Enää puuttuu kahen gigan kortti ni kaikki on kunnossa:D
Matias13
11.05.2007, 14:52
mistä vetoo että noi teidän pspeet hajoaa noi tarjoustalosta ostetut tarjoustalosta ei ikinä kannata ostaa mitään kallista koska ne ovat laadultaa tosi paskoja
^^ Ei niissä PSP:issä mitään eroo ole mistä ne ostaa. Sonyn valmistamia ne kaikki on. Ja jos tarjoustalo olisi ne saanut jollain ufokeinolla rikki, niin ainahan siinä takuu on.
PESJesse
11.05.2007, 23:09
Kyl toi oli aikamoinen tyhmyydenosoitus, Matias13, samaa tavaraa ne kaikki on. Ja vaikka tarjoustalo halpisketjuun kuuluisikin, se ei tarkoita, että sinne laitettaisiin myyntiin huonoja psp:itä.
PSp Base pack.
105 eskoo ja postikulut. Sekä vuosi takuuta. Huuto.netistä.
Mahtava on! Muistarin tilaan tänään. :D
^Veikkaisin että tuo paketti on ostettu tarjoustalosta juuri 99€ ja heitetty suoraan myyntiin.
E: Edellisen viestin lainaus.
160 € huuto.netistä, mukaan Spidey 2, tehoakku, ja gigan kortti sun muut perusjohdot.
sorobano
25.05.2007, 07:51
onkohan 99 psp:eitä vielä riihimäen tarjoustalossa jäljellä jos joku asuu sielläpäin?
PSP base back n.140€ ja 2Gb kortti huuto.netistä 25€
Uusi PSP hankittu. Makso vaan vaivaiset 99€, itiksen tarjoustalosta. Seuraavaksi muistikortti.
EDIT: Täs uudes PSP on 2.50 firmis ja ei oo TA-082.
sorobano
26.05.2007, 18:56
huutonetistä lähes käyttämätön value pack 99e :)
^Veikkaisin että tuo paketti on ostettu tarjoustalosta juuri 99€ ja heitetty suoraan myyntiin.
E: Edellisen viestin lainaus.
Ei ihan. Takuukuitissa lukee että ostettu gigantista 2megasen yhteyden kylkiäisenä. :lol:
Sainpahan kuiteski aika halvalla.
eldolmio
27.05.2007, 19:11
Eli se maksoi ostajalle 1e.
itekki sain eurolla psp:n kun vaihdoin gigantissa soneran nettiliittymän :). ei paha
Hjaah, itse ostin Base Packin Tilt.fi nettikaupasta ja 24e 512mb muikkari anttilasta. Kaduttaa koska olis saanu gigasen ~30e. Nyth kyl saa jo 2gb ~35e.
sandiskin 4gb kortinki saa jo 60e data systemssistä..
Mandingo
30.05.2007, 13:45
PSP Value Pack 2.01 firmwarella (G) 99 € Järvenpään tarjoustalosta.
4 Gb Sony Memory Stick Pro Duo muistikortti 34 € posteineen (tilattu eBaysta (http://search.ebay.co.uk/_W0QQsassZfingercityQQhtZ-1))
Itse ostin myös koneeni Tarjoustalosta hintaan 99E.Koneen firmwire oli 2.00 tai 2.50
Ostin n. viikko sitten PSP:ni Ideaparkin Tokmannista 99e.
Tämä on musta value pack. :)
Noin 3 viikkoa sitten Value Packin Kouvolan Robin Hoodista 99€. Firmware oli 2.50.
PSP Value Pack 2.01 firmwarella (G) 99 € Järvenpään tarjoustalosta.
4 Gb Sony Memory Stick Pro Duo muistikortti 34 € posteineen (tilattu eBaysta (http://search.ebay.co.uk/_W0QQsassZfingercityQQhtZ-1))
Todennäköisesti toimii ok, mutta nuo ovat 99% väärennettyjä.
Mandingo
05.06.2007, 11:12
Voi olla, mutta myyjän saaman palautteen mukaan toimivat hienosti.
Kirje on nyt Vantaan ulkomaanterminaalissa. Kohtahan tuo selviää.
Edit:
Feikki on tämän (http://reviews.ebay.ca/FAKE-Sony-Memory-Stick-Pro-Duo-MagicGate-Cards-Exposed_W0QQugidZ10000000001236041) mukaan. Kapasiteetti näyttää olevan kuitenkin sitä mitä pitääkin. Eräs eBay käyttäjä lähetti viestiä, että feikkikortin nopeus on kolme kertaa hitaampaa kuin aidon. Käytössä en tuota huomaa muuten kuin tiedostojen siirrossa.
Toissapäivänä hain tokmannillta, 99€. Tosin lisähärpäkkeet kustansi aika paljon. :/
En maksanut vehkeistäni mitään:DD
Iskä ostaa tällaiset laitteet kaikilla herkuilla!!
No kuitenkin hintaa kertyi yhteensä 151 e.
PSP Value Pack hintaan 99e + 4 gb kortti 52 e
Vaille kuukausi sitten sitten hain PSP:n tarjoustalosta tuolla satasella ja myin vanhan pois 120 eurolla :).
psp maksoi 140€ ja kampin konsolinetistä.
ite ostin psp:ni tarjoustalosta,hinta tais olla 99,90 e..
Tarjoustalosta kävin tänään noutamassa ihka ekan PSP:ni :D
Mjaha, tällainenkin topikki täällä.
Noh, oman PSP:ni ostin elokuussa 2006 hintaan 199e Gigantista, sitten vielä hankin paikallisesta elektroniikkaliikkeestä myöhemmin Sonyn gigatavun kortin, tais olla silloin jotain 70e.
Tasan 219,8e Stockmannilta
Sisälsi valkoisen Value Packin, R & C:SM (tuli kylkiäisenä) sekä 1gb kortti
189€ Helsingin Stockmannilta.. Value Pack + Ratchet & Clack Size Matter.
99e Itiksen Tarjoustalosta (fw 2.01). Tilasin myöhemmin 60e maksavan (toimituskulut ynnätty) 4 gigan Sandisk Gamingin.
99e tarjoustalosta ja itse ainakin tyytväinen hintaan ;) Tuohonhan kuulu vielä 12kk takuukin
99e maksoin, mutta en muista mistä sen ostin :D
itse ostin psp:peeni hintaan 185.00 mutta tiotojeni mukaan varkauden tokmannilta saa sen nyt 99.00
omani oli value pack
Deathstar
05.08.2007, 19:54
Ostin PSP:ni Huuto netistä ja hintaa oli 103€ ja mukaan kaks peliä ja creativen kajarit elikkäs aika halvalla lähti :D Ja se on musta base pack :D
no maksoin mustasta slimistä 159€ tiltin viihdepykäsäkki pelikaupasta turussa
Jormu =D
03.07.2008, 11:53
maksoin 149 euroa slimistä jyväskylän minimanista:p basepakki :p
no maksoin mustasta slimistä 159€ tiltin viihdepykäsäkki pelikaupasta turussa samoin:):)
Leinonen
29.07.2008, 13:56
fätti, 75e mukana 1gb kortti, ja kaikki mitä giga päkissä on.
DatsuniG
29.07.2008, 18:02
90 euroa + tk
Mistäköhän tuota mahtaisi saada 159 hintaan? VPD ei enään myy ainankaan. Tällä helkellä ei ilmeisesti mistään?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.