PDA

Näytä koko versio : XBMP ja fontti

DaniF
05.03.2005, 11:49
Xbmp tekstityksissä on kanksi fontti tyyppiä, toinen ei toista Ä ja Ö, toisen fontti koko on liian pieni. Kuinka tätä fontin kokoa saisi suuremaksi.

PC-ToN
05.03.2005, 15:14
Muistaakseni fontin tyyppi oli jotain Media Player:in omaa formaattia ja se ei noudattanut edes asetusten(ini-tiedoston) muuttamista. Yksi tapa saattaisi olla uuden fontin hankkiminen. Niitä saattaa löytyä esim. skineistä.
Helpompi vaihtoehto olisi siityä käyttämään XBMC:tä joka on osoittautunut huomattavasti paremmaksi ratkaisuksi(itse kapinoin kauan sitä vastaan :wink: ).

DaniF
05.03.2005, 17:28
No Mediaplayer on kyllä vähän sekava, Harmittaa vaan tos mediacentteriä ku se on 66 megaa. Noh toivottavasti se on sen arvonen.

Shadown
05.03.2005, 17:38
Mikäs ongelma joku 66 megaa on?

_Rurouni
06.03.2005, 06:21
Kaippa se on perinteinen ilmiö, että peliä on aikaa odotella vaikka päiviä, mutta ohjelmien pitiäisi tulla heti.

DaniF
07.03.2005, 15:51
Kaippa se on perinteinen ilmiö, että peliä on aikaa odotella vaikka päiviä, mutta ohjelmien pitiäisi tulla heti.

En minä sitä, vaan olen köyhä opiskelija ja itselläni ei ole varaa 200 gigan kovalevyyn vaan käytössäni on Xboxin oma 10 gigan kovo ja sinne ei paljon tavaraa mahdu, mutta muita mukinoita olen nyt ladannu xbmc ja xbmp saa siirtyä uuden tieltä.