PDA

Näytä koko versio : D2Ckey

Shadown
04.10.2007, 07:28
Tullut sitten uusi modi Wiille: http://www.d2ckey.com/

Modi on minulle ollut tiedossa jo jonkun aikaa, mutta vasta nyt siitä voi puhua julkisesti. Modi on siis suunniteltu etupäässä juuri vielä Suomessa tuntemattomampaan D2C kontrolleriin, mutta ilmeisesti toimii vanhemmissakin koneversioissa, joissa on DMS, D2A tai D2B kontrolleria. Tosin asennus on "hieman" vaikeampi, jopa 31 johdolla kytkettävä ja kaikki johdot kahta lukuunottamati tulee suoraan tuon D2C kontrollerin jalkoihin.

Lisämatskuna pistän, että D2Ckey ei ole päivitettävissä oleva modi. Modi ei myöskään ero muilta ominaisuuksiltaan vanhemmista modeista, joten vanhempiin koneisiin kannattaa asentaa yhä edelleen edellisen sukupolven modeja.

Archie
04.10.2007, 08:51
Kuvien perusteella asennus näyttää kyllä todella vaikealta, huomattavasti pahempi kuin esim. Playstation 2/PSTwo asennus.

Cmods
23.10.2007, 21:50
Näitä piirejä tuli tänään varastoon, aika sopivasti juuri kun D2C koneitakin alkoi suomessa ilmestyä.

D2CKey (http://www.cheapestmods.com/cmfin/product.php?i=382)

Tuohonhan on tarjolla kaksi erilaista asennuskuvaa, mutta toisessa vaihtoehdossa juotetaan 29 johtoa GC2-D2C piiriin ja 2 piirilevylle ja toisessa juotetaan vähän enemmän piirilevylle, mutta ei välttämättä sen helpompiin paikkoihin. Eli tosiaan suositus on asennuttaa osaavalla asentajalla.

MAJ
24.11.2007, 09:19
Löytyykö asennusohjeita sähköisessä muodossa?

dobe
24.11.2007, 14:00
Löytyy esimerkiksi piirin kotisivuilta. http://www.d2ckey.com/

ja juotettavia johtoja oli sitten noin 30, eli jos yhtään epäilyttää niin jättäkää se asennus henkilöille jotka sen osaa.

pazi88
12.12.2007, 16:28
Onko kukaan itse yrittänyt asentaa tuota d2ckeytä tai oisko mitään kuvaa valmiista asennuksesta? Näytösti sen verran mielenkiintoiselta, että en ihan suorilta rupia tuota tinaileen kiinni. Kaveri oli nimittäin juuri ostanut wiin ja sille pitäs kuulemma modpiiri saaha ja tietenkin se oli tuolla d2c piirillä.

Shadown
12.12.2007, 16:41
Sanotaan nyt näin suoraan, että jollet ole koskaan juottanut esmes PS2:n tasosta masiinaa, niin älä tähänkään ryhdy. Että ei siihen mitään kuvia tarvita, huomaat kyllä ihan itsekkin silmälä sen piirin mihin pitäs juottaa.

Vaikka itsekkin olen tuhansia PS2:a tehnyt, niin oli nää D2C koneet alkuun melko tuskallisia tehdä ja on sitä sinänsä vieläkin. Tosin lähinnä vain siksi, koska niissä menee aikaa.

pazi88
12.12.2007, 18:16
Oon minä kyllä sen verran noita tinaillu, että luulis onnistuvan vaan kun on kaverin vehe niin ei viitti pitää sitä testikappaleena. Pittää varmaan ootella jos vaikka tuslis joku kehittyneempi piiri markkinoille.

Habbaex
20.12.2007, 19:34
Onkos tämä D2C piirin Wii miten levinnyt jo Suomessa?

dobe
20.12.2007, 19:37
Ohan noita asenneltu jo melkeen "pari" kuukautta, tällä hetkellä 90% marketeissa ja muutenkin uutena myynnissä olevista konsoleista on D2C koneita, D2B konetta saattaa tuurilla löytää viel jostain kaupasta, jossa konsoleiden vaihtuvuus on hitaampaa.

Shadown
20.12.2007, 19:56
Saa olla aika hidas vaihtuvuus, kun kaikki kaupat myy kai paraikaa "Ei oota" Wiin kohdalla ja kaikki uudet erät maahantuojalta on nykyään luonollisesti D2C piirillä. Tosin nykytilanne on se, ettei edes maahantuojalla ole koneita.

gerbiili71
23.12.2007, 17:38
D2CKeyn asentamiseen on näemmä tehty melko pätevän oloinen flexi, jolla asennusaika kuulemma lyhenee noin 10 minuuttiin -- näin uutisoitiin oikein kuvien kera tehskeen.comissa (http://www.tehskeen.com/forums/showthread.php?threadid=5956). Mitäpä sanotte tuosta? :)

Shadown
23.12.2007, 18:10
Olisihan se ihan kätevä.

Archie
14.01.2008, 16:13
No melkoinen seppä saa olla että 10 min nykäisee d2ckeyn kiinni. LOL!
:D

Piirin jalkoihin tulevat juotokset eivät todella ole helppoja, eli melkoista hypetystä.
Toki tuo piirilevy voi auttaa tiettyjä asentajia.

Shadown
14.01.2008, 16:52
No melkoinen seppä saa olla että 10 min nykäisee d2ckeyn kiinni. LOL!
:D

Aivan tasan saa.

gerbiili71
17.01.2008, 19:08
Tuollapa video (http://www.psxcare.com/product.php?xProd=725) siitä miten asennushomma tehdään flexin kanssa about 10 minuuttiin (siis pelkän piirin) ... koko pätkä kestää n. 17 min. ja se sisältää alkutarkastukset, purkamisen, asennuksen, testauksen, kasaamisen ja vielä lopputestauksen. Sanoisin, että ammattilaisen otteet.:)

Shadown
17.01.2008, 19:17
Joo tulihan tuo katteltua. Uskoisin, että itse saisin tuolla nopeamminkin tuon tehtyä. Puolessa tunnissahan tuo menee kevyesti johdoillakin.

dobe
17.01.2008, 19:58
No ammattilaisen ja ammattilaisen, itse en ainakaan sitä asemaa alkaisi noi paiskomaan varsinkaan kun siel on levy sisässä siinä vaiheessa kun se sen lopullisesti iskee kasaan :D

Tapansa kullakin ja toimihan tuo konsoli käsittelyn jälkeen. Jokseenkin mielenkiintoinen juotinasema kaverilla käytössä. Pitänee alkaan itselleen metsästämään samantyylistä kun alkaa tuo vanhuus painamaan niin ei enää pärjää perus Wellerillä :D

Shadown
17.01.2008, 20:03
Kiinnitin samaa huomiota sillon aikoinaan. Ei kyllä tulisi mieleen sitä takoo pöytään. Ehkä se ajaa tolla sitä, että mahdolliset irtonaiset tinapallot putoisi tai jotain.
Teoriassa on kuitenkin mahdollista, että laserin optiikka hajoisi tuossa käsittelyssä tai muuten vain mekaniikka asemassa.