Näytä koko versio : Xboxi rikki...
jooseppi
04.03.2005, 10:47
Asensin Xboxiini Smart XX V2.0 modin ja pelasin ja sammutin ihan normaalisti, mutta nyt se ei enää käynnisty. ensin se boottailee ja sitten se vilkuttelee oranssia/vihreää valoa etuledistä. Mitä pitää tehdä?
Kaikki viittaisi siihen että Eeprom on hajonnut. Ainut vika on vain siinä että sinun pitäisi kyllä päästä SmartOS:n valikoihin. Jos pääset modin valokoihin niin voit palauttaa eeprom:in(piiri kopioi sen talteen ensimmäisellä käynnistyskerralla).
Kaikki viittaisi siihen että Eeprom on hajonnut. Ainut vika on vain siinä että sinun pitäisi kyllä päästä SmartOS:n valikoihin. Jos pääset modin valokoihin niin voit palauttaa eeprom:in(piiri kopioi sen talteen ensimmäisellä käynnistyskerralla).
Mulla on sama ongelma mut vilkuttaa punasta ja oranssia mod piiri mulla on duox2 miten ton vois korjaa?
Toi viittaa, että AV-liitin huonosti paikallaan.
Toi viittaa, että AV-liitin huonosti paikallaan.
Littimet tarkistettu ei pelaa.
Tulee pari buutti ja kolmannella jämähtää ja sit rupee vilkkuu.
Ilman piiriä käynnistyy ihan ok.
Tää on kaverin kone joka toimi edellisenä päivänä ja sit yks kaks tilttas?
Kolvaukset tarkistettu ovat kunnossa.
Joo sain kuntoon oli korruptoitunut biossi tai piiri rikki.
Laitoin uuden duox2 piiri ja kaikki toimiitaas.
Kiitti.
Juu, et maininnutkaan tuosta alun buuttailusta.
Kaverisihan voi olla ihan hyvin flashätä väärin modin tietämättä mitä ylipäätän tekee.
vanhan duox2 saa toimimaan kun sen asentaa koneesee joka käyttää sitä toista pankkia
vanhan duox2 saa toimimaan kun sen asentaa koneesee joka käyttää sitä toista pankkia
Voi toimiakkin mut kun piiri ei ole minun niin en jaksa rupee sitä elvyttää.
Jos mun frendi haluu sen toimii niin saa ite kikkailla piirinkanssa.
Ja toi duox2 irtoo 24 - 28e niin ei varmaan tuu edes kokeiltuu ikinää sitä piirii.
Ei ole ihan näin. Bank1:en biossi toimii kaikissa malleissa. Mutta Bank0:n vain 1.0-1.5 koneissa.
tuota koitin selvittää, eli sen saa toimiin 1.0-1.5 koneissa
jooseppi
25.09.2005, 16:23
Mitenkäs sitten sinne SmartOS:n valikkoon pääsee?
Mitenkäs sitten sinne SmartOS:n valikkoon pääsee?
Käynnistämällä koneen virtanapista.
jooseppi
25.09.2005, 17:13
Mutta kone vain buuttaa ja sitten se vilkutta oranssia/vihreää.
Avasin koneen ja löysin rikkinäisen IDE-kaapelin, pitääkö kaapelin olla tietynlainen?
Ihan tavallinen kaupasta saatava IDE-kaapeli se on.
Ainoa ongelma, joka vastaan tulee, on varmaankin liittimien etäisyydet toisistaan.
Littimet tarkistettu ei pelaa.
Tulee pari buutti ja kolmannella jämähtää ja sit rupee vilkkuu.
Ilman piiriä käynnistyy ihan ok.
Tää on kaverin kone joka toimi edellisenä päivänä ja sit yks kaks tilttas?
Kolvaukset tarkistettu ovat kunnossa.
Tämä vika on nyt selvitetty piirillä oli korruptoitunut bios.
Joka teki ton tripla bootin.
Sama piiri on nyt kiinni v 1.4 koneessa ja toimii.
Tää tais olla mun eka postaus aikoinaan. :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.