Näytä koko versio : Virhekoodi 16
Duudadaa
27.09.2007, 20:15
Eli aloin asentelemaan uuestaan tuota xbox:ia mutta törmäsin tähän kello ongelmaan, eikä ole alkupereistä dashboardi mistää saatavilla :mad:
Onko netissä mitään mestaa mistä tän alkuperäisen voisi saada?
Duudadaa
27.09.2007, 20:32
Toisaalta :D Tutulla on tavis xbox ni eikös se ongelma korjaannu sillä että käytän sitä kaverin kovoa omassa konsolissa ??
Toisaalta :D Tutulla on tavis xbox ni eikös se ongelma korjaannu sillä että käytän sitä kaverin kovoa omassa konsolissa ??
Ei, ellei ole tutullasi modia ja mahdollisuutta avata levyn lukitusta ja saada levy lukittua väliaikaisesti sinun boxillesi sopivaksi eeprommisi perusteella.
Toisaalta jos sinulla on modattu boxi, niin levyltä buutattaessa voit buuttia jonkun dashin jonka FTP:llä siirrät uudestaan MSdashin tiedostot paikalleen vaikka Slayerin levyltä, jonka saat xbonssistä.
Duudadaa
28.09.2007, 14:59
Öh, voiskohan saada tähän vähän tarkemman ohjeistuksen :D
Tai linkin johonki missä tällänen olis.
Tarkoitatko tuolla slayerillä toista kovoa? Mulla ei tullu ku modpiiristä ostin tuon mukana vai yks kovalevy.. Hittoku ei vaa ossaa :confused:
Duudadaa
28.09.2007, 17:16
Ei ois todellakaan pitäny ottaa konsolin kovoa tietokoneeseen ku "tila" loppu kesken :mad: :(
Edit: haha :D etsivä löytää http://www.tdubel.com/artikkelit/msdashasent.html
Siellähän se vastaus luultavasti piilee :)
Duudadaa
28.09.2007, 19:15
Paitsi että innostuin liia aikasin..
Miten ihmeessä meikä saa käynnistettyä tuon slayersin ku ei lähe käyntiin, lisäksi nyt tuli sitten virhekoodi 13 :(
Jos kone on modaamaton, niin et mitenkään. Virhesanoma nyt voi vaihdella ihan sattuman varaisesti, jos tai kun MSdashi on rikki.
Eli aloin asentelemaan uuestaan tuota xbox:ia mutta törmäsin tähän kello ongelmaan, eikä ole alkupereistä dashboardi mistää saatavilla :mad:
Onko netissä mitään mestaa mistä tän alkuperäisen voisi saada?
Kysytäämpä alkuun perustietoja. Onko Xboxisi modattu piirillä alkujaan. Jos et suoraan osaa sitä kertoa, niin tuleeko etumaskiin ylimääräistä johtoa joka on juotettu eject nappulan taakse, tai onko dvd aseman alapuolella ns ylimääräistä piirilevyn palasta.
Slayer = netistä esim xbins nimisestä paikasta saatava paketti joka sisältää mm alkuperäiset xboxin C ja E aseman sisällön. Itse olen toteuttanut noita dashboardin ja kiintolevyjen vaihtoja seuraavalla metosilla, jospa vaikka auttaa sinuakin.
1. Ladataan jostain Slayer auto-installer paketti, ja otetaan sieltä paketista C ja E aseman sisältö. Hankitaan tai tehdään Evox-DVD
2. Piirillä modattu xbox käynnistetään Evox-dvd:llä (evolutionX:n dashboardiin boottiva dvd, joka pitää sisällään työkalut xboxin kovon osiointiin ja alustamiseen sekä ftp-serverin. Osioidaan ja alustetaan xboxissa oleva kiintolevy. Jos on tarvetta käyttää boxia ilman modia, lukitaan kiintolevy.
3. Tämän jälkeen otetaan tietokoneella ftp yhteys xboxiin, siirretään ftp-ohjelmaa hyväksi käyttäen slayer paketista otetut C ja E osion sisältö xboxiin, otetaan DVD pois asemasta ja bootitaan xbox. Ei välttämättä kaikkein fiksuin tapa, mutta noin itse asian hoitanut.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.