PDA

Näytä koko versio : Mikki Xboxiin

Anonymous
07.12.2004, 19:49
Niin karaokee pitäs päästä laulamaan..
Pystyskö tommosen mikin xboxiin rakentamaan itse vaikka PCn mikistä vai ostamaanko se pitää lähtee?

plagu
08.12.2004, 17:49
pc:n mikki on tavallinen analoginen vekotin.
xboksin mikki on usb laite = ei onnistu.
Onkos x poksiin edes olemassa laulumikkiä vai ovatko kaikki noita liveen tarkoitettuja? Lisäki vaikka saisitkin hommattua mikin, niin tukeeko xbmc edes sitä, ja vaikka tukisikin niin saako säädettyä kaikua/yms... (oletan että meinaat xvid/divx pätkiä hoilotella)

itse hommasin Clas Ohlsonilta ihan "oikean" karaoke mikserin x poksin perään, maksoi muistaakseni 39eur, siihen lisäksi kohtuullinen mikki oli 50eur. ja nyt kelpaa naapureita piinata.

Jare
13.12.2004, 22:09
Tää on tällänen peli poksille: Karaoke Revolution

Compatible with the Communicator Headset or Xbox microphone

ei vaan huvita maksaa 30e tosta XBOX Live Communicatorista..

Safiiri
20.08.2006, 13:04
Niin karaokee pitäs päästä laulamaan..
Pystyskö tommosen mikin xboxiin rakentamaan itse vaikka PCn mikistä vai ostamaanko se pitää lähtee?

Xbox Music Mixer karaokepeli+mikki näyttäis olevan myynnissä hintaan 15€, mutta softa ei ole saanut kovinkaan hyviä kommenteja käyttäjiltä. :confused:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0000A1OTM/202-9639780-4277420?v=glance&n=300703

No sillä ei niin väliä jos käyttä executeria. ;) Toimiko sen karaoke softa? Onko kokemuksia tuollaisesta yhdistelmästä tällä mikillä? :o

dj_pirtu
28.05.2007, 17:36
Itselläni on xbox karaokesoittimena ihan keikoillakin tuttavapiirissä. Modasin ylimääräiset linjalähdöt xboxiin ja siihen sitten mikseri ym. vahvarit perään. :) Mainio vekotin, ei tartte levyjen kanssa pelleillä. Saisivat XBMC:n koodaajat väsätä transponoinnin vielä, ei pitäis olla vaikee juttu.