Näytä koko versio : Mikki Xboxiin
Anonymous
07.12.2004, 19:49
Niin karaokee pitäs päästä laulamaan..
Pystyskö tommosen mikin xboxiin rakentamaan itse vaikka PCn mikistä vai ostamaanko se pitää lähtee?
pc:n mikki on tavallinen analoginen vekotin.
xboksin mikki on usb laite = ei onnistu.
Onkos x poksiin edes olemassa laulumikkiä vai ovatko kaikki noita liveen tarkoitettuja? Lisäki vaikka saisitkin hommattua mikin, niin tukeeko xbmc edes sitä, ja vaikka tukisikin niin saako säädettyä kaikua/yms... (oletan että meinaat xvid/divx pätkiä hoilotella)
itse hommasin Clas Ohlsonilta ihan "oikean" karaoke mikserin x poksin perään, maksoi muistaakseni 39eur, siihen lisäksi kohtuullinen mikki oli 50eur. ja nyt kelpaa naapureita piinata.
Tää on tällänen peli poksille: Karaoke Revolution
Compatible with the Communicator Headset or Xbox microphone
ei vaan huvita maksaa 30e tosta XBOX Live Communicatorista..
Niin karaokee pitäs päästä laulamaan..
Pystyskö tommosen mikin xboxiin rakentamaan itse vaikka PCn mikistä vai ostamaanko se pitää lähtee?
Xbox Music Mixer karaokepeli+mikki näyttäis olevan myynnissä hintaan 15€, mutta softa ei ole saanut kovinkaan hyviä kommenteja käyttäjiltä. :confused:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0000A1OTM/202-9639780-4277420?v=glance&n=300703
No sillä ei niin väliä jos käyttä executeria. ;) Toimiko sen karaoke softa? Onko kokemuksia tuollaisesta yhdistelmästä tällä mikillä? :o
dj_pirtu
28.05.2007, 17:36
Itselläni on xbox karaokesoittimena ihan keikoillakin tuttavapiirissä. Modasin ylimääräiset linjalähdöt xboxiin ja siihen sitten mikseri ym. vahvarit perään. :) Mainio vekotin, ei tartte levyjen kanssa pelleillä. Saisivat XBMC:n koodaajat väsätä transponoinnin vielä, ei pitäis olla vaikee juttu.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.