Näytä koko versio : "Ensimmäisen" dashboardin asennus
Elikkäs olen yrittänyt asentaa avalaunchia, 1.6 boxilleni jossa smartxx lt opx piiri evox m8 1.6 biossilla, mutta levyltä asennus ei toimi vaikka olen tec dubelin ohjeiden mukaisesti yrittänyt sitä laittaa :mad:(.xiso muotoon poltettu jne). Onko mahdollista laittaa dashboardia muistitikun kautta kun ohjain-usbi adapteri löytyy/onko muita helpompia asennus vaihtoehtoja?
Miten niin se ei asennu? Ley ei buuti vai mitä?
Miten niin se ei asennu? Ley ei buuti vai mitä?
kun evox biossi käynnistyy niin se ei käynnistä avalaunchia levyltä vaan se avaa microsoftin alkup. dashboardin:(
Onhan se avalaunch.xbe tiedoston nimi muutettu varmasti default.xbe:ksi kun olet polttanut sen sinne levylle, ne on siellä levyn juuressa ne tiedostot, ja sinne levylle on poltettu muutama sata megaa sitä ylimääräistä dummy-dataa? Sekä olet polttanut cd-rw tai dvd+/-r/rw levylle, etkä CD-R:lle jotka eivät käytännössä toimi xboxissa.
Onhan se avalaunch.xbe tiedoston nimi muutettu varmasti default.xbe:ksi kun olet polttanut sen sinne levylle, ne on siellä levyn juuressa ne tiedostot, ja sinne levylle on poltettu muutama sata megaa sitä ylimääräistä dummy-dataa? Sekä olet polttanut cd-rw tai dvd+/-r/rw levylle, etkä CD-R:lle jotka eivät käytännössä toimi xboxissa.
Tuota .xbe tiedosto on defaultiksi muutettu dummya ei oo mutta koetan pistää sitä. Dvd-rw levylle on poltettu.mutta pitääkö nuo tiedostot muuttaa .xisoksi?Ja jos pitää niin pitääkö sen dummyn olla myös .xisona?
xISO on siis image jonne pakkaantuu kaikki tavara, dummyt mukaan lukien. Sehän on myöskin pelkkä tiedosto.
Levy pitää olla tosiaan xISO:sta polteltu tai UTF:nä (Xbox yhteensopiva.).
xISO on siis image jonne pakkaantuu kaikki tavara, dummyt mukaan lukien. Sehän on myöskin pelkkä tiedosto.
Levy pitää olla tosiaan xISO:sta polteltu tai UTF:nä (Xbox yhteensopiva.).
no nyt koetin sen dummyn pistää 200megaasena samana xisona cd-rw-levylle mutta ei siltikää boxi avaa sitä avalaunchia(default.xbe on avalaunch.xben tilalla) mikä nyt mättää?:confused::confused::confused:
Ei kai piirissä vain ole vikaa, koska biossin flashaus onnistuu ja linuxia olen testaillut mukana tulleelta CD:eeltä...
Tai sitten sinun konsolisi ei vain yksinkertaisesti tykkää poltetuista cd-levyistä, eli samaa luokkaa kuin yksi noista minulle kulkeutuneista boxeista. Itse olen tosin yleensä hoitanut noiden dashien laittamisen konsoliin tyyliin bootitaan konsoli EvoluitionX:n cd:llä, otetaan ftp yhteys boxiin ja heivataan tarvittavat kamat boxin levylle, kaihan tuohon joku fiksumpikin tapa ois mut aikoinaan kun tollaisen levyn tuli tehneeksi niin ei ole jaksanut alkaan uutta askartelemaan. Loppu peleissä tuli uhrattua tuolle projektille viel yks DVD-r kiekko kun ei tuntunut boxi tykkäävän rw-levyistä jostain kummasta syystä. Tosin tuon sinun tekemäsi avalauncin cd pitäisi ajaa sama asia jos olet tehnyt sen oikein ja polttanut sen sellaiselle medialle joka toimii boxissasi.
Ethän vaan ole polttanut datana sitä xISO:a sinne levylle,
niin että siellä levyn juuressa on se .iso-tiedosto?
No nyt sain avalaunchin käynnistymään ja tiedostot heivattua c- asemalle, MUTTA onkelma tuli siinä kun vaihdoin default.xbe:n nimeä avadash.xbe-nimeksi kun en pystynyt tallentamaan sitä uutta nimeä sille. No boottasin boxin kun ajattelin että laitan sen avadash.xbe tiedoston uudelle levylle ja laittaisin sieltä sen kovalevylle mutta xbox ei enää avaakaan avalaunchia edes cd:eeltä!!!:confused::confused: Mikäs nyt? pystyykö linuxilla uudelleen nimetä kovalevyn tiedostoja kun minulla sellainenkin sattuu olemaan (ed´s xebian debian)?
Räpläät sitä levyä sinne asemaan, kunnes se käynnistyy. Xboxin asema on vähän nirso.
Siis ei enää käynnisty edes sillä samalla levyllä millä jo kerran sait sen käynnistymään?
Jos on noita käynnistysongelmia, niin koita polttaa vaikka jonkun kaverin koneella se levy.
Kokemuksen mukaan se toimimattomuus bokseissa johtuu enimmäkseen siitä polttavasta
asemasta enemmän kuin levyistä.
Siis ei enää käynnisty edes sillä samalla levyllä millä jo kerran sait sen käynnistymään?
Jos on noita käynnistysongelmia, niin koita polttaa vaikka jonkun kaverin koneella se levy.
Kokemuksen mukaan se toimimattomuus bokseissa johtuu enimmäkseen siitä polttavasta
asemasta enemmän kuin levyistä.
juuri sillä levyllä ei toimi millä toimi hetki sitte :D
Mutta pitää koittaa räplätä...
Joo, koita saada se käynnistymään, ja sit laitat ftp:llä ne tiedostot paikalleen.
On 100x yksinkertaisempi juttu.
no nyt se pelittä hyvin levyltä mutta avalaunch ei käynnisty vieläkään bootattaessa vaikka xbe tiedosto on AvaDash nimellä.Pitääkö nuo avalaunchin tiedostot kopioida samaan kansioon vai mitä täytyy tehdä että se lähtee käyntiin evox m8 1.6 biossilla?
Muuta se avadash.xbe:n nimeksi evoxdash.xbe, jos ei muuten käynnisty, pitäisi käynnistyä sitten ihan suoraan.
Ja tsekkaa että ne tiedostot on siellä C-aseman juuressa.
Muuta se avadash.xbe:n nimeksi evoxdash.xbe, jos ei muuten käynnisty, pitäisi käynnistyä sitten ihan suoraan.
Ja tsekkaa että ne tiedostot on siellä C-aseman juuressa.
Noniin nyt toimii niinkuin pitää. Kiitoksia paljon taas jelppimisestä:):)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.