Näytä koko versio : PS2 Slide Card+Swap Magic v3.0
hulluLASSE
01.03.2005, 01:29
Mietin että toimiiko kyseisellä setillä netistä haetut ja sitten poltetut pelit? :roll:
kiitoksia etukäteen
Olishan se tarkoitus.
En kyllä suosittele kuitenkaan tuota. Hirveästi tullut huonoa palautetta moisesta
hulluLASSE
01.03.2005, 03:31
Olisikohan sitten mitään hyvää vaihtehtoa piirille? Kun ei oikeen enään tuohon vanhaan romuun mitään kauhean kalliita virityksiä viitsisi tilailla. :?
Duo2SE on ihan hyvä vaihtoehto.
Sillä toimii kaikki. PS1/DVD-Leffoja varten joutu tosin vaihtamaan tilaa ja modi ei tee koneesta aluevapaata leffojen suhteen.
hulluLASSE
01.03.2005, 04:00
Juu eihän tuo nyt mikään pahan hintainen ole. Huonona puolena vaan, että en osaa itse asentaa. Paljonkohan tuolle tulisi kokonaishinnaksi ja kauankohan kestäisi jos pistäisi postissa consoletechille tulemaan? Piiri pitää varmaankin hommata erikseen?
Minulla on nyt joulun tuomat kiireet alkaneet vihdoinkin tasaantumaan. Viimeiset lähtee tällä viikolla. Joten uskaltaisin luvata sellasta 1-2 viikon toimitus aikaa.
Mutta tosissaan modin joutuu itse hankkimaan ja hinnaksi postiennakkoon tulee noin 60,75 takaisin sinulle päin. Tämä siis sisältää työ- ja postimaksut.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.