Näytä koko versio : Xbox sekoilee videoitten kanssa
Dominator
07.08.2007, 02:20
Minulla on ihme ongelma yht äkkiä kun avasin xboxin siin luki: ''key combination to delete userdata detected tms, You want continue? A yes, any other key No.'' ja sit ku olin avaamas videoo joka oli ogm muodos nii värit iha sekasi :s, no koitin avia sama juttu asensin medicentterin uusiks ja silti sama kysymys alussa ja videot sekoilee voi vittu...
Osaisiko joku ystävällinen neuvoa tässä tilanteessa?
Edit. kun laitan xbmc:ssä(dashboardissani) pieneksi sen kuvan ala nurkkaan nii siinä on kaikki värit.
Poista "user data", se sijaitsee pelitallennusten kanssa samassa paikassa. Varmaan jostain helpistä löytyy tarkka sijainti jos ei MSDashista käsin poistaminen riitä.
edit:
Poista vielä itse XBMC ja laita uudelleen kaikki tiedostot.
Dominator
07.08.2007, 17:11
Koitan tota raportoin sit mitä kävi.
Dominator
07.08.2007, 20:41
Eip toiminu. msdashista ei löytynyt userfiles kansioo ja löysin xbmc kansiosta ja kun poistin ei boxi enää menny xbmc joten asensin uusiks ja taas sama valitus mikä tätä voisi vaivata? ois nii hinku päästä kattelee videoita.
Eli olet näitä ropannut?
http://www.tdubel.com/xbmc/userdata.php
Dominator
11.08.2007, 17:50
Itse kattelen leffoja sun muuta mutta pikkuveli tota aina räplää hmm. miten ongelman saa korjattua mulla oli varmuus kopio kovosta ja asensin uusiksi videot toimi mutta sama valitus alussa.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.