PDA

Näytä koko versio : Mitä suosittelette/käytätte?

lion
05.08.2007, 22:11
Mitä dashia suosittelette ja ehkä jopa käytättekin :) ?

dobe
05.08.2007, 22:33
Xbox Media Center (XBMC) on ollut tuo oma ja ystävien valinta, ihan tuon mediatoisto ominaisuuksien ja selkeytensä takia.

Mikz
06.08.2007, 07:01
XBMC täälläkin enkä keksi miksi se pitäisi vaihtaa johonkin muuhun... ;)

xbmc1
06.08.2007, 20:05
Xbox Media Center (XBMC) on ollut tuo oma ja ystävien valinta, ihan tuon mediatoisto ominaisuuksien ja selkeytensä takia.Samoin....

lion
07.08.2007, 18:20
Käytättekö muita dasheja ohjelmina?:hapokas:

Mikz
08.08.2007, 06:54
En käytä muita vain XBMCtä.

dobe
08.08.2007, 14:07
Kokeilumielessä tullut kokeiltua noita muitakin dasheja, mutta jokapäiväisessä käytössä todennut noi muut jokseenkin turhiksi ainakin omassa käytössä.

xbmc1
08.08.2007, 16:13
Käytättekö muita dasheja ohjelmina?:hapokas:No itse asiassa Avalaunch löytyy ja sitä joskus harvoin tulee käytettyä cachen tyhjentämiseen ja muutamiin satunnaisiin verkko sekä xbox --> xbox tiedonsiirtoon. XBMC kun joskus on jättänyt tiedostoja kopioimatta jostain syystä.

Lukuun ottamatta noita poikkeuksia XBMC on aina käytössä.

warrior
17.12.2007, 13:59
onnistuuko tuon XBMCn asennus suoraan tyhjälle kiintolevylle vai pitääkö joku evoX asentaa eka kun en saa vanhoja tiedostoja ulos kiintolevyltä ku se on paskana ja onnistuuko tuon media centerin asennus cdn kautta tms. vai pitääkö runtata koneen kylkee. OHJEITA.

dobe
17.12.2007, 14:32
Itse kun tullut noita modpiirejä joskus asenneltua, niin tullut toteutettua tuo tyyliin.
- DVD jolla evox, ja siihen määritetty asetukset minun lähiverkkoon sopivaksi.
- Tietokone jossa orginaalit xboxin tiedostot, ja XBMC:n tiedostot.
- jokunen verkkojohto.
- Kytketään boxiin piuhat, myös verkkojohto, käynnistetään dvd:ltä evoxi, jos uusi kiintolevy, alustetaan se evoxilla ( tekee samalla osioinnin) tarkistetaan minkä ip-osoitteen boxi saa.
- Tietokoneella ftp ohjelmalla yhteys xboxiin, alkuperäset boxin tiedostot -> boxille, XBMC:n tiedostot boxille, evoxin levy ulos boxin asemasta, konsolin bootti.

emp2u
20.12.2007, 09:13
No itse asiassa Avalaunch löytyy ja sitä joskus harvoin tulee käytettyä cachen tyhjentämiseen ja muutamiin satunnaisiin verkko sekä xbox --> xbox tiedonsiirtoon. XBMC kun joskus on jättänyt tiedostoja kopioimatta jostain syystä.

Lukuun ottamatta noita poikkeuksia XBMC on aina käytössä.

Sama täällä eli xbmc:tä käyttelen 99% ajasta. Tiedostonsiirtoon löytyi itsellä sellainen vika, että tiedosto pitää nimetä uudestaan ennen kuin siirtää sen xboxille. Sen jälkeen siirtyy ongelmitta. Xboxilla myös Avalaunch ja EvoX (Ja tietenkin X-DSL ja XebianDebian)