Näytä koko versio : Xbox 360 vai PS3?
Prolonge
31.07.2007, 18:10
Kumpi pelikone olisi järkevämpi ostaa? Jos ostaisin Xbox 360 konsolin niin kannattaako odottaa se elite malli vai ostaa suoraan kone mikä kaupanhyllyltä löytyy...? Xboksille olisi minusta parempia pelejä kun PSkolmoselle. Esim: Forza Motorsport 2. Kumpi kannattaa vai kannattaako kumpaakaan? Kun millonkahan taas tulee uudet konsoli esim Xbox 4? Minä kallistusin Xboksin puolelle, mutta kumpi kannattaa? Sanokaaa vaan kokemuksia kummastakin konsolista.
Se ainakin on varmaa että jos jää odottamaan sitä seuraavan sukupolven konsolia, ei koskaan tule saamaan yhtään.
Kolmas versio XBoxista tai PS4 kun tuskin tulevat ihan välittömässä lähitulevaisuudessa.
Jos rahaa olisi ps3:n ostoon vaadittava määrä, lähtisi meikäläisen mukaan kaupasta sekä X360 että Wii, joihin sitten melko nopeasti modit.
Jos tuntee että HDMI:stä on itselle hyötyä, voi toki tilailla sen elite-mallin boksista.
Joku toinen ostaisi sen PS3:n. Makuasioita.
Prolonge
01.08.2007, 12:05
Nyt olisin itse menemässä Ps3:sen puolelle, koska sille on tullut sellaiset pelit jotka kiinnostavat minua... Hintaerot ovat vaan aika suuret Ps3:sen ja Xbox 360 välillä. Eikä Wii oikein innosta. Kun minulla on myös PSP niin pystyisin yhdistämään sen Ps3:seen joten hyötyisin siitäkin vähän. Kummallakin on hyviä pelejä joten hankala päätös. Mut jos ostan tavallisen Xbox 360-Konsolin niin pitääkö minun ostaa siihen sitten jotai lisäjuttuja, kuten joku verkkkoadapteri tai jotai? Ja riittääkö se 20gb tulevaisuudessa...? Kun jotain juttuja on että verkosta voisi ostaa elokuvia kovalevylle. Tosi hankalaa tälläiset päätökset, koska ei tiedä oikein yhtään mitään! Sehän on Xboksissa se hajoamis juttukin... :confused:
jos ostan tavallisen Xbox 360-Konsolin niin pitääkö minun ostaa siihen sitten jotai lisäjuttuja, kuten joku verkkkoadapteri tai jotai? Ja riittääkö se 20gb tulevaisuudessa...? Kun jotain juttuja on että verkosta voisi ostaa elokuvia kovalevylleJos Core versiota siis ajattelit, niin käytännössä vain kiintolevy on lähes pakollinen lisävaruste. Tosin yleensä Core versio plus kiintolevy erikseen on suunnilleen sen hintainen kuin paketti missä tulee kiintolevymukana plus langatonohjain yms. sälää.
Verkkoliitäntä koneessa on vakiona (ei kuitenkaan wlan, se on lisävaruste).
20gb riittää näillänäkymin loistavasti, koska
1. Suomen M$ ei tarjoa leffojen vuokraus/myynti palvelua ainakaan toistaiseksi.
2. Vaikka tarjoaisi, niin pystyt poistelemaan kiintolevyltä ja latailemaan ostamasi pätkät kiintolevylle niin monesti kuin haluat. Aivan kuten XBLA pelit jne. Tosin jos omistat hitaan DSL-yhteyden, niin silloin asia voi olla toisin.
Kiintolevy ei kuitenkaan ole todellakaan turha, vaikket kytkisi nettiin konettasi lainkaan, koska useat pelit käyttää kiintolevyä välimuistina joka voi vaikuttaa latausaikoihin huomattavasti. Taisipa jossain pelissä olla vaatimuksenakin kiintolevy, en ole ihan 100% varma.
X0:siä on huomattavasti viallisia, mutta takuu on hyvä ja yllättävän nopeasti toimiva.
Itse hommasin X0:n pelkästään pelien ja mielestäni huomattavasti paremman ohjaimen takia.
Tosin kannattaa tehdä päätös itse, eikä kuunnella toisten mielipiteitä asiasta. Osaat kyllä tehdä päätöksen itsekin jos osaat perustella itsellesi Wii:n pois tuosta kolmikosta. Käy vaikka lukeen Afterdawnin PS3 vs Xbox360 topic, saat nauraa vääränä merkkien fanipoikien perusteluille.
Toisaalta itseäni kiinnostaisi PS3:n linux mahdollisuus....Makuasioita
Taisipa jossain pelissä olla vaatimuksenakin kiintolevy, en ole ihan 100% varma.
Ei pidä paikkaansa. MS on nimenomaan kieltänyt kiintolevyn pakollisuuden peleihin. Tosin mielestäni koko kiintolevyn valinnaisuus on aivan idioottimainen ratkaisu nimenomaan tuon välimuistin takia.
Aivan niinhän tuo onkin, hyvä korjaus. Taisinkin sekoittaa tuon joidenkin pelien PAL60 vaatimukseen.
Jos pieni kiintolevy huolestuttaa niin elite version kiintolevy sitten hankintaan.
Xbox 360. Ei ehkä ihan yhtä hyvä kuin PS3, mutta hinta/laatu suhde tästää paremmin xboxissa.
Itselläni on xbox 360 ja en suosittele TODELLAKAAN, kauheena tulee ongelmia, kun ostin sen niin vuoden päästä tuli kovalevy ongelma, eli vilkuttaa kolmea punaista valoa Englanniks sitä kutsutaan: the red ring of death, Sitte vein sen korjaukseen ja ku se tuli monen viikon kuluttua siinä oli vieläki sama vika, sitte vein sen vielä uudestaan ja nyt ku se tuli ei oo vielä ilmenny mitään , eli PS3 :)
Muistaakseni MS on tosiaan kieltänyt kiintolevyn pakollisuuden, paitsi MMORPG-peleissä se saa olla pakollinen.
Osta NES jos haluat kunnon pelikoneen. :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.