Näytä koko versio : 99 €?
Olen kuullut että nyt on ollut ympäri suomea kauppoissa PSP (Value Pack vissiinki?) 99e :confused: ajattelin vain, että onko kukaan nähnyt oulussa missään ton hintasta vempainta? Ei viittis ihan lähtee täältä korvesta ajamaan ja ettimään kauppoista PSP:tä vaikka sitä tuskin edes on siellä.
wild!!child
29.07.2007, 19:58
Mankkaan tarjoustalo.
Malmin tarjoustalo 99€ 1.52 FW. Ilmeisesti myös tokmanni ja robin hood myyvät samaan hintaan.
kuulema nuissa oulun tokmanneissa (jukola ja kaijo) on vielä niitä jäljellä. tietääkö kukaan mikä firmware niissä on?
http://tdubel.com/psp/Firmware#Version_selvitt.C3.A4minen
speedy931
31.07.2007, 00:19
Itse ostin jukolan tokmannista oman psp:ni maksoi 99€ firmware oli 2.5, mutta oli myös muita versioita ja konsoleita oli vielä rutkasti jäljellä.
kiitti vastauksist! ku itse en ole paikanpäällä sitä ostamassa, vaan sisko ostaa sen mulle niin en usko että se rupee ihan pakettien kirjaimia kattomaan. eli saas nähdä minkälainen sieltä tulee :confused: mutta ku en oikeen älyä tosta firmware jutusta (noob) niin voisko joku selittää etä mikä nuista nyt sit olis paras? toi 1.5?
speedy931
31.07.2007, 19:22
No siis, kun kyselet parasta firmwarea niin omasta mielestäni 3.40 OE-A toimii homebrewit ja kaikki. helppo asentaa 1.5:sta :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.