Näytä koko versio : Videoiden Lataaminen Psp:lle!?!
thomsonn
24.07.2007, 09:56
Minkä niminen kansio täytyy tehdä että voi laittaa videoita PSP:lle???? Ja minkä niminen pitää olla videon tiedoston???? Ja mistä voin ladata päivityksiä ja miten saan ne PSP:lle????:D
thomsonn
25.07.2007, 01:47
nii ja oon koittanu sitä että teen MP_ROOT nimisen kansion... laitan sinne videon THM-tiedoston ja sen videon jonka muoto on wmv... mutta kun meen kattoon PSP:ltä nii siellä ei oo niitä videoita... mutta muistikortilta on menny sen videon verran tilaa... eli siis hä?????:eek:
wild!!child
25.07.2007, 03:05
laitat muistikortin juureen kansion video
http://www.tdubel.com/psp/Tiedostomuodot
mikä firmis?
juureen voit laittaa myös kansiot.
"Iso" jos on muokattu firmis
"music"
"picture"
"video" joka olikin jo yllä.
thomsonn
25.07.2007, 11:34
Voisko Joku Selittaa Yksinkertasemmin Videoiden Lataamisen???
wild!!child
25.07.2007, 13:51
yksinkertaisemmin?
tee "video" kansio muistikortin juureen ja laita video tiedostot sinne.
thomsonn
30.07.2007, 13:10
yksinkertaisemmin?
tee "video" kansio muistikortin juureen ja laita video tiedostot sinne.
tein sinne MP_ROOT juttuun kansion "VIDEO" ja laitoin sen videon THM-tiedoston sinne, mutta ei toiminu :mad::confused:
wild!!child
30.07.2007, 17:14
Muistikortin juureen.
thomsonn
01.08.2007, 22:28
Muistikortin juureen.
mikä hitto on muistikortin juuri:D miten saan sinne kamaa??:confused:
wild!!child
02.08.2007, 00:27
Se on juuri missä on "mp root" ja "psp" yms. Sinne teet sen video kansion.:hapokas:
thomsonn
02.08.2007, 12:27
Se on juuri missä on "mp root" ja "psp" yms. Sinne teet sen video kansion.:hapokas:
mut siis laitan sinne vaa sen videon... ja onko se iha sama mikä muoto se o??
thomsonn
02.08.2007, 13:09
tein sinne juureen PSP kansion viereen kansion "video" ja laitoin sinne sen videon,mutta se ei tullu sinne. pitääkö sen videon olla jotai tiettyä tiedostomuotoa? ja pitääkö mulla olla parempi firmware ku 2,50 ja mistä saan ladattua paremma?
Onhan sillä sen verran merkitystä, että videon tulee olla sellaista muotoa jota psp osaa toistaa.
Lainausta PSP:n manuskasta / ohjesivulta.
- Huomaa, että PSP tukee vain Memory Stick Duolla olevia MPEG-4- ja AVC-muotoisia tiedostoja.
- PSP ei voi toistaa videotiedostoja, jotka on muunnettu käyttämällä suurempaa bittinopeutta kuin 768 kbps
Noin ainakin muokkaamattomalla psp:llä.
thomsonn
04.08.2007, 11:48
Onhan sillä sen verran merkitystä, että videon tulee olla sellaista muotoa jota psp osaa toistaa.
Lainausta PSP:n manuskasta / ohjesivulta.
- Huomaa, että PSP tukee vain Memory Stick Duolla olevia MPEG-4- ja AVC-muotoisia tiedostoja.
- PSP ei voi toistaa videotiedostoja, jotka on muunnettu käyttämällä suurempaa bittinopeutta kuin 768 kbps
Noin ainakin muokkaamattomalla psp:llä.
eli jos mulla on video joka on MPG tiedosto, nii mä muutan sen vaa AVC tiedostoks?
nii ja riittääkö 2,50 firmware?
juigelis
08.08.2007, 19:53
pitäisi saada tekstit kiinteiksi videoon ja millähän ohjelmalla se onnistuisi? olisiko apua? :)
Thomsonnille tiedoksi, että kannattaa käyttää http://www.pspvideo9.com/ Se osaa muuttaa kaikki yleisimmät tiedostomuodot PSP:n ymmärtämään muotoon. Pystyy myös valitsemaan pakkauslaadun, joten jos on rajallisesti tilaa, voi pienentää tiedostoja. Ohjelma osaa myös automaattisesti siirtää muunnetut videot PSP:lle ja tehdä kaikki tarvittavat kansiot ym.
Itselläni myös ongelmia saman asian kanssa.
En ole lukenut mitään ohjeita, mutta oletan että touhu aloitetaan kytkemällä psp usb-piuhalla koneeseen ja valitsemalla psp:stä usb mode. Meneekö tähän saakka oikein?
Tämän jälkeen menen resurssien hallintaan ja sieltä löytyy Siirrettävä levy (G). Tämän kun avaa niin tulee esiin 1 kansio: PSP. Kun Psp-kansion avaa tulee esiin taas 2 kansiota: savedata ja system.
Savedatassa on seuraavat kansiot: UCES000020000, ULES000025001 ja ULES006310000.
Systemissä puolestaan: tulee browser ja sieltä taas historyf ja historyi.
Miten ihmeessä saan siis videot näkymään, mihin teen sen video-kansion jne.
No ehkä ne ohjeet kannattaisi lukea. http://www.tdubel.com/psp/Videot
EDIT: Lisätään, että uusimmilla firmwareilla toimii ihan heittämällä kuva hakemistoon ms0:/VIDEO tai sitten VIDEOS, ei ikinä voi muistaa kumpaan.
Minulla on psp slim & lite (Ei CFW) onnistuuko tolla psp video 9:llä esim divx:n muuntaminen psp:lle sopivaksi?
dudecriple
08.10.2007, 22:28
millä ohjelmalla ja miten saisi muunnettua videon siten, että irtotekstitkin tulisi mukaan? pspvideo9 ei. xvidpsp4 ei onnistunut mulla ainakaan.:confused::o:eek:
Minä olen ainakin käyttänyt media coder 0.6.0 build 3670:sta Ihan hyvä ilmais ohjelma. Tekstitys vain näkyy turhan isona mut onnistuu.
dudecriple
09.10.2007, 22:45
juu toimii tuolla mediacoderilla. kiitti vaan, latasin tuon uusimman, tekstit näkyy kokonaan ja hyvin.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.