PDA

Näytä koko versio : modattavaksi?

psp_noob
18.06.2007, 18:32
Eli lähettäisinkö psp:ni modattavaksi modpiirille takuu ajan loputtua?
puolivuotta sitten ostettuani psp:n menin tietämättömänä päivittämään sen uusimpaan viralliseen firmware versioon ja tällä hetkellä siinä on 3.50 :eek: tuoki piti ladata sen vuoksi, että pystyn pelaamaan muutamaa peliä jotka vaatii tuon.
Nyt potuttaa ja paljon.:mad:
siksi kysyn lähetänkö sen modattavaksi takuun loputtua vai nyt lähiaikoina? Luulenpa vain,että downgraderia tuskin tulee piiiiiiitkään aikaan :( ja paljon se tulisi maksamaan asennuksineen? itse en osaa juottaa :hapokas:

Lex
19.06.2007, 11:15
Eiköhän se sen ~140 euroa ollut ainakin jossain vaiheessa koko hoito. Lähettäminen riippuu aivan itsestäsi, tarvitsetko custom firmwarea?

psp_noob
19.06.2007, 12:41
Eiköhän se sen ~140 euroa ollut ainakin jossain vaiheessa koko hoito. Lähettäminen riippuu aivan itsestäsi, tarvitsetko custom firmwarea?

No kyllä tarvitsisin, ku ei viittis aina maksaa 25€-56€ per. peli :D
Tuo kyllä näyttäisi korkealta summalta, kun nythän on esim. Tarjoustalossa 99€ PSP olisiko mitään järkeä ostaa toista ja sen sitte downgreidais ja asentais customin?

Ja Shadown jos viitsit vastata tähän :D
Onko tuol mitä mainostat nii koko hoita vaan 80€? Palkjonko siel maksaa psp modattuna?
Nii ja paljo maksais modattu Xbox360?

Shadown
19.06.2007, 13:53
En nykysin mielelläni lähde modaan ihan modilla PSP:tä. Lähinnä vain pistän OE-firmwaren. Ajaa täysin sen mitä modikin. Ainoa rajoitus on, ettei sitä pysty uusimmalla firmwarella varustettuihin laitteisiin pistämään.

40 euroa olen ottanut nykysin Xbox360 laitteiden modauksista. Että siitä sitten laskee uuden koneen plus modauksen hinnan.

psp_noob
19.06.2007, 15:53
En nykysin mielelläni lähde modaan ihan modilla PSP:tä. Lähinnä vain pistän OE-firmwaren. Ajaa täysin sen mitä modikin. Ainoa rajoitus on, ettei sitä pysty uusimmalla firmwarella varustettuihin laitteisiin pistämään.

No ongelmana on vaan se, että mul on psp:ssä 3.50 firmware.
Eli tulisko halvemmaks vaa ostaa uus psp (99€ value pack) ja tehä siihe se "softamodaus"?

Shadown
19.06.2007, 16:25
Eli tulisko halvemmaks vaa ostaa uus psp (99€ value pack) ja tehä siihe se "softamodaus"?

Riippuu tietysti millä firmwarella se on.

Miurami
24.06.2007, 19:40
Malmin tarjoustalon psp versio oli mulla 1.52 ja hinta 20.6 99 €.

pkr1007
25.06.2007, 19:06
minun mielestä modaus ei hyädytä

humppis
25.06.2007, 19:11
Korjaahan sillä modauksella "brickaantuneen" konsolin.. ei siitä paljon muuta hyötyä ole.

Lex
28.06.2007, 22:20
Saahan siinä mielenrauhan kun flashii uutta firmwarea.

Diaz\
19.10.2007, 19:39
Nythän on niin, että vaikka olisi kuinka uusi firmware niin PSP:n pystyy downgradettamaan Pandora's Batterylla, joten OE -ja M33-firmwaret ovat kaikkien ulottuvilla. :)

Shadown
19.10.2007, 19:42
Nythän on niin, että vaikka olisi kuinka uusi firmware niin PSP:n pystyy downgradettamaan Pandora's Batterylla, joten OE -ja M33-firmwaret ovat kaikkien ulottuvilla. :)

Jep ja siksi on ihan älytöntä modilla modata.

Joohanh
03.02.2008, 17:31
http://forums.benheck.com/viewtopic.php?t=21280
Siinä infoa, jos softaa halajaa niin voi kysellä mesen kautta.

temezze
04.02.2008, 09:59
Arvoisa psp_noob, ÄLÄ lähetä psp:täsi modattavaksi koska se maksaa niin paljon. Mikäli asut pääkaupunki seudulla voisimme sopia tapaamis paikan jossa customoisin psp:si. Minulla on valmiiksi pandoras battery jolla päivitän psp:si 3.80m33-5:een.

jos kiinnostaa laita yksityisviestiä.

psp_noob
05.02.2008, 13:20
Olen jo muutama viikko sitten tuhonnu akkuni ja tehny sen pandoralla :D sain akun korjattuakin ja tuhottua uudestaan, kun tuli vähän leikittyä :p ja nyt se pysyvästi rikki, mut ostin ennen sitä uuden akun..:hapokas:

Lagitech
03.03.2008, 17:21
Kysyn nytten täällä tälläistä asiaa, että voiko tolle UP mod piirille asentaa Custom Firmwarea ilmain mitään Pandora akkuja?

HiPPo
18.03.2008, 18:47
Olen vähän pihalla näistä jutuista mutta kokeillaan nyt kuitenkin kysyä. Onko mitään mahdollista saada psp slim sellaiseksi että voisin pelata waretettuja pelejä ja päivittää psp:n sonyn päivityksillä että saisin yhsistettyä sen PS3een?

Leinonen
18.03.2008, 19:13
No ainakin nuiden waretettujen pelien pelaaminen onnistuu muttei sonyn päivityksillä??

HiPPo
18.03.2008, 19:34
No ainakin nuiden waretettujen pelien pelaaminen onnistuu muttei sonyn päivityksillä??

Siis tahtoisin pelata waratettuja pelejä ja samalla ladata sonyn päivityksiä mutta tämä ei ilmeisesti onnistu mitenkään?
En ole vielä pistänyt sonyn päivityksiä eli tuossa on vielä 7.31 kannattaako tuota päivittää uudella päivityksillä jos haluan modata koneen tai jotain muita juttuja millä saisin haetut pelit toimimaan

tatti
27.05.2008, 22:05
Siis tahtoisin pelata waratettuja pelejä ja samalla ladata sonyn päivityksiä mutta tämä ei ilmeisesti onnistu mitenkään?
En ole vielä pistänyt sonyn päivityksiä eli tuossa on vielä 7.31 kannattaako tuota päivittää uudella päivityksillä jos haluan modata koneen tai jotain muita juttuja millä saisin haetut pelit toimimaan

Tuoltahan nuo ohjeet löytyvät http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=5789

Tenho2
11.08.2008, 23:37
Olen vähän pihalla näistä jutuista mutta kokeillaan nyt kuitenkin kysyä. Onko mitään mahdollista saada psp slim sellaiseksi että voisin pelata waretettuja pelejä ja päivittää psp:n sonyn päivityksillä että saisin yhsistettyä sen PS3een?

Tsot tsot!
Ei niitä pelejä saa "Warettaa"! Se on sitten ihan eri juttu jos haluat pelata PSP:lläsi varmuuskopioita jotka olet tehnyt omista peleistäsi. ;)