PDA

Näytä koko versio : Ohjelmat muistikortilla ei toimi.. :(

slimguy
11.06.2007, 11:50
Moi!

Oon tossa vajaan vuoden verran pelaillu ostaamani Matrix Infinity modattua PS2 v14:ää ja nyt alko lisäksi kiinnostaa noi 'player' yms. ohjelmat joita vois ajaa muistikortilta. Ongelmana vaan on kun ne ohjelmat ei joko mee sinne kortille tai sitten ne ei käynnisty sieltä.. CD-R:ltä ajettuna ohjelmat toimii, mutta muistikortille asennusta yrittäessä ne valittaa ettei oo tilaa tai korttia ei löydy tms. Onkohan vika modauksen laadussa vai kenties PS2 v14:n omissa rajoituksissa?

Ja onkohan joku muuten kokeillu USB-extremen kanssa ulkoista USB-kovoa ko. version PS2:ssa, ja minkälaisella menestyksellä? Kannattaako edes harkita?

tsaukkis, Slim

Shadown
11.06.2007, 12:54
Jospa se tila ei oikeasti riitä? Yksi vaihtoehto voisi olla, että käytät jotain tarvikekorttia ja se ei syystä tai toisesta toimi.

slimguy
13.06.2007, 11:12
Epäilin kans ekaks mun 64MB Max-korttia syyksi, mutta kun ostin toiseksi kortiksi 8MB Sony-kortin, niin tyhjänäkin ne valitukset oli samat.. Eli jos ei oo tiedossa suurempia syitä miks homma ei vois toimia, niin täytynee vielä tutkailla asiaa..

Aki
18.06.2007, 09:37
Itse ostin aika vasta tuollaisen sandiskin 1gb muistitikun ps2 varten. Toiminut täysin ongelmitta. Laajentui pleikkarin ominaisuudet huomattavasti. =)

slimguy
20.06.2007, 19:31
Eli löytyisköhän jostain sellainen 'for dummies' -tason ohjeisto (tai jokin muu pähkinänkuori-FAQ) meille keskittymishäiriöisille, eli jossa kerrottaisiin jäsennellysti kuinka asennetaan ja käytetään noita player- yms. wareja PS2:ssa?

Kun ihan tälläsellä perustason päättelykyvyllä ei jaksa päästä oikein juonesta kiinni kun noi faktat on tuolla "guuglessakin" ripoteltu niin moneen viestiketjuun, ja ties minne..

Tiedosta kiitollinen.