PDA

Näytä koko versio : kuvien, videoiden ja musiikin siirtäminen PSP:lle tietokoneelta?

thomsonn
10.06.2007, 00:01
Kun mä laitan PSP:n USB johdolla tietokoneeseen kiinni niin siihen aukee se ikkuna. sitten mä kopioin jonkun vaikka kuvan ja liitän sen siihen ikkunaan ja sitten katon PSP:ltä niin se kuva ei oo siä. Mitä mä teen väärin ja mitä mun piätis tehdä että se onnistuu?

N@G$U
10.06.2007, 13:13
Kuvat: pistä kuvat seuraavaan paikkaan
MS:/PSP/PHOTO

Musiikki:
MS:/PSP/MUSIC

Videot:
Muistikortin juureen MP_ROOT
(HUOM! VIDEOISSA PITÄÄ OLLA MYÖS MUISTAAKSENI THM-TIEDOSTO. TÄSTÄ EN OLE VARMA PITÄÄKÖ PAIKKANSA, MUTTA JOKU VIISAAMPI VOI SITTEN KORJATA :D JA PITÄÄHÄN VIDEO-TIEDOSTON OLLA MYÖS JOTAKIN TIETTYÄ TIEDOSTO MUOTOA. EN VAIN MUISTA MITÄ KOSKA ITSE EN VIDEOITA KATSELE PALJOA PSP:lläni)

Jos olen väärässä niin joku viisaampi voi korjata :D

thomsonn
10.06.2007, 22:08
missä noi on noi MS:/photo ja video jutut... ei mulla tollasia tuu missää

N@G$U
10.06.2007, 22:30
Kun se ikkuna avautuu niin tee sinne PSP-kansio (jos ei jo ole) ja sinne PSP-kansioon pistät seuraavat hakemistot: MUSIC ja PHOTO (kansion nimet kirjoitetaan isolla) sitten sinne PHOTO-kansioon ne kuvat ja MUSIC-kansioon ne musiikit.

N@G$U
10.06.2007, 22:33
Niin ja videot... kun se ikkuna avautuu niin tee sinne MP_ROOT-kansio. Ja sinne sitten ne videot ja videon THM-tiedosto.

MS:llä tarkoitan aseman kirjainta esim. minun koneessani se on F:

Omega612
11.06.2007, 03:30
tai sitten jos sulla on muistikortti niin pistä sieltä system valikosta format memory stick niin sitten ne pitäs tulla :)

Tomezu
13.06.2007, 22:40
entäs sitten pelit? onkos siell sitte GAMES tiedosto vai mikä????:confused:

Tdubel
14.06.2007, 16:22
entäs sitten pelit? onkos siell sitte GAMES tiedosto vai mikä????:confused:
Riippuu käyttämästäsi firmwaresta. Esimerkiksi 3.40 Open Editionissa hakemistot ovat:

ms0:/PSP/GAME
ms0:/PSP/GAME150
ms0:/PSP/GAME340
ms0:/ISO

hulkki
03.07.2007, 19:57
juu kun mie koitan laittaa ihan minne vaan niit biisejä ei käy mitään väärä hälytys sain toimimaan

Lex
08.07.2007, 12:24
Ja nykyäänhän 3.30-firmwarella ja sitä uudemmilla voi siirtää videot ms0:/VIDEO-hakemistoon ilman mitään nimenmuutoksia. Paljon helpompaa kuin nimeillä uudelleen videot, jotta ne saisi MP_ROOTiin.

Nezumi
08.07.2007, 13:50
kiitoksia Lex ku ihmettelin et mikäs helvetti nyt tuli ku pävitin 3.51 ja leffat ei toimi :D mutta nyt toimii joten kiitoksia suuresti

MASA123
19.01.2008, 22:45
Niin ja videot... kun se ikkuna avautuu niin tee sinne MP_ROOT-kansio. Ja sinne sitten ne videot ja videon THM-tiedosto.

MS:llä tarkoitan aseman kirjainta esim. minun koneessani se on F:

EN SAA KUVIA PSPEELLE

dobe
19.01.2008, 23:35
Lue psp:n mukana tulleet ohjeet ja yritä uudelleen. Tuosta sinun viestistä kun ei käy ilmi, että mitä se valittaa valittaako mitään vai oletko edes yrittänyt siirtää mitään siihen konsoliisi.

temezze
22.01.2008, 11:15
Firmiksestä riippuen mene psp:llä ilman mitään usbia (psp:n valikolla siis) mene sinne asetuksiin eli system settings. sieltä valitset format memory stick. noin ei pitäisi olla kovin vaikeata.

sen jälkeen kun olet formatoinut muistikorttisi psp:llä yhdistä psp usb:en kautta windows koneellesi.

avaa se muistikortti vaikka omatietokone:elta. siellä pitäisi olla heti juuressa eli siinä kun vain avaat sen muistikortin vaikka siirettävä asema E.

sieltä löytyy nyt tämmöisiä kansioita kun MUSIC, PHOTO, PSP...

avaa se PHOTO kansio ja laita sinne pelkät kuvat jotko ovat vaikka JPEG muodossa.

sitten poista psp turvallisesti eli menet hiirellä tuonne alas oikealle jossa näkyy joku vihreä nuoli. paina siitä hiiren vasemmalla nappulalla ja poista laite turvallisesti.

sitten mene psp:llä photo kansioon ja paina X niin siellä pitäisi kuvien näkyä.

psp_noob
22.01.2008, 16:08
Onko se niin vaarallista jos vaan vetäsee sen USB johdon/MemoryStickin ulos heti? Ei mulla ainakaan oo (vielä käyny mitään :))

temezze
22.01.2008, 23:52
jos sinulla on sallittu välimuistin käyttö ja vedät usbin tosta noin ja olet vaikka sitä ennen siirtänyt jonkun tiedoston psp:lle se voi pirstoutua. jokainen omalla tavalla.