Näytä koko versio : Duox2
jänöjussi
27.05.2007, 23:10
Voisiko joku helppiä jänistä ojassa, olen asentanut duox2 kaverin konsoliin ja kaikki toimii loistavasti ja logo tulee kuvaruudun kulmaan.
Keskeinen ongelma nyt on se etten saa päivitettyä m8plu16 piirille, kun ei asema tunnista cd:tä jotka olen polttanut sivustoje ohjeiden mukaan...
asema toimii hyvin ja lukee kaikki pelit mitä sisään vain laittaa.
Voisiko joku antaa rautaiset vinkit miten saisi tuon päivityksen onnistumaan..
Nerolla olen polttanut kaikki levyt, olen myös kokeillut paria erillaista ohjelmaa, mutta kun ei taidot näytä vielä riittävän jokaisen asian ratkaisuun, niin kokeneet hei !! vinkkiä kaipaisin yöunien uhalla :(
Poltettujen cd-r kiekkojen toimivuus on xboxilla niin ja näin, täysin riippuu asemasta. Suosittelen kokeilemaan cd-rw, dvd+rw, dvd-rw levyä jos ei ole varaa tuhlata dvd-r kiekkoja testailemiseen. Itse tuli aikoinaan ratkastua toi ongelma poltetun cd:n kanssa käyttämällä tietokoneesta lainattua dvd asemaa. Nyttemmin sitten tullut käytettya lähes poikkeuksetta käsiteltävänä käyneiden boxien kanssa dvd-r kiekkoja.
jänöjussi
28.05.2007, 00:54
vielä yksi hyvä kysymys ennen kuin poltan lisää levyjä, niin pitääkö asennustiedosto nimetä jollain erityisellä nimellä että xbox käynnistää päivityksen :)
jänöjussi
28.05.2007, 23:58
olen kokeillut nyt muutamalla eri cd:llä sekä dvd:llä mutta xbox herjaa joka kerta levyn sisältöä ettei pysty lukemaan...
Mikäs nyt neuvoksi ?
Mitenkä saan tehtyä kunnon toimivan levyn jolla saan päivitettyä biosin...
:confused::confused::confused:
Viestistäsi jäi hieman epäselväksi mikä logo sinne kulmaan tulee (Eli käynnistyykö siinä joku xbox-pohjainen bios vai "flash-bios") ja minkä ohjeiden mukaan olet polttanut.
jänöjussi
04.06.2007, 14:21
Viestistäsi jäi hieman epäselväksi mikä logo sinne kulmaan tulee (Eli käynnistyykö siinä joku xbox-pohjainen bios vai "flash-bios") ja minkä ohjeiden mukaan olet polttanut.
Eli siis kylmaan ilmestyy Evox logo, mutta ongelmana nyt on ollu etten ole saanut millään ihmeellä päivitettyä biosia tai asennettua muita ohjelmia.
mutta eräs kaveri on nyt tehnyt minulle imagen jonka pitäisi toimia, mutta se jää nyt nähtäväksi. :)
laitan tilanne viestin tänne jos saan sen onnistumaan :)
Tuo logo tarkoittaa että siellä on jo EvoxM8+, joten miksi se pitäisi päivittää?
Jos kuitenkin haluat päivittää niin tarvitset jonkin Xboxissa toimivan ohjelman, joka osaa päivittää ko. piirin biosin. Luotettavin vaihtoehto on varmaan raincoat ohjelman käyttäminen Linuxissa, mutta esimerkiksi Evox dashboardissa on myös päivitystoiminto, joka toimii jos kaikki menee hyvin.
Kannattaa bootata sillä bankilla jota nyt käytä ja sen jälkeen kliksauttaa toiseen bankkiin ennen kuin aloitat ohjelmoinnin. Näin sinulla on edelleen käytössä toimiva bankki vaikka jokin menisi pieleen päivittäessä.
jänöjussi
04.06.2007, 23:35
no mutta nyt okin enään ongelmana se etten saa yhteyttä xboxiin verkon kautta flashfxp:llä ip osoitteita olen laitellut mutta tahdo ottaa yhdyntää... siis olen kytkenyt suoraan pc<-->xbox....
Mikä softa (dashboard tms.) siellä Xboxin päässä toimii FTP-palvelimena? Jos siellä on vaan MS dash niin silloin se ei luonnollisesti vastaa.
Toinen asia mikä kannattaa tarkistaa on, että verkkokaapeli on oikeanlainen. Eli jos kytket suoraan PC:n ja Xboxin välille, niin sen täytyy olla ristiinkytketty. Suoralla kaapelilla ei toimi kahden päätteen (PC, Xbox) välillä. Xboxin verkkoliitäntään pitäisi syttyä ledi palamaan, kun verkkoyhteys on fyysisesti kunnossa.
jänöjussi
05.06.2007, 08:16
Mikä softa (dashboard tms.) siellä Xboxin päässä toimii FTP-palvelimena? Jos siellä on vaan MS dash niin silloin se ei luonnollisesti vastaa.
Toinen asia mikä kannattaa tarkistaa on, että verkkokaapeli on oikeanlainen. Eli jos kytket suoraan PC:n ja Xboxin välille, niin sen täytyy olla ristiinkytketty. Suoralla kaapelilla ei toimi kahden päätteen (PC, Xbox) välillä. Xboxin verkkoliitäntään pitäisi syttyä ledi palamaan, kun verkkoyhteys on fyysisesti kunnossa.
No Niin nyt ei ole enään mitään hätää sain kaikki toimimaan kun yö valaisi asiaa :D Kiitos avuista... !
IP asetukset.
http://www.consoleforums.net/gallery/displayimage.php?imageid=600
Galleria ei futaa? toivottavasti saadaan kuntoon.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.