PDA

Näytä koko versio : PSP ei käynnisty

-Nixu-
23.05.2007, 15:59
Moikka,

Reilu vuoden vanha PSP:ni on toiminut tähän asti aivan moitteettomasti. Nyt sitten eräänä päivänä laitoin sen normaalisti laturiin kiinni, eikä se ole sen koommin käynnistynyt. Akkua olen koittanut vaihtaa, mutta sama homma vain punainen akun merkkivalo syttyy hetkeksi, kun koittaa pistää päälle. Ainoastaan ILMAN akkua ja verkkojohdolla näyttöön tulee hetkeksi himmeällä
-= Sony Entertainment =- teksti. Sitten taas sammuu...:(

Kannattaako kiikuttaa huoltoon (minne) vai viskaanko Vantaaseen....

Dream
24.05.2007, 07:55
Toi menee viel valmistajan takuseen.
Viet sinne mistä ostit ja pyydät laitteelle huollon.

Tuumi
28.05.2007, 22:25
Itellä kävi vastaavaa..

Kesken pelaamisen naksahti koneesta virrat eikä lähtenyt enää käyntiin..
Virtanappulaa painaessa ei tapahdu yhtään mitään, ei minkään sortin elonmerkkejä..

Laite ei oo kahta viikkoa vanha, mutta kerkesinpä pätsäämään 3.40OE firmwaren tuohon, että mitenhän mahtavat gigantissa suhtautua asiaan jos tuota sinne kantaa että on rikki..

Shadown
28.05.2007, 23:44
Jollei sitä päälle saa, niin mistä ne sitä edes huomaa?

Tuumi
29.05.2007, 00:09
Mhjoo. Emminä sitä Giganttia niin miettinytkään. Siellä ottavat varmaan vastaan. Mutta sitten kun se sinne huoltoon kerkeää ja siellä kattelevat. Kun tuossa toisessa threadissa mainittiin, että sitä joutuu odottamaan uutta laitetta sieltä takasin.. Tuskin Gigantissa antavat suoraan hyllystä uutta :(

Tuumi
30.05.2007, 04:30
Liekö oman psp:n vika ollut internetistäkin löytyneen 'tyyppivika' ilmiön mukainen heikko liitos virta pcb:n ja itse konsolin pcb:n välillä.. "Hieman" täräytin laitetta (heitin sen sohvalle) niin se alkoi osoittamaan jälleen elonmerkkejä.. Eipä siis tarvinnutkaan viedä sitä takuuhuoltoon..

pkr1007
10.06.2007, 23:09
minulla ollut psp melkein 2 vuotta eikä mitään häikkää ole ollut paitsi paria kuolluta pikseliä lukuun otamatta :hapokas::)