Näytä koko versio : kannattaako ostaa nyt jo modattu wii?
eli kannattaako?
vai pitäisikö odottaa, että tulee joku modpiiri jossa on paremmat import pelien tuki ominaisuudet?
koska eikös yleensä netissä olevat romit ole ntsc tai niitä on varmaankin helpompi löytää kuin pal romeja...?
Netistä ladattuja laittomuuksia emme tue. Aitoja importteja kylläkin.
Tällähetkellä modeissa on aika heikko tuo PAL<->NTSC tuki kaikenkaikkiaan. Mutta ehkä joskus tulee kunnolliset softat modeihin.
Tämän hetken piirit ovat kyllä ominaisuuksiltaan riittäviä, eli odottaminen tuskin kannattaa.
NTSC pelejä en suosittele käyttämään PAL konsolissa ennen kuin ne patchaa. Esim Super Paper Mario USA-versio "brickaa" PAL-konsoleja.
Suosittelen kääntämään NTSC pelit aina ennen käyttöä PAL muotoon.
owerlord
05.07.2007, 17:41
no mitens ne ntsc pelit voi laittaa pal muotoon? ja mitä se pacthaus meinaa ja miten se onnistuu? ja miten se mario peli voi rikkoa koneen?
owerlord
06.07.2007, 01:29
sehän menee brickiksi jos antaa sen tehdä sen updeitin? mulla on se ihan ensimmäisii suomeen tulleita wii:tä ja siinä luultavasti on se eka firmware. mutta jos mulla ei oo wii kytkettynä nettiin niin eihän se voi tehä sitä updeittia, eli voiko mun wii mennä rikki sitten?
Ei se "brickaa" kuin tuolla paper mariolla, jos on tuo tietty firmware.
owerlord
06.07.2007, 15:23
aloin pelata resident evil 4 kun se sanoi jotain updatesta. uskallanko päivittää sen sillä resident evelin päivityksellä? onko testattu? vaij onko se vaan juuri tuo mario peli mikä brickaa vain
? että jos updeittaan sen tuolla resident evelillä niin voinko sen jälkeen pelata mariota ihan huoletta?
Ei se ainakaan KO pelillä "brickaa", mutta sen päivityksen jälkene voi bricata mariolla, riippuen mikä päivitys siinä pelissä on.
owerlord
06.07.2007, 20:57
mitä meinasit tuolla "Ei se ainakaan KO pelillä brickaa" ja haittaako jos päivitän sen tuolla resident evil 4 päivityksellä kun peli on usa:lainen? ja se tekee sen päivityksen vaikkei minulla olekkaan yhdistetty internettiin?
owerlord
07.07.2007, 15:18
oisiko vastauksia??? =/ en uskalla alottaa pelaamista ^^"
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.