PDA

Näytä koko versio : Pelin polttaminen?

Handzki
07.05.2007, 19:40
Juu u, elikkäs olen tässä monta kertaa koittanu polttaa xbox peliä dvd-r levylle ja onnistunutki mutta ongelmahan on tietysti siinä etten saa niitä toimimaan boxissa! Olen tehnyt xisolla iso. tiedoston ja purkanutki sen ja sitten polttanut sen levylle mutta siltikään ei ole toiminut vaikka muilla kyllä toimii. Sitten tuosta defaul.xbe jutskasta, pitäiskö tuollaisen tiedoston olla siellä muiden mukana kun "iso." tiedoston purkaa? Nimittäin tuollaista tiedostoa ei sieltä löytyny ollenkaan. Ja pitääkö xboxin olla modattu että sillä pystyy edes pelaamaan poltettuja pelejä tai jotaki muuta vastaavaa?

Olen koittanut polttaa pelin Alcohol 120%:confused:

dobe
07.05.2007, 19:45
defaul.xbe vastaa periaatteessa tietokone maailman exe tiedostoa jolla ohjelma käynnistetään, joten sen olisi hyvä olla siel imagessa olemassa, jos ei ole niin sitten kyseinen image ei todellakaan ole mikään peli tai ei ole muuten vain toimiva.

Moddaamattomalla xboxilla ei kykene pelaamaan kuin kaupasta ostettuja pelejä. Piirillä tai Softalla modatulla Xboxilla kykenee pelaamaan dvd-r levylle poltettuja pelejä, käyttämään emulaattoreita ja pelaamaan esim netistä ladattuja homebrew pelejä.

Handzki
08.05.2007, 17:55
No niin nyt selekis kiitos paljon.