Näytä koko versio : suositelkaas hyvää ohjainta
Joo elikkäs kun tuo alkuperänen s controller ei mulle sovi alkuunkaan ja toi logitechin thunderpad ei paljon sen paremmin :) Kaupassa oon katellu tollasta Mad Catzin microcon padia mut ei oo ollu varaa hankkia :cry: onkos mitään muita parempia vaihtoehtoja m$ ja logitech ohjaimelle?
Harmi kun kaupassa ei pääse noita testaamaan..
Itse ostin kakkosohjaimeksi tollasen logic3. Periaatteessa aivan sama ohjain ku toi s-ohjain. Tatit ainakin tuntuu (ainakin omasta mielestä) paremmalle kuin tuossa MS ohjaimessa ja hintaakin taisi olla ~19e.
edit: aa, luimpas taas hyvin ton sun postaukses... :roll: noh, anyway, ainakin omaan käteen sopii :?
Itellä on kakkosohjaimena tollanen Mad Catzin "molo". Perjaatteessahan tuo on sama, kuin Microsoftin alkuperäinen ohjain. Tatit on ehkä "löysemmät" (omasta mielestä liiankin) ja "liipasimet" on hivenen jäykemmät. Näin siis verrattuna vakio S-mallin ohjaimeen.
Onnistuuko muuten hiiri ja näppis yhistelmällä räiskintäpelien pelaaminen samaan tyyliin kun pc:llä?
jos hommais vaan tollasen adapterin :)
SmartJoy Fragilla pitäs onnistua.
Näin ainakin kaikki hehkuttaa.
Täytyypi pistää tollanen Smartjoy Frag vakavaan harkintaan :)
Itse testasin SmartJoy Frag:iä ja laite olisi saanut lentää suoraan seinään ja sen kautta roskiin, jos sen omani olisi. PC-pelaajan näkökulmasta tuo vaikutti kehnommalta kuin huonoin XBox-ohjain. Ei ainakaan tuo ohjaimen emulointi hiirellä ja näppäimistöllä Halo 2:ssa tuntunut sujuvan. Laite ei rekisteröinyt läheskään kaikkia hiirenliikkeitä. Tämäkin saattaa olla tosin makukysymys. Jos haluaa liikutella hiirtä pasianssi-vauhtia niin toki SmartJoy Frag siihen kelpaa mutta normaali ohjain pelaa ainakin mun tapauksessa paremmin :wink:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.