PDA

Näytä koko versio : XBOX:n versio 1.4 vai 1.5

knightrider
16.02.2005, 21:22
Joo eli ihmettelen onko toi mun boxin versio 1.4 vai 1.5 ja kun yleismittaria ei ole. Serial on 4xxxxxx 34905. Tuolla XBOX-linux sivuilla tossa taulukossa on katkos 32/03-10/04, niin tarkoittaako se, että kaikki silää välillä ovat 1.4? Eli että mulla ois 1.4?

Shadown
16.02.2005, 21:41
Voin 99% varmuudella sanoa, että koneesi on kaikesta huolimatta 1.4.
Itse olen todella monta Focuksen decoderilla olevaa konetta modannut, eikä viellä tänä päivänä ole vastaan tullut yhtään ns. 1.5 laitetta.

Näin ollen epäilen, ettei koko mallia ole olemassakaan.

Asiaa vahvistaa pari kokemusta 1.4 koneista.

Eli ensinnäkin 1.4 emo on rakennettu siten, että varsinkin käyttöjännite kohta LPC-kohdassa olevista rei'istä on todella vaikea juottaa.
Syy tähän on ilmeisesti, että emossa on rakenteellisesti jotain johon lämpö laajenee ja juotoksen saaminen "lämpöiseksi" on jossain määrin vaikeaa. Tästä seuraa tilanne, että tulee helposti kylmäjuotos ja mitattaessa ainoastaan rimalta, on tulos ettei muka oliis yhteyttä siihen konkkaan. Sama koskee ilmeisesti maatakin, koska siihenkin on hiukan hankalampaa juottaa kuin mitä muihin kohtiin.

Myöskin epäilyksenä olisi jopa viallinen erä 1.4 emoja. Itsellä kun sattui 1.4 emon kanssa sellainen tapaus, että LPC-kohta meni hajalle tilanteessa, joka oli ihan normaali. Myöskään vastaavaa ei ole koskaan aiemmin tapahtunut. Joten voisi olettaa, että on liikenteessä viallinen erä 1.4 emoja.