Näytä koko versio : Foorumi
Anonymous
06.12.2004, 16:34
Peteju kirjoitti:
nyt kun yhdistelemme foorumeitamme tdubelin kannsa
Olisin vain tiedustellut mitäs näiden ja tuon Tdubelin foorumeitten kanssa tapahtuu? Siirtyvätkö Tdubelin sivut tänne vai nämä sinne,vai mitähä
:?:
Käsittääkseni foorumit ovat alustavasti jo integroidut eli tdubelin foorumit ovat tavallaan meidän foorumien kanssa yhdessä
foorumeilla on jo oma domain, joka siaitsee...
http://www.consoleforums.net/
mutta hieman on asia minulle vielä hämärän peitossa
kun ei ole tuo Jussi "Shadown" ollut paikalla nettiyhteyden
katkoksen vuoksi.
-Pete
Eli nämä foorumit ovat Consoletechin sekä Tdubelinin yhteiset foorumit.
Sulautuminen on tapahtunut, mutta foorumit itse ei viellä siinä kuosissa kun ne tulevat olemaan.
Anonymous
08.12.2004, 13:50
Miten Tdubelin artikkelit, pysyvätkö ne vanhassa paikassaan vai siirtyvätköä nekin?
Eli nehän olivat alkujaan MBNetin tilaajille tarkoitetussa serverissä/domainissa.
Meidän (Consoletechin) sponsoroinnin yhteydessä sivusto siirtyi pääpiirteittäin meidän serverille. Asian huomaa siitä, että Tdubelinin sivuille pääsee osoitteesta www.consoletech.org/~tdubel kautta myöskin.
Tosin loimme hänelle oman domainin. Nimen hän valitsi itse joka yllätys yllätys olikin www.tdubel.com :lol:
Ja tämä "olomuoto" on tarkoitus olla pysyvä.
Eli sivumme toimivat kuitenkin erikseen, mutta foorumit yhdistyi omaan yhteiseen käyttöön.
Valitsimme myöskin yhteisen fooruminimen ja sille oman domainin.
Näin foorumit ei ole pelkästään jommankumman "omistuksessa" vaan yhteisessä omistuksessa.
Myöskin tällä tapaa Tdubelinin foorumeilla on nyt 3 ylläpitäjää/moderaattoria.
Pystymme näin jakamaan kummankin osapuolen ylläpidollista vastuuta/työtä.
Esimerkkinä voisi vetää tämä tapaus kun minulla oli Soneran hienon toiminnan takia netti pimeänä melkein viikon, jolloin ainakaan itse en pystynyt kontroloimaan foorumeiden käyttöä.
Näin ollen myöskin vastailu on nopeampaa/todennäköisempää.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.