Näytä koko versio : dual-layer levyt
Elikkä onko tietoo toimiiko xboxin dvd-asemissa dual-layer levyt?
Elikkä onko tietoo toimiiko xboxin dvd-asemissa dual-layer levyt?
Luulisi, sillä mm. kaikki leffathan on DL-levyjä. Tosin siitä ei itselläni ole tietoa, että onko boxin asemat kuinka nirsoja poltettujen DL-levyjen kanssa.
EDIT: Mihis noita DL-levyjä muuten tarvitset. Hintaahan niillä on maltaita. Juuri katselin Nierlestä (http://www.nierle.com/) ja yksi levy maksaa halvimmillaan ~6e. Samalla rahalla saa "aikas monta" normi dvd:tä.
Onhan noita pari pelijä joita ei voi varmuuskopioida tavalliselle DVD-R -levylle, kun ei tila riitä.
Onhan noita pari pelijä joita ei voi varmuuskopioida tavalliselle DVD-R -levylle, kun ei tila riitä.
Kyllähän noita on varmasti, mutta monesta voi poistella turhia tiedostoja. Mm. PGR2:sta taisi saadaa poistaa 1,8Gt turhana. Ja kuka noita nyt jaksaa poltella, sitähän varten boxissa on kovo :)
Ehkä tarkoituksena on leffojen kopiointi/toisto DL-levyiltä?
Toisekseen kiintarilta toistettaessa tarvii useasti "patchata" peli, joten saattaa olla jopa selkeämpää pelata levyltä suoraan vain.
Lueskelin tuossa muita foorumeita, joista huomasin, että DL-levyt toimii ainakin Thomsonin asemassa.
Ehkä tarkoituksena on leffojen kopiointi/toisto DL-levyiltä?
No jokainen taaplaa tyylillään. Itse kyllä pakkaisin leffan suoraan yhdelle levylle. Tai jos laatu kärsiin_niin_paljon tuosta pakkauksesta, niin jakaa kahdelle levylle. Lähinnä sen takia, että halvimmat vastaan tulleet DL-levyt maksavat kuitenkin vielä sen 6e kipale, samalla rahalla saa 25 yksikerros kiekkoa. Niin eikä tuota DL-polttavaakaan ole... :)
Juu, noh pääperiaate on kuitenkin selvä. Pitäs toimia. :idea:
Miten nuille dual-layer levyille saa pelin poltettua?Olen yrittäny nerolla ja alcohol120 mutta molenmissa tulee aina erroria.Pitääkö tuolle levylle ensiksi tehä jotain?
Ensimmäisenä tulee mieleen, että tukeeko asemasi varmasti DL -levyjen polttoa?
Joo kyllä tuo tukee.Asemani on nec dvd rw nd-3500ag.Olen kokeillut polttaa mp3 mutta en ole niitäkään saanu poltettua.Pitäisikö nerossa vaihtaa jotain asetuksia että voi polttaa nuita dual-layer levyjä?
Mielestäni Nero huomaa kyllä asemassa olevan DL -levy automaattisesti.
Toisaalta joillakin asemilla on ollut aika vaihtelevaa DL -levyjen toiminta.
Yritä katsoa onko uusin firmware asemassa ja jollei, niin päivitä se ensin.
Itse polttanut vaan yhden DL levyn ja hyvin toimi. Asemana NEC 3520.
Olisikohan mahdollista että levyissä olisi jotain vikaa kun ei nuihin voi polttaa mitään eikä millään ohjelmalla
Sekin on tietysti yksi ja tosiaankin sen aseman firmware voi olla yksi ongelma.
Varsinkin ensimmäisillä DL -polttavilla esiintyi yhteensopivuusongelmia eri aihioilla.
Kuten Shadown sanoi niin tarkista firmware ja päivitä tarvittaessa. Yleensä tuo parannuksia mukanaan.
Ittelläni oli Verbatimin 2.4x levy ja DVD decrypterillä poltin päälle 8gt imagen. Hyvin toimi.
Joo päivitin tuon firmwaren ja sain poltettua tuon pelin mutta ei xbox lue oikein tuota peliä ja jumittuu heti kun peli avautuu
Siinä tapauksessa aihio ei vain kunnolla pelaa xboxissasi. Yritä toisella levymerkillä.
Mikä olisi sitten hyvä levy merkki?Itse poltin maxellin levyille.
Kuten jo moneen kertaan sanottu, niin se on tapauskohtaista.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.