PDA

Näytä koko versio : Xbox ja PC yhteysongelma

Hankkija
20.01.2007, 17:42
Olen luonu lähiverkon tecdubelinin ohjeiden, mukaan ristikytketyllä kaapelilla. Ongelma olisi senlainen, että webdrivellä FTP yhteys toimii koneen ja xboxin välillä, mutta ku yritän käyttää mediacenteriä esim. musiikin kuunteluun niin tulee vaan ilmoitus että "verkkolevyyn ei saatu yhteyttä" vaikka olen jakanu musat. Aikasemmalla koneella toi yhteys toimi, mulla oli siinä kaksi verkkoliitäntää 10/100 ja 1000. Palomuurina aikasemmin ja nyt on ZoneAlarm viimeksi sain toimiin silleen ton tiedostojen jakamisen, siten et lisäsin zonealarmiin ton xboxin ip:n mikä on 192.168.0.3 ja tietsikassa ip on 192.168.0.2

Windows on asennettu uudestaan, mutta senhän ei pitäs vaikuttaa koska tiedot jos oikein muistan mediacenterin sources filussa on samat eli kansiot on saman nimisiä ja ip:t on samat ku aikasemminki

Toivottavasti joku vois auttaa pikaisesti asiassa :)

henkka00
20.01.2007, 18:11
otat sen zonealarmin kokonaan pois päältä, ja katso että windowsin palomuuri ei ole päällä. mitäs ohjelmaa muuten käytät tietokoneella serverin tekemiseen?

Hankkija
20.01.2007, 19:14
Joo kokeiltu on ilman zonea ja ei ole päällä windowsin palomuuri.
Kokeilin eilen täysin ilman tota zonea poistin sen kokonaan koneelta eikä mitään apua ollut. FTP yhteyden muodostan tolla webdrivellä jos tätä tarkotit tolla serverillä

Hankkija
20.01.2007, 21:51
jees nyt sain toimiin näillä ohjeilla
http://www.tdubel.com/artikkelit/ccxguiasnkayt.html