PDA

Näytä koko versio : Keskittimen kautta (PC <-> keskitin/kytkin <-> Xbox)

cantola
13.01.2007, 17:32
niin ostin xboxin ja pitäis saada yhteys xboxiin pc:ltä (lähiverkkoko).
Pc:ssä on ennestään nettiyhteys.
Saanko yhteyden pc:ltä xboxiin ilman että pitää tehdä uusi verkkoyhteys (lähiverkko).
xboxissa on modipiirinä DuoX2 GS ORIGINAL ja dashboardiksi sain lopulta laitettua Avalaunch.0.49.3.
Ja olen yrittänyt lukea TEC DUBELIN ohjeita. kun ei jiummarra niin ei jiummarra.:confused:

xbmc1
14.01.2007, 18:53
Saanko yhteyden pc:ltä xboxiin ilman että pitää tehdä uusi verkkoyhteys (lähiverkko).Saat. Ehkä helpoin tapa on asentaa xbmc ja jakaa tietokoneen kansioita verkkoon (omatietokone --> oikeaa hiiren nappia kansion päällä --> jakaminen).

Sitten vain xbmc:stä tiedostonhallintaan --> sieltä workgroup(SMB)Network ja pitäisi päästä selailemaan suoraan noita jaettuja kansioita. Itse olen sitten tehnyt musiikki ja videolinkkeihin suorat smb-linkitykset, ettei tarvitse mennä aina selailemaan tiedostonhallinnankautta. Tämä on siis kätevä tapa avata tiedostoja suoraan tietokoneelta siirtämättä niitä xboxille. Tietenkin tietokoneella joutuu tekemään lähiverkkoasetukset windowsissa ohjattu verkon asentaminen (muistaakseni.., siitä ei voi erehtyä kuitenkaan), muistaakseni muuten ei pysty edes tekemään tuota kansioiden jakoa, voin tosin muistaa väärinkin. Tovi kun viimeksi tehnyt nuo asetukset

Toki jos haluat käyttää Avalaunchia tiedostojen siirtoon xboxille, joka on siinä käytössä huomattavasti parempi, niin katsot Avalaunchista asetuksissa olevan ip-osoitteen ja otat tietokoneelta esim. smartftp ohjelmalla ftp-yhteyden xboxiin ja siirrät sillä tiedostot.

On todella harvinaista jos pc:n verkkoasetuksia joutuu muuttamaan, yleensä asetusongelma(t) löytyy xboxista omien kokemusten mukaan.

cantola
14.01.2007, 23:10
Kiitos infosta :)

koitan kikkailla loppuviikosta, josko sen sais toimimaan.