Näytä koko versio : Avalaunch 0.49.3 ftp-yhteys
henkka00
06.01.2007, 12:56
Mikäköhän vois olla vikana kun en saa/(osaa) millään ftp yhteyttä flashfxp:llä, LAni asetukset pitäisi olla kunnossa ja ip osoitteet olen laittanut tuon tec dubelin sivuston mukaisesti. Kun yritän ottaa tuolla ftp-ohjelmalla yhteyttä niin se valittaa jotain no host/ router tai jotain tonne suuntaan,
ps
yritin etsiä samanlaisia topic:a ,mutta eipä löytynyt oikein ongelmaani sopivaa.
henkka00
06.01.2007, 16:37
nyt on varmaan käynnyt sillä tavalla, että minulla ei varmaankaan ole sopivaa kaapelia(rj45), kun kytken piuhan suoraan verkkokortista xboxiin niin tietokoneen verkkokortti pysyy pimeänä(ei tule valoja)
Dominator
06.01.2007, 16:49
Onko sinulla ristiinkytketty? vai suora?
henkka00
06.01.2007, 17:15
minulla on tämmöinen kaapeli joka lähtee normaalikäytössä verkkokortilta vdsl-boksiin, oiskos tähän olemassa jotain kuvaa mistä saisi selville onkos tämä ristiinkytketty?
Dominator
06.01.2007, 18:30
Minulla on vahva epäilys että tuo on suorakytketty eli tarvitset ristiinkytketyn ne eivät ole kalliita saa melkein mistä vaan.
Helpoiten tuon näkee kun katsoo liitintä, yleensä nuo verkkojohtojen liittimet sen verran läpinäkyviä.. Klipsu sormia päin ja ne metalliset kosketuspinnat itseäsi päin ja katsoo liittimestä. Jos toisen liittimen nastat vasemmalta oikealle lukien menee toiseen päähän johtoa seuraavasti niin kyseessä on ristiinkytketty kaapeli.
1 -> 3, 2 -> 6, 3 -> 1, 6 -> 2.
Jos taas johtojen värien järjestys on kummassakin päässä 1:1:n niin kyseessä on suora kaapeli jolla ei voi kytkeä xboxia suoraan tietokoneeseen.
henkka00
06.01.2007, 20:26
pääsin mielestäni nyt lähemmäs ratkaisua, kun sain muodostettua flashfxp:llä yhteyden xboxiin. Aluksi sanoo: Connecting to xbox>IP-192.168.0.2 PORT 21- >
Connected to xbox, tämä yhteys kumminkin katkeilee eikä pysy päällä kuin semmoiset 10 sek.
henkka00
07.01.2007, 00:00
luulenpa ,että vika on noissa johtoissa, pitää viikonlopun jälkeen käydä ostaa se oikea kaapeli tuohon
Yksi mikä kanssa tuon yhteyden saattaa torpata niin on esim tietokoneessa mahdollisesti oleva ohjelmallinen palomuuri, sen ei kyl pitäisi niin tehdä, mutta aina on sekin mahdollista, toinen mikä saattaa auttaa tilanteeseen nin FlashFXP:stä yhteys tilan muuttaminen aktiivinen / passiivinen.
Ensimmäisenä kannattaa kuitenkin tarkistaa kaapelointi.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.