Näytä koko versio : PS1 pelien tallennus PS2:ssa ei toimi?
doktorkoo
31.12.2006, 14:25
terve,
kun pelaan PS1-pelejä PS2:lla, ne toimivat muuten normaalisti, mutta tallennus ei. Kone väittää ettei löydä muistikorttia. PS2-pelien tallennus toimii ihan ok, jopa uusien, eli muistikortti ei ole täynnä
Missä mahtaa olla vika?
-Dr. Koo
PS1 pelit tarvitsevat tallennukseen PS1:seen tehdyn muistikortin ja PS2 pelit taasen PS2:seen tarkoitetun muistikortin. PS1 konsolin muistikorttia voi käyttää PS2 konsolissa vanhemman konsolin pelien tallennuksiin, mutta PS2 pelien tallennus sille kortille ei onnistu samoin kuin PS1 pelien tallennus ei onnistu PS2:sen muistikortille. Näin olen itse asian ymmärtänyt, korjatkoon joku enemmän asiasta tietävä jos olin pahasti väärässä.
PS1 pelit tarvitsevat tallennukseen PS1:seen tehdyn muistikortin ja PS2 pelit taasen PS2:seen tarkoitetun muistikortin. PS1 konsolin muistikorttia voi käyttää PS2 konsolissa vanhemman konsolin pelien tallennuksiin, mutta PS2 pelien tallennus sille kortille ei onnistu samoin kuin PS1 pelien tallennus ei onnistu PS2:sen muistikortille. Näin olen itse asian ymmärtänyt, korjatkoon joku enemmän asiasta tietävä jos olin pahasti väärässä.
Juuri näin! Eli PS2 pelit tarvitsevat PS2 Muistikortin ja PS1 pelit tarvitsevat PS1 Muistikortin.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.