PDA

Näytä koko versio : PS1 pelien tallennus PS2:ssa ei toimi?

doktorkoo
31.12.2006, 14:25
terve,

kun pelaan PS1-pelejä PS2:lla, ne toimivat muuten normaalisti, mutta tallennus ei. Kone väittää ettei löydä muistikorttia. PS2-pelien tallennus toimii ihan ok, jopa uusien, eli muistikortti ei ole täynnä

Missä mahtaa olla vika?

-Dr. Koo

dobe
31.12.2006, 16:07
PS1 pelit tarvitsevat tallennukseen PS1:seen tehdyn muistikortin ja PS2 pelit taasen PS2:seen tarkoitetun muistikortin. PS1 konsolin muistikorttia voi käyttää PS2 konsolissa vanhemman konsolin pelien tallennuksiin, mutta PS2 pelien tallennus sille kortille ei onnistu samoin kuin PS1 pelien tallennus ei onnistu PS2:sen muistikortille. Näin olen itse asian ymmärtänyt, korjatkoon joku enemmän asiasta tietävä jos olin pahasti väärässä.

Fox
01.01.2007, 01:33
PS1 pelit tarvitsevat tallennukseen PS1:seen tehdyn muistikortin ja PS2 pelit taasen PS2:seen tarkoitetun muistikortin. PS1 konsolin muistikorttia voi käyttää PS2 konsolissa vanhemman konsolin pelien tallennuksiin, mutta PS2 pelien tallennus sille kortille ei onnistu samoin kuin PS1 pelien tallennus ei onnistu PS2:sen muistikortille. Näin olen itse asian ymmärtänyt, korjatkoon joku enemmän asiasta tietävä jos olin pahasti väärässä.
Juuri näin! Eli PS2 pelit tarvitsevat PS2 Muistikortin ja PS1 pelit tarvitsevat PS1 Muistikortin.