PDA

Näytä koko versio : XBMC Herjaa...

lillbear
08.02.2005, 16:17
XBMC fatal error
No suitable skin version found
We require at last version 1.2200.

Mistäs tämmöinen ilm. johtuu päivitin 2005-01-15 version uuteen 2005-02-01 ja hommat lakkas toimimasta...Kone on Crystal.v1.6 ja SW Modattu UXEllä

huh huh....rupee väsyttää tämmöisen SW Modi koneen kanssa leikkiminen
pitää varmaan kohta harkita tosissaan HW Modii.

Ultor
08.02.2005, 20:16
XBMC fatal error
No suitable skin version found
We require at last version 1.2200.

Äkkinäisellä tulkinnalla ohjelma ei löydä sopivaa skiniä. Kokeiles poistaa koko ohjelma boxista (koko kansio) ja lisäksi tdata (ja se toinen vastaava, udata?) kansiosta xbmc:n kansiot. Kansiot sisältää hexamuodossa olevia kansion nimiä, mutta muistaakseni jossain XBMC:n readmessä oli mainittu niiden kansioiden nimet.

Tdubel
08.02.2005, 20:56
Hakemistot ovat:

E:\UDATA\0face008
E:\TDATA\0face008

Ultor
08.02.2005, 21:14
Hakemistot ovat:

Täytyypä ottaa ylös, kun tuntuu olevan aina tarvetta noille...

lillbear
08.02.2005, 22:21
Kiitoksia jo workkii :) onneksi tämä paikka on olemassa....

Kerran vielä kiitos ja kumarrus :)

plagu
09.02.2005, 12:45
Hakemistot ovat:

itse en ole kuin kerran päivittäessä nuo poistanut, ja aina on kaikki toiminut.
nuo jos menee poistamaan joutuu leffojen & musien tiedot hakemaan uudestaan (esim imdb:stä) ja siinä menee vuosikymmen kun tuo xbmc tunnistaa puolet leffoista väärin ja ne pitää käsin korjata.

Ultor
09.02.2005, 14:11
itse en ole kuin kerran päivittäessä nuo poistanut, ja aina on kaikki toiminut. nuo jos menee poistamaan joutuu leffojen & musien tiedot hakemaan uudestaan (esim imdb:stä) ja siinä menee vuosikymmen kun tuo xbmc tunnistaa puolet leffoista väärin ja ne pitää käsin korjata.
Joo eihän noita tarvitse välttämättä normaalisti poistaa, mutta muistaakseni readmessä sanottiin, että jos XBMC:n toiminnassa ilmenee ongelmia, noiden kansioiden poisto saattaa auttaa.

Shadown
13.03.2005, 04:42
Itse nyt syventyneenä XBMC:n "toimintaan", jos sitä sellaiseksi voi edes lausua. Niin nuo tallennus kansiot kannattaa aina poistaa päivityksen yhteydessä.

Se ei aina ole välttämätöntä, mutta tietyissä päivityksissä niiden poistaminen on välttämätöntä. Myöskään käyttäjä ei aina pysty sanomaan, koska tämä kannattaa tehdä. Joten ottaisin kannan, että poistaisin ne aina päivitettäessä XBMC:tä.

Itsellä ainakin moni käsittämätön asia korjaantui noita poistettaessa.
Myöskään itse en ihan ensimmäiseksi uskonut ongelmien liittyvän noihin kansioihin.

Ultor
13.03.2005, 13:05
Itse nyt syventyneenä XBMC:n "toimintaan", jos sitä sellaiseksi voi edes lausua. Niin nuo tallennus kansiot kannattaa aina poistaa päivityksen yhteydessä.
Ite en oo muistaakseni poistellu noita, mitä oon pari kertaa päivittäny. Toiminu ainakin silloin ongelmitta. Ikävää aina säätää kaikki asetukset uudestaan, mutta kai toi silti on hyvä ja etenkin varma toiminen tapa.