Näytä koko versio : kovalevy paksuun ps2 ja modpiirin vaihto ?
Omega612
11.11.2006, 19:53
Eli miten saan kovalevyb paksuun ps2 ? ja mitä kaikkea tarvitsen siihen paitsi vaikka tietokoneen vanhan kovalevyn ja verkko adapterin (mihin tuota muuten tarvitaan ?) Ja sitten minulla on ps2 joku vanha ja huono modpiiri missä voisin sen vaihdattaa matrix infinityyn ?
PS2:ssa ei ole liitäntää kiintolevylle mutta siinä on liitäntä verkkoadapterille, ja verkkoadapterissa sitten on verkkoliitännän lisäksi liitäntä kiintolevylle. Eli siihen sitä verkkoadapteria tarvitsee :D
Käytännössä tuo modpiirin vaihto on suunnilleen sama homma kuin modpiirin asentaminen puhtaalta pöydältä ja sen saat esim. meiltä tai consoletechistä.
Tomba_76
11.11.2006, 20:16
yks tapa on et hankit usb kovon ja sitten modpiiri comista usbextreme nii ei tartte pelailla noitten verkko piuhojen kans tai sitten sen hdadvancen...
usbextremellä oli huono toimivuus, tai saihan ne toimii kun sääti mut oli iso homma...
edittiä. ite kyl vaihtaisin sen mod piirin ni paljo helpommalla pääsis..
Eli miten saan kovalevyb paksuun ps2 ? ja mitä kaikkea tarvitsen siihen paitsi vaikka tietokoneen vanhan kovalevyn ja verkko adapterin (mihin tuota muuten tarvitaan ?) Ja sitten minulla on ps2 joku vanha ja huono modpiiri missä voisin sen vaihdattaa matrix infinityyn ?
Omega612
12.11.2006, 00:46
PS2:ssa ei ole liitäntää kiintolevylle mutta siinä on liitäntä verkkoadapterille, ja verkkoadapterissa sitten on verkkoliitännän lisäksi liitäntä kiintolevylle. Eli siihen sitä verkkoadapteria tarvitsee :D
Käytännössä tuo modpiirin vaihto on suunnilleen sama homma kuin modpiirin asentaminen puhtaalta pöydältä ja sen saat esim. meiltä tai consoletechistä.
Mitä teillä maksaa matrix infinityn asennus vanhaan malliin + vanhan piirin poisto ? ja kun minä pelkään vanhassa ps2 tota luukkua ku se rahisee voiko siinä kayttää flip top kantta ? ja modpiiriä ?
Mulla modeineen sen 80 euroa. Flip toppia toki voi käyttää mdin kanssa, mutta ehkä järkevintä on katsoa mikä siinä luukussa on.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.