PDA

Näytä koko versio : Duox 2 biosin päivitys ja dashboard

Vatu
08.11.2006, 00:25
Asensin tuossa tuon duox 2 ja se on asetettu bank 0 (xbox v1.1). Käynnistyy kauniisti sinisellä logolla ja menee ms dashboardiin. Tarviiko päivittää bios? ja millä tavalla? en saanut oikeen selvää että miten se tuolla Tec Dubelinissä neuvottiin.
Tarvii siis laittaa ensin dashboard ja sitten vasta päivittää? Olen nyt koittanut laittaa avalanchia cd-rw:lle dummy tiedostojen kanssa mutta xbox ei tunnista levyä. ja vaihdoin sen defalut.xbe...

sitten koitin laittaa evolution X dashboardia ja Boxploreria, sitä cd-rw:tä xbox alkoi jo ladata mutta jumiutui aina siihen missä on x logo.

Jaa niin ja missä on ongelma kun olen polttanut varmuuskopion ja laitan sen xboxiin niin kestää todella kauan ladata ja 5 min jälkeen tulee dirty disc. Olen polttanut hitaimmalla mahdollisella nopeudella. varmuuskopioidut pelit pitävät omituista ääntä, ihan kuin dvd luku nopeus vaihtelisi.

eiköhän siinä ollut kaikki tällä kertaa... :D

willex
08.11.2006, 00:37
kokeiles:
dvd-r
dvd-rw
dvd+r
dvd+rw

se on asemasta kiinni mitä levyjä se lukee:)
minulla ei toimi omassa thomsonissa cdr ollenkaan ja rw erittäin heikosti!
suosittelen kokeilemaan nuita dvd+r/rw.. voipi jopa ruveta toimimaan!

ja pelejä kannattaa kokeilla polttaa udf tai imagena..
seki riippuu asemasta kummat toimii paremmin

Vatu
08.11.2006, 00:44
Olen siis muutanut nuo aina xiso muotoon ja polttanut imagena... no jos koitan noita dvd-r tuohon biosin päivitykseen. Ei muuten huolinut varmuuskopioitua dvd+rw peliä :(

Vatu
08.11.2006, 08:08
mikä on kun nyt poltin boxpolerin ja evolutin x:n dvd-r levylle eikä xbox tunnista levyä. xbox kyllä tunnisti samanlainesen dvd-r levyn kun siinä oli varmuuskopioitu peli. :eek: ?

alkaa ottaa päähän!

Shadown
08.11.2006, 11:49
Kai levyn juuressa on default.xbe jne?

Cmods
08.11.2006, 11:52
Kai se on poltettu UDF Video -levynä ? Eli siis ei normaalina ISO9660 levynä.

Vatu
08.11.2006, 13:45
Olen siis muutanut nuo aina xiso muotoon ja polttanut imagena... no jos koitan noita dvd-r tuohon biosin päivitykseen. Ei muuten huolinut varmuuskopioitua dvd+rw peliä :(

en ole polttanut udf:änä ja on defalut.xbe

Vatu
08.11.2006, 16:03
Nyt olen saanut ftp yhteyden boksiin slayer evox 2.6 installerin kanssa. Asensin levyltä evolution x ja jotain muita ohjelmia se asensi samalla. evolution x käynnistyy niin sillä ei saa muuta tehtyä kuin bootattua ja joitan asetuksia vaihdettua.

No ainakin ftp toimii.
Siirsin ftp yhteydellä x2_5035_vOld_512k.bin c:\bios\ kansioon ja koitin evolution x:llä päivittää biosia. Mutta se ei tunnista? Sitten latasin uusimman evolutin x:n ja siirsin sen ftp yhteydellä c:\ mutta kun xbox käynnistyy juimuittuu x ruutuun. joten koitin siirtää avalauchin c:\ mutta silti jumiutui. vaihdoin avalaunch.xbe ->evoxdash.xbe. nyt käynnistyy avalaunch xmes editon.

MUTTA! jos yritän käynnistää jotain ohjelmaa avalaunchista se jumiutuu ja jos avalaunchin jättää päälle tekemättä mitään se jumiutuu...

eli millä nyt saan biosin päivitettyä kun ei tuo uusin evox käynnisty ja vanha ei tunnista. Ja mikä tuota avalaunchia vaivaa? file manager on ainut mikä toimii siinä. Ei voi mennä edes setting tai language osioon!!

Dream
08.11.2006, 16:16
Käy lukee:

http://www.consoleportal.net/show_article.php?article_id=15&page_number=1

Ja evox boot levyn tekoon. teet sen oikeen ajatuksella.
Sit käynnistät evoxin dvd levyltä ja flashsäät linkin mukaisilla ohjeilla.

Moni on kädettänyt Duox2 piirin kikkailemalla.