PDA

Näytä koko versio : cd/dvd mappi mistä ?

Omega612
05.11.2006, 22:58
Eli mistä kannatais ostaa cd/dvd mappi (n 40-100 levylle) en ihan nierlestä viitti tilata kun en tarvi muuta kuin mapin!

dobe
05.11.2006, 23:17
Ikävä tosiasia on, että suomessa noiden hinta on jokseenkin järjetön. Tosin laatuhan maksaa esim Case Logic merkkiset salkut 256levyn salkku maksaa suomessa noin 45eur + postit, kun esim nierlessä nylon salkku 256levylle maksaa noin 8eur + postit 9,90eur.

Paikkoja joista noita CD-salkkuja kannattaa etsiä, ja joista olen niitä itse löytänyt.

Netistä esim Polarpanda, Verkkokauppa, Pixmania, nierle(halpa mut ulkomailla)

Kaupoista : Prisma, Citymarket, Anttila, Tiimari, Suomalainen kirjakauppa, hyvin varustetut ATK-liikkeet.

Tomba_76
06.11.2006, 09:09
Ikävä tosiasia on, että suomessa noiden hinta on jokseenkin järjetön. Tosin laatuhan maksaa esim Case Logic merkkiset salkut 256levyn salkku maksaa suomessa noin 45eur + postit, kun esim nierlessä nylon salkku 256levylle maksaa noin 8eur + postit 9,90eur.

Paikkoja joista noita CD-salkkuja kannattaa etsiä, ja joista olen niitä itse löytänyt.

Netistä esim Polarpanda, Verkkokauppa, Pixmania, nierle(halpa mut ulkomailla)

Kaupoista : Prisma, Citymarket, Anttila, Tiimari, Suomalainen kirjakauppa, hyvin varustetut ATK-liikkeet.

Ite duunin autta tilasin cd/dvd taskuja mappiin noin 25kpl jossa yhteen saa 4 lättyä ja mappi sit kaupasta 1,50€ nii ton taskujen hinta tais olla jotain 20€ kieppeillä pehmustettuja mut duuni maksaa :D
Mut luulen et kannattaa metsästää just suomalaisesta tai tiimarista....