Näytä koko versio : cd/dvd mappi mistä ?
Omega612
05.11.2006, 22:58
Eli mistä kannatais ostaa cd/dvd mappi (n 40-100 levylle) en ihan nierlestä viitti tilata kun en tarvi muuta kuin mapin!
Ikävä tosiasia on, että suomessa noiden hinta on jokseenkin järjetön. Tosin laatuhan maksaa esim Case Logic merkkiset salkut 256levyn salkku maksaa suomessa noin 45eur + postit, kun esim nierlessä nylon salkku 256levylle maksaa noin 8eur + postit 9,90eur.
Paikkoja joista noita CD-salkkuja kannattaa etsiä, ja joista olen niitä itse löytänyt.
Netistä esim Polarpanda, Verkkokauppa, Pixmania, nierle(halpa mut ulkomailla)
Kaupoista : Prisma, Citymarket, Anttila, Tiimari, Suomalainen kirjakauppa, hyvin varustetut ATK-liikkeet.
Tomba_76
06.11.2006, 09:09
Ikävä tosiasia on, että suomessa noiden hinta on jokseenkin järjetön. Tosin laatuhan maksaa esim Case Logic merkkiset salkut 256levyn salkku maksaa suomessa noin 45eur + postit, kun esim nierlessä nylon salkku 256levylle maksaa noin 8eur + postit 9,90eur.
Paikkoja joista noita CD-salkkuja kannattaa etsiä, ja joista olen niitä itse löytänyt.
Netistä esim Polarpanda, Verkkokauppa, Pixmania, nierle(halpa mut ulkomailla)
Kaupoista : Prisma, Citymarket, Anttila, Tiimari, Suomalainen kirjakauppa, hyvin varustetut ATK-liikkeet.
Ite duunin autta tilasin cd/dvd taskuja mappiin noin 25kpl jossa yhteen saa 4 lättyä ja mappi sit kaupasta 1,50€ nii ton taskujen hinta tais olla jotain 20€ kieppeillä pehmustettuja mut duuni maksaa :D
Mut luulen et kannattaa metsästää just suomalaisesta tai tiimarista....
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.