Näytä koko versio : mistä halvat pelit?
Tiiätteks mist saa ps2 pelei halval? (Muute ois hyvä jos se ei olis mikää nettikauppa.)
Tuolta voi jotain saada metsästettyä
http://www.huuto.net
Kiitos. Mä sanoi et ois hyvä jos se ei ois mikää netti kauppa koska mä en osaa ostaa semmosista, mut ei hätää jos mä vaikka etin jostai
netist ohjeet nii kyl mä sit opi ostaa tommosist netikaupoista. Jos ei löydy
nii kysyn joltai kaverilt mite sielt ostetaa tai jostai muualta mutta kyl mä ne ohjeet löyä.
ps. onks ne pelitvarmasti halpoi?
Varmaan kauppojen suosittelemisen kannalta olisi hyvä tietää miltä alueelta haluat niitä löytää. Vai käykö Helsinki yhtä hyvin kuin Rovaniemikin?
Ai nii unohtu kertoo et helsingistä niitte pitäs olla.:D
Tomba_76
06.11.2006, 09:18
Kiitos. Mä sanoi et ois hyvä jos se ei ois mikää netti kauppa koska mä en osaa ostaa semmosista, mut ei hätää jos mä vaikka etin jostai
netist ohjeet nii kyl mä sit opi ostaa tommosist netikaupoista. Jos ei löydy
nii kysyn joltai kaverilt mite sielt ostetaa tai jostai muualta mutta kyl mä ne ohjeet löyä.
ps. onks ne pelitvarmasti halpoi?
tuolt huutoneitstä voit saada hyvinki halvalla uuden pelin, mut kannattaa olla tarkkoja ettei saa sit naarmusia levyjä.. eli ite joskus kun ostin ni ostin vain paketeis olevia joista huusin vain mieluisan summan jonka yli meni ni annoin olla...
Mut onhan noit anttilois ja citymarketeis tarjousnurkkia, ainaki joskus ollut...
ja ainahan vanhoja pelejä saa suht halval kaupast ku kaupast.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.