Näytä koko versio : Ei pääse nettiin kahdella verkkokortilla
Dominator
29.10.2006, 23:02
Moi!
en pääse nettiin boxillani kokeena aina olen koittanut mennä katsomaan noita trailereita muokkasin toisesta kortista johon boxi on laitettu ristiinkytketyllä niin ip osoitteeksi: 192.168.0.1 ja se subnetmask o 255.255.255.0 ja boxissa samat paitsi ip on 192.168.0.2 nuo ja sitten niissä nimipalvelimissa ja muissa on tuo 0.0.0.0. Mutta en pääse yhdistämään valittaa jotain dns sevicest ja että pitäs tarkistaa verkko asetukset. Mikä neuvoksi? Mulla on dashina xbmc.
Jotain olennaista tietoa jäi puuttumaan.
Olettaen, että yrität mennä xboxillasi joka on yhdistetty ristiinkytketyllä kaapelilla tietokoneeseen ja tietokone taasen kytketty jollain tavalla internettiin yhdistävään laitteeseen (verkkokortti -> modeemiin / sisäinen adsl modeemi tms). Jos asia on näin niin olethan laittanut tietokoneesta internet yhteyden jakamisen päälle, olethan? Jos et ole laitappa se ensimmäiseksi päälle ja kokeile uudelleen. Ohjeet internet yhteyden jakamiseen löytyy näppärästi Googlella. Huomioitavaa on, että tietokoneessa mahdollisesti oleva palomuuri-ohjelmisto saattaa jokseenkin tehokkaasti estää tuon internettiin menemisen tietokoneen kautta ilman tarvittavia muutoksia ohjelman asetuksiin.
Dominator
30.10.2006, 12:11
joo laitoin sen nettiyhteyden jaetuksi ja muokkasin dns osoitteen boksissa tosta 0.0.0.0:sta 192.168.0.1 tuohon ja nyt siin tulee error trailer jotai semmosta pitääkö muute muokata tuon nettiin menevän verkkokortin asetuksia?
-kiitos
Kannattaa PC:n päässä katsoa minkä osoitteen se antaa sille jakavalle verkkokortille. Jos se on myös tuo 192.168.0.1 niin sitten tietenkin boksissa täytyisi olla joku muu. Nyrkkisääntönä voisi olla laittaa 1 isompi kuin PC:ssä. Eli jos vaikka PC on 192.168.10.1 niin Xbox sitten 192.168.10.2.
Dominator
30.10.2006, 12:44
Ok mutta pitääkö sitten muutta vielä tuon kortin asetuksia missä boksi on kiinni ja mulla on siinä jakavassa kortissa että se hakee automaattisesti eli en voi katsoa ip osoitetta
Edit:
siis tulee seuraavat virhe ilmoitukset kun yritän mennä katsomaan trailereita:
Error:while parsing new trailers
Error:list index out off range
Error:while parsing new trailers
Error:list index out off range
OK for all of you who have not looked at the README.txt that came with the latest mc360 release here it is
*Please note that the Quicktime Trailers Script that is built into the skin, is not functioning due to a change at Apple's end. We will bring you a fix for this as soon as we can.
that is from the README.txt from the Mc360 Beta 0.98748 September 18th 2006 build hope this helps everyone
Onko sulla toi MC360 skini asennettuna?
Dominator
30.10.2006, 15:17
Ei kai no asennan sen ensin
Edit
Xbconnectilla ku koitin nii se löys ton mun konsolin tarkoittaako se että netti toimii?
siis nyt tajusin et jos toi skini on asennettuna nii ei toimi noi.
voiko se johtua jostai muusta ftp toimii hyvin mutta boxi ei mene nettiin :S
Dominator
31.10.2006, 18:56
nyt pelaa syy oli liian vanhassa xbmc versiossa mutta kiitos kuitenkin noista ip jutuista nekin oli osa syyllisiä.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.