PDA

Näytä koko versio : Helpoin modi?

loggaaja
22.10.2006, 17:37
Hei!

Ostin kesällä gigantista Xboxin eurolla. Silloin luin, että softamodaus olisi helpoin ja hieman tutustuttuani joihinkin ohjeisiin ymmärsin, että tarvitsen siihen pelin. Ostin Splinter Cellin ja eteeni tuli seuraava ongelma: usb-tikkuni ei suoraan käynyt boksiin ja ymmärsin, että tarvitsen usb-adapterin, sen hommattuani tuli seuraava este: minulla on Kingstonin Data Traveler 512MB muistitikku, Xbox ei tunnista sitä, ruutu vain vilkkuu. Tämä on se ongelma mihin olen jäänyt, missään ei ole hyviä neuvoja, mistä noita tikkuja saisi. Yhteensopivuuslistan melkein kaikki tikut ovat vanhoja, joita en mistään löydä ja asia tuottaa huomattavasti ongelmia.

Nyt minua kiinnostaisikin, että kannattaako minun enää ostaa tuommoista tikkua vai olisiko vain helpointa kaiken tämän jälkeen sittenkin ostaa jokin mod-piiri. Pelin ja usb-adapterinhan voi aina myydä. En ole täysin varma juotostaidoistani, mutta olisihan se hyvää harjoitusta kun nyt muuten kyllästyn jo näihin ainaisiin vastoinkäymisiin kun saa koko ajan etsiä seuraavaa komponettia ja Boxi jää käyttämättömänä nurkkaan.

Boksin käyttötarkoitukseksi tulisi pelkästään media centerinä olo, eli elokuvat pitäisi saada verkon yli PC-tietokoneesta TV:lle/tykille ja Boksi mielellään ulostamaan 720p signaalia.

Shadown
22.10.2006, 18:10
Helpoin tapa on modata ja "helpoin" modi varmana olisi DuoX2.

Minulla asennus maksaa sen 42€ modeineen.

Dominator
22.10.2006, 21:04
Ostin kesällä gigantista Xboxin eurolla.

Halvalla sait :D

loggaaja
23.10.2006, 00:37
Helpoin tapa on modata ja "helpoin" modi varmana olisi DuoX2.
Kiitoksia vastauksesta. Turha tässä on enää pitkitellä, joten pistin piirin tilaukseen ja ensi viikolla voin sitten katsella, jos vaikka onnistuisi juotto :) Täytyy koittaa myydä johto ja peli huuto.netissä
Halvalla sait :D
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa ;)

Gary
24.10.2006, 17:34
Ostin kesällä gigantista Xboxin eurolla.

Minäkin ostin giggantista boxin myös eurolla. Tämä tulee hieman myöhään eikä tästä varmaan ole enää apua, mutta itse siirsin tallennustiedoston boksiin Creative MuVo sarjan soittimen avulla. Onnea juotoksiin, toivottavasti onnistuu.:)

loggaaja
24.10.2006, 20:06
Minäkin ostin giggantista boxin myös eurolla. Tämä tulee hieman myöhään eikä tästä varmaan ole enää apua, mutta itse siirsin tallennustiedoston boksiin Creative MuVo sarjan soittimen avulla. Onnea juotoksiin, toivottavasti onnistuu.:)
Juu, koitin myös kahdella digikameralla, eipä toiminut minkään usb-laitteen kanssa, mitä minulla oli.

Ja juotoksista, menihän ne päin ***. Moneen vuoteen juottanut, liian iso kolvi ja muuta kivaa, eipä tullut ruutuun kuvaa kun boksin pistin käyntiin :( Parissa kohtaa juoksuttimet eivät menneet paikoilleen ja tina ei tainnut imeytyä kohdalleen. Tinaimuria kun ei ollut, en saanut tinaa pois ja saattoi jäädä kosketus vajaaksi, en tiedä. Noh, tulipahan koetettua. Nyt sitten vai miettimään, että voisiko tuon jotenkin pelastaa.

Shadown
24.10.2006, 20:25
Tässä vaiheessa varmaan se 30 euron satsaus asennukseen ei olisi ollut paha?

Cmods
24.10.2006, 22:04
Melko varmasti sen voi pelastaa.

loggaaja
25.10.2006, 10:28
Tässä vaiheessa varmaan se 30 euron satsaus asennukseen ei olisi ollut paha?

Juu, enmä tuota sen rahan takia lähtenyt itse tekemäänkään vaan kokemuksena/harjoituksena. Olisi tosin pitänyt varmaan jollain reikälevyllä ensin verestää juotostaitoja.

Dream
25.10.2006, 10:41
Saa ton kuntoon viel jos et enää ite harjoittele.

Kolvaajalta ton putsaus ja modaus käy helposti.

loggaaja
25.10.2006, 13:07
Juu, nyt täytyy sitten etsiä se kolvaaja, joka sitä voisi katsoa. Ajattelinkin, etten enää itse viitsi mennä sorkkimaan.

Dream
25.10.2006, 13:48
Juu, nyt täytyy sitten etsiä se kolvaaja, joka sitä voisi katsoa. Ajattelinkin, etten enää itse viitsi mennä sorkkimaan.

Joo anna jonkun ammattilaisen korjaa se vielä kun se on mahdollista.
Tai myy kone risana mulle 20€ :) ....

Chi-Chi-Chii
26.10.2006, 10:41
Tosin ite en noista mikkisoftan kapistuksista välitä. PS kakosta kokeilin modata ja menihän se eka masennus mehtään mutta ei onneks hajonnu ku yks sulake.

Hommasin 'hiukan' pienemmän kolvin niin johan alko onnistuun. Sulakkeen vaihdon ja modin uudelleen kolvauksen jälkeen alko pelittään.