Näytä koko versio : Paras dashboard
Onko dashboardeissa suuriakin eroja. Jos on niin mitä?
Lähinnä erot ovat ulkonäölliset sekä käyttöliittymät saattaa erota valtavasti. Ominaisuudet noin peruskäytössä melko samankaltaisia periaatteessa.
Avalaunchia kuitenkin suosittelen.
Onko dashboardeissa suuriakin eroja. Jos on niin mitä?
Itselläni ei ole kokemusta, kuin EvolutionX:stä ja Avalaunchista. Perusominaisuudet molemmissa samat, Avalaunchissa mukana myös jotain ylimääräistä "ei niin tärkeää" sälää. Mm. RSS-feedin lukija, päivitys suoraan dashistä käsin, teemojen lataaminen dashistä jne.
Itse kuitenkin kahdesta mainitsemastana Avalaunchin ottaisin.
mullakin kokemustä löytyy evolutionx:stä ja avalaunch:sta mutta silti suosittelen käyttämään xbmc:tä. Omasta mielestäni ainakin paras. :D
thorwald0
11.02.2005, 08:15
Itse käytän XBMC :tä sen mediatoisto verkon yli ominaisuuden takia, mutta ihan perusdashina suosittelen myös tutustumaan unleashX:ään. Siinä on tosi hyvä "file explorer", jonka kautta onnistuu pienet tekstitiedostojen muutokset. Huomasin myös, että siinä voi suoraan ladata pelien tallennuksia boxiin ja pelata niitä syystä tai toisesta :lol:
ihan perusdashina suosittelen myös tutustumaan unleashX:ään. Siinä on tosi hyvä "file explorer", jonka kautta onnistuu pienet tekstitiedostojen muutokset. Huomasin myös, että siinä voi suoraan ladata pelien tallennuksia boxiin ja pelata niitä syystä tai toisesta :lol:
Samaiset ominaisuudet löytyy myös Avalaunch:ista :wink: . Itse käytän edelleen EvoX:ia kun se käynnistyy niin nopeasti. Tietenkin KAIKKI muut dashboardit löytyvät ohjelmien seasta. Itse olen saanut sen kuvan että XBMC on enemmän mediasoitin kuin dashboard, vaikka sillä pystyykin suorittamaan ohjelmia.
Makuasioista ei sitten kiistellä :lol:
thorwald0
11.02.2005, 17:34
Makuasioista ei sitten kiistellä :lol:
Ei kiistellä, ei :lol: Itse kuitenkin tykkään enemmän Unleashista :wink: ja halusin sen tuoda tähän mukaan.
Evoxiin en koske pitkällä tikullakaan syistä, että se on ruma, se ei päivitä kunnolla mun executer 2.2 lite piiriä, siinä en ole saanut ftp yhteyttä toimimaan vaikka muissa (Avalaunch, UnleashX ja XBMC) toimii mukisematta.
thorwald0
11.02.2005, 21:58
Samaiset ominaisuudet löytyy myös Avalaunch:ista :wink:
Hmm...tossa kattelin avalaunchia enkä löytänyt kohtaa mistä olisin voinut ladata pelien tallennuksia koneelle, eikä ava ainakaan .ini -tiedostoja osannut avata tekstieditoriin.
En halua olla mikään nipo, mutta kerro mistä noi löytyy niin olisin very happy :lol:
En halua olla mikään nipo, mutta kerro mistä noi löytyy niin olisin very happy :lol:
Eli pelin tallennuksia voi ladata kun painaa pelin kohdalla valikoissa ihan start-näppäintä ja valitsee "find save-gemes" tai jotain sinne päin. Tallennukset tulevat muistaakseni samasta paikasta kuin UnleashX:ssäkin eli oliko se nyt megaxkey.com :?
thorwald0
12.02.2005, 11:09
Eli pelin tallennuksia voi ladata kun painaa pelin kohdalla valikoissa ihan start-näppäintä ja valitsee "find save-gemes" tai jotain sinne päin.
Oho niinpäs onkin. Kiitokset
ite pidän boxissa ohjelmina melkein jokaista dashia mitä saa, mutta mun mielest yleisesti paras dash on unleashX ja voihan esim niitä muiden dashien"hienoja" ominaisuuksia käyttää ku asentaa ohjelmiks. tietääks kukaan muuten jos johonkin dashiin sais uusii screensavereita??
tietääks kukaan muuten jos johonkin dashiin sais uusii screensavereita??
Voit käyttää ainakin UnleashX:ssä xmv-muodossa olevia videoita näytönsäästäjinä. Katso lisätietoja mm. sivulta:
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=321944
Anteeksi jos kysymykseni tulee väärään paikkaan, mutta olen kiinnostunut xbmc dashista. Muuten ohjelma kyllä toimii, mutta olen luultavasti ladannut väärät asennus tiedostot kun videoita ei pysty katsoa eikä musiikki toimi. Onko muilla ollut ongelmia? Kysyisin, mistä tiedostoja saa ja minkä nimisiä ovat ne ovat? :?:
Muuten ohjelma kyllä toimii, mutta olen luultavasti ladannut väärät asennus tiedostot kun videoita ei pysty katsoa eikä musiikki toimi.
Millä tavalla ne ei toimi? Jos tarkoitat, että Musiikki- ja Videot-valikoissa ei ole kohteita, kokeile poistaa Albums-hakemistosta MyMusicX.db- ja MyVideosX.db-tiedostot.
Kysyisin, mistä tiedostoja saa ja minkä nimisiä ovat ne ovat? :?:
Uusin XBMC-paketti on nimeltään xbmc-2005-04-01.rar ja löytyy Xbinsin palvelimelta.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.