PDA

Näytä koko versio : Xlink Kai + wlan

Megauuno
02.10.2006, 12:04
Haluaisin pelata xbox:lla netissä (kyse on siis modatusta xboxista). Miten saan liitettyä xboxin siten että pelaaminen onnistuisi? Ymmärtääkseni Xlink Kai pitää asentaa tietokoneelle (olen asentanut), pitääkö xboxiin asentaa jotain? Xboxissa on XBMC ja siellä asetuksissa puhutaan ainakin jotain Xlink Kai:sta. Ja tulee että "ei yhteyttä, haluatko yrittää uudelleen.."

Tietokoneeni on kannettava ja käytän sitä WLAN-sovittimen avulla. Purkki on ZyXel Prestige 660HW-61. Onko siis kyse purkin rautapalomuurin säädöistä? Miten pitäisi säätää? Softapalomuuria ei ole käytössä.

Miten kytken xboxin nettiin ja onnistuuko pelaaminen ylipäätänsä, kun kannettava ei ole verkkopiuhalla purkissa kiinni, vaan toimii wlanin kautta?

Shadown
02.10.2006, 12:24
Muistakaseni PC:n puolella olevaan softaan piti laittaa jotain viittausta wlanista.

Muistathan myöskin, että xlinkin kaltaisissa systeemeissä pelataan multiplay:lla. Ei siis Livessä.

Megauuno
02.10.2006, 16:19
Ei vaan lähde toimimaan :confused: Millaset ip-asetukset boksis pitää olla? Boksiin tulee kyllä jonkinlainen nettiyhteys, kun sääjutut päivittyy XBMC:ssä ja sitte siinä pyörii jotain xbox-scenen rss-uutisia tjsp.

Mutta ei vaan Xlink lähde toimimaan :(

Shadown
02.10.2006, 16:48
Millaset asetukset sinulla XBMC:ssä on verkon suhteen?

Megauuno
02.10.2006, 18:32
Oon testannu niitä vähä kaikella tavalla. Pistin niin että se hakee automaattisesti ip-osotteen, mutta ei toiminu. Osaatko yhtää neuvoa miten ne ip-osotteet yms pitäis olla että se vois toimia. Luulen että se johtuu jotenki tosta rautapalomuurista, että sielä olis ne asetukset jotenki väärin. Ku en oo avannu sinne Xlink Kai:lle mitää porttia, kun en tiedä mikä portti pitäis avata ja miten säätää niitä muita.