PDA

Näytä koko versio : pieni tai iso problemo

Dominator
01.10.2006, 22:12
Hei!

Minulla on pieni ongelma liven kanssa... tai no iso minulle elikkä tänään olin menossa kauppaan ostamaan kymmenmetristä kaapelia että saisin liven liitettyä tuohon boxiin kunnes muistin pitikö sen olla ristiinkytketty vai suoraan.No sitten menin nettiin etsimään tietoa xboxin sivuilla siinä luki rj45 kaapeli en älynnyt tarkoittiko ne kumpaa joten kysyin täältä neuvoa.

Kiitos

t.Joona

dobe
01.10.2006, 22:17
Ristiinkytketty käy tietokoneen ja xboxin väliseen yhteyteen, sekä useimmissa tapauksissa xboxin / tietokoneen kytkemiseen adsl modeemiin, kytkimeen, hubiin tms, verkko laitteeseen.

Suora taasen tietokoneen / xboxin kytkemiseen adsl modeemiin, hubiin kytkimeen ... Suoralla kaapelilla ei voi kytkeä xboxia ja tietokonetta suoraan toisiinsa vaan siinä tulee olla välissä joku verkkolaite kytkin, adsl boxi tms.

PC-ToN
01.10.2006, 22:34
Riippuu ihan siitä mihin sen kytket toisesta päästään. +1 porttinen laajakaistasovitin, keskitin tai kytkin, tarvitsevat suoran kaapelin, mutta 1-porttiset laajakaistasovittimet tai tietokoneen verkkokortti toisessa päässä, vaatii ristiinkytketyn kaapelin.

Dominator
01.10.2006, 23:25
no aijjoin pistää sen siihen suoraan mun modeemist boxiin

Dominator
02.10.2006, 09:27
fuck eikö muka toimisi että laittaisi ristiin kytketyn ton boxin ja modeemin väliin ku ois nurkas just semmonen tarpeeks pitkä.:rolleyes:

Shadown
02.10.2006, 10:24
Kas kun et ole kokeillut?

Joka tapauksessa voi toimiakkin. Joissakin kytkimissä meinaan toimii sekä että.

Dominator
02.10.2006, 15:12
löysin vast eile :D

xbmc1
02.10.2006, 23:59
Jep toiminta riippuu kytkimestä.