PDA

Näytä koko versio : xboxin palautuminen

jafi
30.01.2005, 14:02
niin tuli sitten vähän säädettyä boxia ja yritin midnight commanderilla saada softamodattua sitä ja mönkään meni.nyt saan virheilmoituksen 7 tai 16.
haluisin palauttaa normaalit asetukset boxiin ja olen yrittänyt käyttää midnight commanderia siihen mutta kunnei osaa niin ei osaa.Voisiko xboxin levyn tyhjentää täysin ja siirtää uudestaan alkuperäiset tiedostot mitä mulla ei enää löydy :D , mutta jos waikka löytyis netistä (mutta mistä?). Vai mitä minun pitäisi poistaa/nimetä uudelleen boxissa ???..Kiitos.

Stl
30.01.2005, 18:52
Tarviikos tuolla tyylillä hotswappia ? Koodi 7 vois meinaa että kovo olisi ottanut osumaa..

Tdubel
30.01.2005, 20:48
niin tuli sitten vähän säädettyä boxia ja yritin midnight commanderilla saada softamodattua sitä ja mönkään meni. nyt saan virheilmoituksen 7 tai 16.
Tarkista, että virta- ja IDE-kaapelit ovat kunnolla paikoillaan. Kuten Stl sanoi, virhekoodi 7:n yhtenä syynä voi olla (fyysisesti) vioittunut kiintolevy:
http://www.tdubel.com/artikkelit/xbvirhkosel.html#07

haluisin palauttaa normaalit asetukset boxiin ja olen yrittänyt käyttää midnight commanderia siihen mutta kunnei osaa niin ei osaa.
Yritä hotswappaysta uudelleen. Jos se ei onnistu, toinen vaihtoehto on ostaa mod-piiri.

Voisiko xboxin levyn tyhjentää täysin ja siirtää uudestaan alkuperäiset tiedostot mitä mulla ei enää löydy :D
Jotta voisit asentaa tiedostot uudelleen PC:llä, Xboxin kiintolevyn lukitus on ensin avattava. Käytännössä ainoa vaihtoehto (ilman mod-piiriä) on hotswappays, koska sinulla ei (ilmeisesti) ole varmuuskopiota Xboxisi EEPROMista, etkä ole selvittänyt kiintolevyn lukituskoodia.

mutta jos waikka löytyis netistä (mutta mistä?)
Löytyy esimerkiksi SlaYer's EvoX -nimisestä paketista.