Näytä koko versio : Uudet ohjelmat boxiin
Anonymous
02.12.2004, 10:09
Omistan xboxin jossa Duox2 piiri sekä unleashX dashboard.
Kun asensin kovon boxiini sain kaverilta lainaksi dvd levyn joka sisälsi EvolutionX dahboardin + jumalattoman määrän muuta tavaraa (vanhoja versioita kaikenlisäksi).
Jäälkikäteen halusin kokeilla dashboardin vaihtoa ja se onnituikin ja koneessa oleilee nyt unleahx.
Mutta nyt on alkanut nyppimään noi kaikki turhat kilkkeet koneella ja haluaisin formatoida koko p*skan ja asentaa vain minulle tarpeelliset ohjelmat (niin ja uusimmat versiot).
Miten homma kannattaa suorittaa, onko mahdollista säilyttää jo boxissani olevat varmuuskopioidut pelit? Entä jos formatoin koko kovon, niin häipyykö myös alkuperäinen dashbord (ms)?
Olipas taas vaikeasti kerrottu, mutta kyselkää jos jäi epäselväksi...
Eli kovoa ei tarvitse varsinaisesti formatoida. Riittää, että otat ftp yhteyden. Näin pystyt "yksitellen" poistamaan mielestäsi tarpeettomia asioita kovolta.
Formatoidessa sen sijan häviää kaikki, myöskin MS-Dashi.
Anonymous
02.12.2004, 11:12
Niin, no oikeastaan se juuri on ongelma, kun en tiedä mitä kovolta pitäisi löytä ja mitä ei, siksi olisi vain hyvä aloittaa "puhtaalta" pöydältä ja laittaa itse sinne tarvitsemani ohjelmat.. Mutta homma menee liian kinkkiseksi jos MS dashboardikin poistuu.
Jos jotain opin, niin noita "auotmaattisia-asennusromppuja" boikotoin ja kovasti. Vanhaa tavaa täynnä :(
Juu ei niitä kannata käyttää.
Ne myöskin joskus sekoittaa koneita niin ettei toimi enään ollenkaan.
Eikö Xboxin ohjelmat mene yleesä.. ainakin Meadiacenter menee E:\apps\XBMC kansioon..
kahto onko E asemalla apps kansiota ja jos on niin Deletoi se..
kansiossa ei ole muita kuin itse asennettuja ohjelmia.
toinen on F:\apps
Pete
Anonymous
02.12.2004, 15:57
Koneelta löytyy asemat
C
D
E
F
X
Y
Z
C asemalta löytyy kansiot: Audio,Fonts,Skins,Trainers, xboxdashdata.185ead00, xodash
Kansioiden ulkopuolisia tiedostoja : Config.xml, evoxdash.xbe, evoxdash2.xbe, items.xml, XBox Book.xtf, Xbox.xtf, xboxdash.xbe
D asemalle en pääse FTP yhteyden kanssa.
E asemalta löytyvät kansiot: €music, €video, CACHE, dvd2xbox001, dvd2xbox002, dvd2xbox003, dvd2xbox004, games, SAVES, SCREENSHOTS, TDATA, UDATA,
F asemalta löytyvät kansiot: €games, : €music, €video,Apps (missä on softat), Games (jossa on pelini), Music,Pictures, Video
X,Y,Z ovat tyhjiä.
Mahtaako tuolla C:asemallakin olla jotakin turhia tiedostoja? Entä miksi E asemalla on samoja kansioita kuin F asemalla, vaikkakaan ne ei sisälle pelejä tms. :shock:
Xboxissa kun menen kohtaan Applications, niin miksi kaikista ohjelmista ei näy tuota ”pikakuvaketta”? Se näkyy vain dvd2xbox ja xboxMediacenter kohdissa (nämä ohjelmat olen laittanut uusiksi).
Mitä ohjelmia/Dashboardia Te suosittelette käytettäväksi? Mediacentterin olen todennut toimivaksi, samoin dvd2xbox-ohjelman. UnleashX valitsin häpäissäni dashboardiksi koska siinä sai musiikin soimaan taustalle
:D Ilmeisesti sellainen video mode switcher (?) olisi hyvä jos pelaa myös jenkki pelejä?
Antakee Turistille nyt pientä vinkkiä miten saan vehkeestäni kaikki turhat pois sekä uudet,tarpeelliset ja toimivat softat koneelleni.
-Kiitoksia avusta
C asemalta löytyy kansiot: Audio,Fonts,Skins,Trainers, xboxdashdata.185ead00, xodash
Kansioiden ulkopuolisia tiedostoja : Config.xml, evoxdash.xbe, evoxdash2.xbe, items.xml, XBox Book.xtf, Xbox.xtf, xboxdash.xbe
Poista ainakin tiedostot evoxdash.xbe, evoxdash2.xbe ja Config.xml C:ltä ja kansiot Skins,Trainers. Näin olet Dashin poistanut.
D asemalle en pääse FTP yhteyden kanssa.
Et pääse koska se on DVD asema.
E asemalta löytyvät kansiot: €music, €video, CACHE, dvd2xbox001, dvd2xbox002, dvd2xbox003, dvd2xbox004, games, SAVES, SCREENSHOTS, TDATA, UDATA,.
Täältä voit poistaa kaikki paitsi CACHE,TDATA,UDATA. Nämä kansiot sisältää pelien talletukset.
F asemalta löytyvät kansiot: €games, : €music, €video,Apps (missä on softat), Games (jossa on pelini), Music,Pictures, Video.
Tästä kansiosta poistaisin kaikki paitsi softien ja pelien kansiot, jollei istten noissa kansioissa ole jotain tärkeitä kuvia sun muita.
X,Y,Z ovat tyhjiä..
Nämä osiot sisältävät XBOX:in välimuisteja.
Dashiksi hommaisin Avalaunchin ja rinnalle XBMC:n.
XBMC kait onkin tuolla F:\APPS kansiossa, mutta Avan joudut FTP:llä siirtään C:n juureen.
Itse suosittelisin asentamaan ns. ykkös dashboardiksi xboxmediacenterin koska siinä on erinomaiset toiminnot. Ja voit sen rinnalle asentaa vaikkapa Avalaunchin. Näin ainakin mul on ja kyl on mukava ja toimiva.
Anonymous
08.12.2004, 13:57
Itse suosittelisin asentamaan ns. ykkös dashboardiksi xboxmediacenterin koska siinä on erinomaiset toiminnot. Ja voit sen rinnalle asentaa vaikkapa Avalaunchin
Niinjuu, ei tulut mieleenikään että mediacentterin vois myös dashboardiksi laittaa. Mitä ominaisuuksia mediacentteristä puuttuu, koska rinnalla käytät Avalaunchia?
xbmc:stä ei puutu oikeastaan mitään mutta vaihtelu virkistää. (En ole oikeastaan vielä avalaunchiin kunnolla perehtynyt. Huomasin että Avalaunchilla pystyy ainakin päivittämään xbmc:n)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.