PDA

Näytä koko versio : PS2 v14 purkaminen?

jugiman
28.08.2006, 18:32
Eli siis kysymykseni kuuluu, miten tuo kone kuuluu purkaa, jotta saan siihen ton matrixin kiinni.
Yritin tosiaan googlella etsiä ohjeita mutta ei. Modpiiri.com sivustollakin oli vaan vanhempien versioiden purku-ohjeet.
Joten jos joku tietää mistä moiset ohjeet löytäisin, tai osaa selittää ummikolle kuinka tuo tehdään, niin olisin kiitollinen jos vastaisit.

dobe
28.08.2006, 19:25
Konsolin pohjasta ruuvit auki, piilossa tassujen / muovi läppien alla ainenkin V12:ssa.
- Sitten muovit irti, power / eject nappulan johto irti emosta.
- Itse irrotin tuon dvd koneiston 4 ruuvia ja jokunen johto
- Emon ympärillä olevat pellit kiinni jokusella pienellä ruuvilla, ne auki ja sitten pääsetkin käsiksi itse emolevyyn ja Matrixia asentelemaan.

jugiman
28.08.2006, 20:14
Jep, kiitoksia dobe.
Olisin vielä kysellyt tuon piirin kiinnityksestä.
Eli kun johdot on juotettu paikoilleen,
niin miten tuo piiri tulisi kiinnittää,
ettei se vahingossakaan ota kontaktia emolevyyn eikä siihen metallilevyyn?

jugiman
28.08.2006, 20:44
No niin, vielä hiukan kyselisin.
Tossa tuota emolevyä tutkiskelin ja se näyttäisi olevan mallia GH-037-32, eli todennäköisesti näiden ohjeiden mukaan tuon asentelen?
http://www.modpiiri.com/asennusohjeet/infinity/PAL-V14.jpg

Toinen minkä halusin vielä tarkistaa, kun noissa kuvissa ei ole merkitty paikkaa tuolle H pisteelle, eli sitä ei ilmeisesti juoteta ollenkaan?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista.

Shadown
28.08.2006, 21:18
Jep, H-pistettä ei juoteta.

jugiman
28.08.2006, 21:53
Kiitoksia Shadown.
Kaipa tässä ruvetaan sitten huomenna laittaa piiriä kiinni.
Kattellaan sitten miten hommassa käy :-)

dobe
31.08.2006, 11:43
Itse kiinnitin sen piirin emoon 2-puoleisella teipillä, ja jos on jotain tollaisia kohtia mitkä on mahdollista mennä oikoseen niiden metallien kanssa niin niiden päälle esim sähköteippiä, joko siihen piirin päälle. tahi vaihtoehtoisesti siihen metalliin, kohtaan joka tulee siihen piirin päälle.

Ei kai tuossa muuta kuin tarkkuutta ja kärsivällisyyttä ja huolellisuutta ohjeiden lukemisessa.

Chi-Chi-Chii
01.09.2006, 13:46
Äläkä tee niinkuin minä tein.

Liian iso kolvi, liian vähän aikaa, liian paljon häiritseviä tekijöitä ja liian paljon asennussimaa. >.>

Varmista lopuksi ettei mikään paikka ole oikosessa jne. tai käy pian niinkuin minulla eli menee sulakkeita tai vielä pahempaa. ^^

Ja käytä juoksutetta niis pintaliitoksissa jos vaan semmosta löytyy.