Näytä koko versio : Passcard3 ja GBA Movie Player sekä valkooiset ruudut
Minulla on Passcard3 ja GBA Movie Player. En tiedä mitä olen tehnyt väärin, mutta kun yritän käynnistään varmuuskopiota niin kummatkin ruudut muuttuvat valkoisiksi ja mitään ei tapahdu.
Eli ole siirtänyt varmuuskopioita ja muuta sälää, kuten mp3 jne. CF-muistikortille ja myös moonshell ohjelman. Sitten laittanut muistikortin GBA MoviePlayer-adapteriin ja sen sekä passcardin DS Liteen. Konsoli käynnistyy ja varotustekstit ilmestyvät. Sitten alapuolella on kohta Start GBA game ja yläpuolella Passcard3. Kun painan passcard3-logoa pääsen valikkoon jossa voin selata muistikortilla olevia tiedostoja. Valitsemalla a-painikkeela jonkun esim. ".nds"-loppuisen tiedoston niin kummatkin näytöt muuttuvat valkoisiksi ja mitään ei tapahdu. Sama asia tapahtuu, kun yritän ".gba.nds"-tiedostoja avata. Mp3 enkä videoitakaan saa toimimaan. Mitkään tiedostotyypit, kuten .nes eivät aukea :(
Missä vika? Enkö ole tehnyt/ladannut oikeita juttuja, vai?:confused:
Kiitos jo etukäteen avusta!!
Eli tällä ei voi ilmeisesti tehdä lähes mitään esim. käyttää pelejä?
The GBA Movie Player, or GBAMP for short, is a peripheral that connects to the GBA cartridge slot of a GBA or DS. It uses a CompactFlash or Secure Digital card to store data and comes with Windows-only software to convert video, audio, and images into special formats the device can read.
The GBAMP is a media device and not a full-fledged flash card for running roms or homebrew applications. It's much too slow to play regular GBA roms, but it can use emulators like PocketNES, Goomba and SMSAdvance to play NES, Game Boy and Master System games with some limitations. The newer SD version of GBAMP is even more limited than the previous CF version. :confused:
Varjomies
25.08.2006, 22:37
Mulle tulee Passcard V3 ja SD Korttimuuntimella aina teksti että ei löydy korttia vaikka kortti on varmasti toimiva jne. Mikä vittu tässä mättää?
Aika vitun perseestä että Modpiirikin myy tällästä toimimatonta paskaa.
Onko laittaa kuvia millasia kortteja modpiiri on teille myynyt ja millä nimillä?
Varjomies
26.08.2006, 14:08
Onko laittaa kuvia millasia kortteja modpiiri on teille myynyt ja millä nimillä?
M3 Valmistamat Passcard V3 ja SD Korttimuunnin (http://riemun.huuto.net/auctionimages/d/7b/cf8f21612f98a5b7a1c6bc891dc08-orig.jpg)
Ainakan epäilykseni kopioista ei sitten ainakaan käyneet toteen.
Tiedä sitten. Ehkä vain kannattaa palauttaa/vaihtaa risana.
Katso M3:n ohjeet ja tarkista onko siinä jokin toiminto, jolla voi tarkistaa onko laite ehyt. Ainakin M3/G6 panostaa laatuun (ja hintaan), joten on aika harvinaista, että tuotteet ovat susia. En itse näitä omista, mutta koita googlettaa vaikka tuohon ongelmaan ratkaisuja.
Varjomies
07.09.2006, 20:10
Tää mun on ainakin ehjä, alko meinaan toimimaan. GBA pelejä en ainakaan vielä saanu toimimaan, mutta esim Advance Wars: Dual Strike toimii täydellisesti.
Katso M3:n ohjeet ja tarkista onko siinä jokin toiminto, jolla voi tarkistaa onko laite ehyt. Ainakin M3/G6 panostaa laatuun (ja hintaan), joten on aika harvinaista, että tuotteet ovat susia. En itse näitä omista, mutta koita googlettaa vaikka tuohon ongelmaan ratkaisuja.
No on ihan hiton harvinaista :D. M3-Foruminkin käyttäjillä on varmaan kymmenillä viallinen laite ja itsellänikin on M3 miniSD viallinen, joka lähtee käyntiin puolentunnin käynnistelyn jälkeen. Laite on ostettu Cheapestmodesta ja ajattelin lähettää viallisen tuotteen pian takaisin, sillä takuuta on jäljellä vielä yli puolet.
Jees, mutta mietippä montako nuota M3:n tuotteita menee kaupaksi. Jos foorumeille löytää googlella ensimmäisenä ja ne muuten ovat kuolleet niin ehkä siellä voi vähän nuita valituksia olla.
itsellänikin on M3 miniSD viallinen, joka lähtee käyntiin puolentunnin käynnistelyn jälkeen. Laite on ostettu Cheapestmodesta ja ajattelin lähettää viallisen tuotteen pian takaisin, sillä takuuta on jäljellä vielä yli puolet.Kannattaa tosiaan laittaa tulemaan takuuseen, eihän viallisesta laitteesta ole juuri iloa. Kannattaa laittaa meille viestiä (tuki@cheapestmods.com) jos et ole jo laittanut.
Kannattaa tosiaan laittaa tulemaan takuuseen, eihän viallisesta laitteesta ole juuri iloa. Kannattaa laittaa meille viestiä (tuki@cheapestmods.com) jos et ole jo laittanut.
Postia tulee jonkin ajan päästä kunhan olen vain viimmeistellyt Phoenix Wirght 2 pelin. Laite siis toimii jotenkin, mutta DS:aa pitää rämpätä on/off monta kertaa varmaan puolen tunnin ajan, jotta kone lähtee päälle ja se on ollut alusta asti tämmöinen. :o
//Peli viimeistelty -> postia.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.