PDA

Näytä koko versio : en saa yhdistettyä xboxia kannettavaan

genesis1
21.08.2006, 18:26
elikkä noviisi kysyy toistamiseen.

minulla on kannettava jossa on wlan kortti + lan. lanista lähtee ristiinkytketty verkkokaapeli xboxiin. olen hakenut ftp ohjelman jolla yritän saada yhteyden laitteiden välille.

en onnistu tässä, mikä voisi olla vikana?

kiitos paljon teille avuliaille!!!

Lex
21.08.2006, 18:29
Sun täytyy pistää boxillesi myös netti koneeltasi. Jostain verkkoasetuksista se löytyy, en muista kun PITKÄÄN aikaan en oo windowsissa ollu

genesis1
21.08.2006, 18:31
jos kannettavassa olen laittanut tietokoneen itse määrittelemään tcp asetuksissa ip osoitteen wlan toimii, mutta ilmoittaa, että local area connection limited tai ei connection.

jos taas itse määrittelen ip osoitteen, wlan lopettaa toimintansa....

voiko olla joku tukiasema säädös hässäkkä?

Lex
21.08.2006, 18:35
Wlanilläkö sä yrität xboxiin yhistää? :(

genesis1
21.08.2006, 18:36
en wlanilla vaan verkkokortilla. koneessa on myös wlan.

joo, kävin lisäämässä network place paikkaan tuon ip osoitteen, mutta ilman tulosta.

tod.näk kyseessä on noviisin tietämättömyydestä johtuva probleema. :D

genesis1
21.08.2006, 21:33
gurut! jakakaa tietonne. :)

Shadown
21.08.2006, 22:25
Jauhat kokoajan wlanista. Edelleenkään et saa wlanilla yhteyttä, koska et saa narua xboxiin. Ellet sitten tukiaseman kautta pyöritä, josta kaapeli xboxiin.

Jos sinulla on kerta LAN-kortti tms. niin eikun naru siitä xboxiin ja LAN-sovittimen IP:t oikeiksi ja xboxin myöskin.

Jos taas tukiaseman kautta wlania käyttäen, niin sitten xboxiin IP:t niin että se pelaa tukiaseman kanssa. Tukiasemassasi saatta olla DHCP-palvelin ja se päällä, niin eikun Xboxiin DHCP päälle ja naru kiini tukiasemaan.