Näytä koko versio : Voiko linux:ssa pelata xbox pelejä
Eli oon asentanut linux xebianin.Saako xebianissa pelattuu xbox pelejä.Jos pystyy ni miten
Ei pysty, enkä näe mitään järkeäkään moisessa.
Cyanhaze
17.02.2007, 14:31
Ei pysty, enkä näe mitään järkeäkään moisessa.
sori että näin vanhaa juttua meen jatkamaan mutta ihmetyttää shadown:n kommentti. Ihmettelen mitä järkeä on laittaa xboxiin linux jos sillä ei voi enää pelata xbox-pelejä..
Hohhoijaa.. Siis jos Xboxiin asentaa linuxin, niin Xboxilla pystyy pelaamaan Xbox pelejä, mutta niitä ei voi pelata siinä Xboxissa ajettavan linuxin kautta.
Cyanhaze
17.02.2007, 14:52
jep, hyvä.. eli kun xboxiin asennetaan linux, niin esim minun tapauksessa kun on xbmc boxissa, niin se myös jää sinne?
Eli pystyn käyttämään xbmc:ä ja linuxia rinnan?
mitä linuxia suosittelette? mistä sen saan ja jostain olisi hyvä saada selkeät asennusohjeet:)
sori että näin vanhaa juttua meen jatkamaan mutta ihmetyttää shadown:n kommentti. Ihmettelen mitä järkeä on laittaa xboxiin linux jos sillä ei voi enää pelata xbox-pelejä..
Täytyy muistaa, että jollakin (Kuten minulla) on tarpeita kevyelle Linux-palvelimelle, jolloin kenties ei ole tarvetta sillä pelata enään mitään ja asentaa sen Linuxin jopa ainoaksi softaksi koko boxiin (Kuten minä tein).
Cyanhaze
17.02.2007, 15:20
Täytyy muistaa, että jollakin (Kuten minulla) on tarpeita kevyelle Linux-palvelimelle, jolloin kenties ei ole tarvetta sillä pelata enään mitään ja asentaa sen Linuxin jopa ainoaksi softaksi koko boxiin (Kuten minä tein).
lol, noh jos ei tykkää enää pelata xboxia, niin mikäs siinä sitten:D
Niin tai sitten on eksynyt nurkkiin useempia Xboxeja ja ei millään kerkee pelata niillä kaikilla, niin tuo linuxin asentaminen on yksikeino saada boxi hyllystä pöllyyntymästä hyötykäyttöön, jos ei halua sellaista myydä pois, tahi on tarvetta tuollaiselle linux boxille :D
Muistaakseni sen Linuxin pystyi käynnistämään XBMC:stä sieltä Program valikon kautta kunhan sinne sijoitti jonkin käynnistin jutun, jotain tuollaista muistelen. Googlettamalla löytynee vastausta tuohon, jos ei tältä foorumilta tahi Tdubel.comin alta vastausta löydä.
Jees, itselläni ei ole liiemmin halua pelailla xboxilla ja toi on ollut joku asiakkaan raato jonka ole korjannut ja johon juotin lisämuistit. Nykyisin se pelaa mun botin alustana irkissä ja oman screeninä missä ajan irssiä.
Myöskin sen pitäisi dumbata uudet aiheet foorumilta irkki-kanavalleni, mutta jostain syystä foorumin softa ei saa yhteyttä tuohon bottiin enään. Syynä saattaa olla uusi ADSL-modeemi, mutten vaan tajua mikä siinä estäisi yhteyden.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.