Näytä koko versio : pelit ei pelaa
mikähän mättää kun poltan pelin levylle ja kaikki näyttää siinä vaiheessa ok. xboksi kumminkin herjaa millonmitäkin. joko levy likanen tai se ei ees löydä koko levyä. boksi on modattu paripäivää sitten ja kaksi peliä oon saanu toimimaan. kaikki oon polttanu samallaisille leyille samalla tavalla. onkohan nuo levyt sitten huonoja vai missä menee pieleen?
ja default.xbe filu kans löytyy muiden filujen seasta juuresta vai saako siinä olla muita filuja ku tuo vaan?
Ilmeisesti levyn sisällössä ei ole mitään vika. Kokeile toista levymerkkiä ja käytä hitainta mahdollista polttonopeutta. Jos ei muu auta niin kokeile aseman puhdistusta tai laserin säätöä.
juu aattelin kans tuota levymerkin vaihtoa.. nykyisissä ei ole edes merkkiä :D kumminkin niillä pari on toiminut ihan ok. ja koko boksi on sen kaks päivää vanha.
mustapug
05.08.2006, 12:53
Olen kahdella asemalla (LGja Thomson) kokeillut omia halpoja Saksasta tilattuja levyjäja hyvin ovat toimineet. Levyjen merkit ovat olleet RiData,Ritek, Titanium V8 ja Budget (keltainen). Levyt ovat olleen sekä + että - formaattisia.
Kuitenkin kannattaa vähän katsoa mitä tuolta ulkomailta tilaa, kerran sain erän sellaista scheissea (a.k.a. törkyä) että n.4/5 levyistä ei toiminut.
Saattaa mennä jo mainostamisen puolelle ja moderaattorit voivat halutessaan poistaa linkin, mutta itse olen tilallutlevyjä täältä: http://www.nierle2.com/s01.php?sid=PG003805862717534920340471753492&cur=eur&sp=fi&ag=1&pp=aa&offset=&suchstr=&aug=&augn=&studio=&studion=&eb3=&eb3n=&zu=&azn=&ak1=&akn=&ak2=&ak2n=&leg=&sql_rest=&bnr=2397&htmnr=&htmtitel=&wka=%3C/a%3E
no nyt se kait hajos koko p*ska! asentelin tuon evolutionX:än boksiin ja kaikki pelas hyvin, tosin yhteys koneen välillä oli välillä hakusessa.. nyt käynnistin masiinan uudestaan piirin kautta niin vilkuttaa vaan punaista ja mitään levyä ei ala lukemaan. Ejectin kautta toimii ihan normaalisti. ihan kuin koko piiri/ softa ois kadonnut. onko ees mahdollista ?? kyllä nyt tympäsee ku piti ostaa koko vehe! :mad:
Tai sitten juotoksissa vikaa.
millä ohjelmalla sä poltit sen pelin levylle
Nyyss0nen
21.11.2007, 11:44
Hankit vaan neron vaikka uusimman version. Ite käytän näitä levyjä jä toimii ilman mitään vikoja.
http://www.gravure-news.com/images/img/sony_dvd+r16x.jpg
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.