PDA

Näytä koko versio : Ilmainen modaus!

Shadown
30.07.2006, 04:10
Nyt olisi mahdollisuus modauttaa koneensa ilmaiseksi!

Kaikki jotka on ennen 6.12.2004 rekisteröitynyt foorumeillamme pääsee arvontaan mukaan, jossa arvomme henkilön itsensä valitseman modauksen (Pois luettuna PSP.). Eli modauksen kohteeksi käy: PlayStation, PlayStation2 tai Xbox (Ei siis Xbox360.).

Modaus sisältää valitun modin ja sen asennuksen ilmaiseksi. Postikulut eivät kuulu pakettiin.
Koneen voi tuoda tai postittaa. Kaikki tähän viestiketjuun vastanneet huomioidaan.

Editoidaan sen verta, että ilmoittautumisaika on kaksiviikkoa. Eli 13.8 päättyy ilmoittautuneiden kerääminen.

Myöskin täsmennän tuota modivalikoimaa. Eli Pleikkariin voi valita vain Infinityn (Muita en suostu asentamaan eikä valikoimiini kuulu muita.) ja xboxiin on saatavilla SmartXX V3, SmartXX lt OPX sekä DuoX2 modin.

Myöskin syynkin tälläiseen arvontaan voisi samalla laittaa. Eli foorumi perustettiin miltei 2 vuotta sitten (Tarkan ajankohdan voi tarkistaa minun liittymispäivästäni.) ja haluamme muistaa vankumattomia jäseniä.

Suunnittelen myöskin lähempänä tuota todellista synttäripäivää jonkun arvonnan johon voi osallistua kaikki.

Ultor
31.07.2006, 00:51
Kylläpäs se aika rientää. Itekin tullu jo kirjoitettua tyhjän päiväisiä viesteja tänne reilu puolitoista vuotta ;)

willex
31.07.2006, 14:11
Pääsenkö mukaan arvontaan :)

Dream
31.07.2006, 14:17
Jos mä voitan niin ei tarvii asentaa piirit kelpaa aina... :)

Ps. Harmi kun ei oo adminin oikeuksia....

mustapug
31.07.2006, 14:50
Damn, olen melkein vuoden myöhässä. Noh, aina ei voi voittaa...ei edes jokapäivä :p

Varhaiset onnittelut forumille jo nyt. Hienoa, että tälläinen paikka on olemassa, ja vieläpä suomeksi.

Dream
31.07.2006, 15:06
Damn, olen melkein vuoden myöhässä. Noh, aina ei voi voittaa...ei edes jokapäivä :p

Varhaiset onnittelut forumille jo nyt. Hienoa, että tälläinen paikka on olemassa, ja vieläpä suomeksi.

Juu meitä uusia syrjitään... ;)

mustapug
31.07.2006, 15:40
Niin, montakos teitä "vanhoja" eli tuohon arvontaan osallistua on? Ihan näin uteliaisuuttani kysyn.

Shadown
31.07.2006, 17:22
En jaksanut alkaa laskemaan, mutta voit itse tarkistaa.
Menet "Käyttäjälistaan" ja sieltä "Tarkennettu haku" ja älä kirjoita mihinkään mitään, vaan valitset alhaalta "Liittynyt" kriteeriksi ja haku päälle.

Ja WilleX: Pääsethän sinä.