Näytä koko versio : levyistä
Dominator
25.07.2006, 00:22
taas tämmönen pieni kysymys että minkälainen levy asema on xboxissa 1.0 valmiina ja tietääkö kukaan semmosta levy merkkii mikä toimii lähes kaikissa boxeissa?
Kiitos:D
Siinä on Thomsoni.
Toho levyjen lukemiseen löydät sata ja yksi juttua täältäkin.
Dominator
25.07.2006, 12:08
Ritek-Ridata levy on kyl suosituin tai kuulemma toimivin mut en ikinä oo nähny tällästä levy merkii missää osaako joku auttaa :confused:
DVD TDK-R *4 -8 toimii noissa ainakin.
Mutta edelleen isomman painoarvon saa polttava asema.
Jos sinulla on laadukas poltto asema niin melkeen kaikki levyt toimii.
Ritekin levyjä saa ainakin sakemanneilta tilaamalla. Maksavat about
kolmasosan (tai jopa alle) siitä mitä täällä kotisuomessa, ja maksut hoituu ilman
ylimääräisiä kuluja ihan euromääräisenä tilisiirtona.
Nuo puheena olleet Ritekit näemmä ~15 euroa/50kpl.
Ainakin www.nierle.de on toiminut itsellä (tilannut ~10 kertaa)
luotettavasti ja yhtä poikkeusta (saksassa postilaiset lakossa) lukuunottamatta nopeastikin. Aina on tullut kaikki mitä on tilattu, ja hyvin on ollut tavarat pakattu niin että ehjänä on päässeet perille.. Ja jos sattuu olemaan kotona niin tulevat ihan kotiovelle saakka.
Ylläpito poistakoon "mainoksen" jos siltä tuntuu. ;)
Itsellä on kyllä boksissa toiminut ihan kaikki levyt mitä olen sille tarjonnu.
Boksissa mulla on LG:n asema, ja polttimena toimii vanha NEC 1300a.
Niin että melko ylimainostettua on nuo "mikä-levymerkki-toimii-parhaiten-ja-mikä-huonoiten" jutut mun mielestä.
Dominator
25.07.2006, 17:56
mul on semmonen 2 v vanha dvd ei kyl iha joku n. 1 vuos ja 5kk ja sanottiin sillon mulle että tää plttaaa nopeesti ja tarkasti kaikkein hitaimmalla se vamuuskopio poltetaan kyllä tietääkseni :)
mustapug
26.07.2006, 07:26
Mulla on perus LG:n polttava, mallia en satu muistamaan, mutta juuri tuolta nierlestä tilatuille levyille olen polttanut (100kpl/25€) ja kaikki ovat toimineet. Kokeiltu on kylläkin vain Thomsonin ja LG:n asemilla, mutta ainakin näissä pelaa. Polttonopeutena olen käyttänyt 2X tai 4X, riippuen kumpaa levy tukee.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.